abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44824355
Grid still down
Friday, December 29th, 2006 at 1:52 AM PST by James Linden
[02:00am PST] Second Life is still down while we work with our storage hardware vendor. No estimated opening time yet, but it could be many hours. Get some sleep, go for a walk, give your First Life a chance!

[01:50am PST] Second Life is still down while we update our central storage hardware. No estimated opening time yet. Now might be a good time to sleep, if your time zone permits.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_44824454
Nah , wie gooit er dan ook een helicopter binnen neer Dan spoor je echt niet aan de andere kant mag de beveiliging wel wat strakker daar, als jij een helicopter kan neerplempen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_44824720
dikke TVP,

ik heb zo vreselijk lopen kloten met SL, krijg maar niks zinnigs voor elkaar..
kan hooguit een blok maken en ergens neerplempen

zijn er ook plekken (en dan bedoel ik niet het SL-forum/SL-website) waar je tutorials kunt krijgen voor het maken van dingen en zoals dat dansen voor geld enzo,..
voor de meeste plekken op de SL-site moet je creditcardgegevens invullen en die heb ik niet
maar ik zit boordevol idee-en om dingen te maken en geld mee te verdienen om dan mogelijk in de toekomst een stukje land te kopen...

Vamos Braun (die achternaam mwehehe )
─_(º.0)_/─
pi_44824926
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nah , wie gooit er dan ook een helicopter binnen neer Dan spoor je echt niet aan de andere kant mag de beveiliging wel wat strakker daar, als jij een helicopter kan neerplempen
Tuurlijk ... ik kan Create Objects uitzetten. Kan niemand meer een pakketje openen op m'n land.
Maar ik heb liever gewoon dat mensen zich gedragen en niet als een kind m'n crew gaan staan uitdagen ("Wat wou je doen dan? Bannen?" of na waarschuwingen zogenaamd per ongeluk nog 20 dingen rezzen zoals auto's en motoren).

Over security gesproken: Die push die hij van mij heeft onvangen was van een Psyke Security Orb van me. Hij stond ergens waar hij niet mocht komen dus als hij dan ook zo eerlijk het regeltje uit het log te quoten waar hij een 30 sec waarschuwing krijgt om op te zouten ... maar neuh.
Calm down, please!
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:44:06 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44826090
quote:
Geweldig filmpje en een hele handige tutorial!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_44826630
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
Over security gesproken: Die push die hij van mij heeft onvangen was van een Psyke Security Orb van me. Hij stond ergens waar hij niet mocht komen dus als hij dan ook zo eerlijk het regeltje uit het log te quoten waar hij een 30 sec waarschuwing krijgt om op te zouten ... maar neuh.
30 sec , dat is zeer netjes hoor, normaal is het 15 sec.

Ik moet toch eens kijken in het basin als ik me los kan rukken van de projecten. Eens zien wat voor moois je er van hebt gemaakt
pi_44830111
quote:
cool
jammer alleen dat ik dit nu niet in de praktijk kan aanbrengen,..

Heeft iemand een goeie pagina met actionscripts? En dan bedoel ik NIET de SL-website/forum,
daar kan ik niet opkomen zolang ik geen creditcardtroep invul namelijk
─_(º.0)_/─
pi_44834339
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Tuurlijk ... ik kan Create Objects uitzetten. Kan niemand meer een pakketje openen op m'n land.
Maar ik heb liever gewoon dat mensen zich gedragen en niet als een kind m'n crew gaan staan uitdagen ("Wat wou je doen dan? Bannen?" of na waarschuwingen zogenaamd per ongeluk nog 20 dingen rezzen zoals auto's en motoren).

Push log meld alleen of er gepusht is niet of t security orb etc. is, bij deze mijn excuus, echter, die warn kregen we pas NA dat er een auto is gespawnd, die heb ik ook meteen verwijderd. Ik heb daarna helemaal niets meer gespawnd in de basin club, dat is gelul.

En ja ik stop met SL, nee niet omdat ik gekickt ben daar, maar gewoon omdat t redelijk bagger draait, en ik het behoorlijk beu word in vrijwel elke area waar mensen zijn georbit te worden, ook in delen waar push uit staat gaat op den duur redelijk vervelen.

Nou ja heb tenminste een nieuwkomer blij gemaakt met mijn 3000 $L die ik bij elkaar gekregen heb dus, I don't mind
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:46:49 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44835566
Het grid is weer up!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:01:06 #186
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44835996
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Sanne het volgende:
Het grid is weer up!
Klopt
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44836723
Damn. Zo komt van leren niks terecht
pi_44838235
is er ook een soort Fok!-land? ik ben dit onnozele gebied nogal zat.. geen idee wat ik hier moet doen..
damn wat is het gaar om n00b te zijn in iets waar ik toch goed in zou moeten zijn
mijn neefje van 12 heeft dit nog eerder door dan mij
─_(º.0)_/─
pi_44838403
Nee, er is geen FOK!-land. Wel een club waar vaak FOK!kers zijn: de BASIN club.
pi_44838616
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nee, er is geen FOK!-land. Wel een club waar vaak FOK!kers zijn: de BASIN club.
hmm..de search kan em niet vinden.. niet zo heel gek denk ik haha
heb je een url? (dat kan toch? )
─_(º.0)_/─
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:43:40 #191
164176 XIB
Gezellig :)
pi_44841734
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef vamos1 het volgende:
is er ook een soort Fok!-land? ik ben dit onnozele gebied nogal zat.. geen idee wat ik hier moet doen..
damn wat is het gaar om n00b te zijn in iets waar ik toch goed in zou moeten zijn
mijn neefje van 12 heeft dit nog eerder door dan mij
Wij zijn bezig om een actieve Nederlandse community neer te zetten zodat iedereen eenvoudig deel kan nemen aan Second Live ! Dit zorgt voor meer fun en meer Nederlandse bewoners op Second Live. (the Dutch are taking over the world )
HAPPY in RL & SL :)
pi_44841822
Er is wel een Amsterdam in Second Life, trouwens. Maar net als het echte Amsterdam zijn er veel buitenlanders.

BASIN club zit in Eriu: 79, 9, 21 is de locatie.
pi_44842433
hardstyle feestje in club Hardventure nu
pi_44842630
Pyjamafeestje in de Basin met contest
pi_44842674
quote:
Sjaak Bral houdt oudejaarsconference in Second Life
De Haagse cabaretier Sjaak Bral houdt zijn oudejaarsconference Vaarwel 2006 in de virtuele wereld Second Life. Bral treedt op nieuwjaarsochtend om één minuut over één op in het spel.

Bral heeft met zijn band Sprinkhuizen, Fennis en Didderen een virtueel openluchttheater afgehuurd. De conference is in het Grass Theater gratis te bezoeken. Hij is naar eigen zeggen de eerste cabaretier die het jaar in Second Life uitluidt.

De conference wordt ook uitgezonden door de lokale zender RTV West, zowel via radio en tv als via internet.
http://www.nu.nl/news/929(...)_in_Second_Life.html

En:
quote:
Virtueel concert Di-rect op Second Life
Di-rect geeft als eerste band ter wereld een concert dat zowel op tv als via de 3D-omgeving Second Life is te bekijken. Belangstellenden kunnen afstemmen op de muziekzender TMF of de populaire virtuele wereld bezoeken. Dat meldt het webmagazine Emerce.

Het optreden staat gepland voor januari of februari. Op televisie zijn zowel beelden van de internetwereld als van het liveoptreden te zien.

De Haagse rockband treedt met het virtuele optreden in de voetsporen onder meer Duran Duran, dat eerder in Second Life optrad. Uniek zou zijn dat het concert tegelijkertijd ook op tv wordt uitgezonden.

Second Life is een virtuele gemeenschap op internet, waar bezoekers in een 3D-omgeving een tweede leven kunnen leiden. Gebruikers kunnen hun uiterlijk aanpassen, met anderen praten en huizen ontwerpen. In de wereld heerst een virtuele economie, met een eigen munteenheid, de Linden-dollar.
http://www.nu.nl/news/929(...)_op_Second_Life.html

En:
quote:
'Second Life komend jaar open source'
Second Life wordt in 2007 open source. Dat zou ontwikkelaar Cory Ondrejka van Linden Labs, het bedrijf achter het populaire internet spel hebben aangekondigd, zo meldt gamesite GigaGamez.

De stap zou betekenen dat de programmacode van het spel openbaar wordt. Daardoor kunnen programmeurs zelf verbeteringen of uitbreidingen aanbrengen. Over de overstap van Second Life naar open source wordt al geruime tijd gespeculeerd.

Voor Linden Labs zou een belangrijk voordeel zijn dat het zo de beschikking krijgt over een grote groep vrijwillige programmeurs. Die zouden bijvoorbeeld de grafische kwaliteit van het spel kunnen verbeteren. Daarop is nu veel kritiek.

Copybot

Een groep programmeurs rond het softwareproject libsecondlife houdt zich al langer bezig met de ontwikkeling van open-sourceprogramma's voor Second Life.

Libsecondlife kwam onlangs in de publiciteit toen het werd gebruikt voor de productie van Copybot, een programma dat onder meer 'avatars', gebruiksvoorwerpen of gebouwen in het spel kon kopiëren. Zo dreigde het de economie van de virtuele wereld te ontwrichten: die is voornamelijk gebaseerd op de verkoop van bijvoorbeeld kleding of onroerend goed. Linden Labs verbood het gebruik van Copybot na hevige protesten van bewoners.
http://www.nu.nl/news/927(...)_open_source%27.html

Genoeg nieuws
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:20:31 #196
164176 XIB
pi_44844904
Yep elke dag is er wel een nieuwsbericht te vinden op nu.nl over Second Life
pi_44845524
Weer maintenance bij mij

Edit: Hee, het werkt ineens weer. Vaag.
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:29:15 #198
164176 XIB
pi_44850688
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weer maintenance bij mij

Edit: Hee, het werkt ineens weer. Vaag.
De huidige status kun je vinden op www.slforum.nl/status-second-life/
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:30:36 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44850708
Hij lijkt nu stabiel hoor, ik heb de hele nacht kunnen campen
pi_44851584
Vanavond in de BASIN:

BEACH PARTY.
2 x 300L$ (Best male / female beach wear)
21:00 NL - 0:00 NL (12PM - 3PM SL)

Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')