Tuurlijk ... ik kan Create Objects uitzetten. Kan niemand meer een pakketje openen op m'n land.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nah , wie gooit er dan ook een helicopter binnen neer![]()
Dan spoor je echt niet
aan de andere kant mag de beveiliging wel wat strakker daar, als jij een helicopter kan neerplempen
Geweldig filmpje en een hele handige tutorial!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LmN_hAHlF0M
30 sec , dat is zeer netjes hoor, normaal is het 15 sec.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
Over security gesproken: Die push die hij van mij heeft onvangen was van een Psyke Security Orb van me. Hij stond ergens waar hij niet mocht komen dus als hij dan ook zo eerlijk het regeltje uit het log te quoten waar hij een 30 sec waarschuwing krijgt om op te zouten ... maar neuh.
coolquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LmN_hAHlF0M
Push log meld alleen of er gepusht is niet of t security orb etc. is, bij deze mijn excuus, echter, die warn kregen we pas NA dat er een auto is gespawnd, die heb ik ook meteen verwijderd. Ik heb daarna helemaal niets meer gespawnd in de basin club, dat is gelul.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tuurlijk ... ik kan Create Objects uitzetten. Kan niemand meer een pakketje openen op m'n land.
Maar ik heb liever gewoon dat mensen zich gedragen en niet als een kind m'n crew gaan staan uitdagen ("Wat wou je doen dan? Bannen?" of na waarschuwingen zogenaamd per ongeluk nog 20 dingen rezzen zoals auto's en motoren).
Over security gesproken: Die push die hij van mij heeft onvangen was van een Psyke Security Orb van me. Hij stond ergens waar hij niet mocht komen dus als hij dan ook zo eerlijk het regeltje uit het log te quoten waar hij een 30 sec waarschuwing krijgt om op te zouten ... maar neuh.
Kloptquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Sanne het volgende:
Het grid is weer up!
hmm..de search kan em niet vinden.. niet zo heel gek denk ik hahaquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nee, er is geen FOK!-land. Wel een club waar vaak FOK!kers zijn: de BASIN club.
Wij zijn bezig om een actieve Nederlandse community neer te zetten zodat iedereen eenvoudig deel kan nemen aan Second Live ! Dit zorgt voor meer fun en meer Nederlandse bewoners op Second Live. (the Dutch are taking over the worldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef vamos1 het volgende:
is er ook een soort Fok!-land? ik ben dit onnozele gebied nogal zat.. geen idee wat ik hier moet doen..
damn wat is het gaar om n00b te zijn in iets waar ik toch goed in zou moeten zijn![]()
mijn neefje van 12 heeft dit nog eerder door dan mij
http://www.nu.nl/news/929(...)_in_Second_Life.htmlquote:Sjaak Bral houdt oudejaarsconference in Second Life
De Haagse cabaretier Sjaak Bral houdt zijn oudejaarsconference Vaarwel 2006 in de virtuele wereld Second Life. Bral treedt op nieuwjaarsochtend om één minuut over één op in het spel.
Bral heeft met zijn band Sprinkhuizen, Fennis en Didderen een virtueel openluchttheater afgehuurd. De conference is in het Grass Theater gratis te bezoeken. Hij is naar eigen zeggen de eerste cabaretier die het jaar in Second Life uitluidt.
De conference wordt ook uitgezonden door de lokale zender RTV West, zowel via radio en tv als via internet.
http://www.nu.nl/news/929(...)_op_Second_Life.htmlquote:Virtueel concert Di-rect op Second Life
Di-rect geeft als eerste band ter wereld een concert dat zowel op tv als via de 3D-omgeving Second Life is te bekijken. Belangstellenden kunnen afstemmen op de muziekzender TMF of de populaire virtuele wereld bezoeken. Dat meldt het webmagazine Emerce.
Het optreden staat gepland voor januari of februari. Op televisie zijn zowel beelden van de internetwereld als van het liveoptreden te zien.
De Haagse rockband treedt met het virtuele optreden in de voetsporen onder meer Duran Duran, dat eerder in Second Life optrad. Uniek zou zijn dat het concert tegelijkertijd ook op tv wordt uitgezonden.
Second Life is een virtuele gemeenschap op internet, waar bezoekers in een 3D-omgeving een tweede leven kunnen leiden. Gebruikers kunnen hun uiterlijk aanpassen, met anderen praten en huizen ontwerpen. In de wereld heerst een virtuele economie, met een eigen munteenheid, de Linden-dollar.
http://www.nu.nl/news/927(...)_open_source%27.htmlquote:'Second Life komend jaar open source'
Second Life wordt in 2007 open source. Dat zou ontwikkelaar Cory Ondrejka van Linden Labs, het bedrijf achter het populaire internet spel hebben aangekondigd, zo meldt gamesite GigaGamez.
De stap zou betekenen dat de programmacode van het spel openbaar wordt. Daardoor kunnen programmeurs zelf verbeteringen of uitbreidingen aanbrengen. Over de overstap van Second Life naar open source wordt al geruime tijd gespeculeerd.
Voor Linden Labs zou een belangrijk voordeel zijn dat het zo de beschikking krijgt over een grote groep vrijwillige programmeurs. Die zouden bijvoorbeeld de grafische kwaliteit van het spel kunnen verbeteren. Daarop is nu veel kritiek.
Copybot
Een groep programmeurs rond het softwareproject libsecondlife houdt zich al langer bezig met de ontwikkeling van open-sourceprogramma's voor Second Life.
Libsecondlife kwam onlangs in de publiciteit toen het werd gebruikt voor de productie van Copybot, een programma dat onder meer 'avatars', gebruiksvoorwerpen of gebouwen in het spel kon kopiëren. Zo dreigde het de economie van de virtuele wereld te ontwrichten: die is voornamelijk gebaseerd op de verkoop van bijvoorbeeld kleding of onroerend goed. Linden Labs verbood het gebruik van Copybot na hevige protesten van bewoners.
De huidige status kun je vinden op www.slforum.nl/status-second-life/quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weer maintenance bij mij
Edit: Hee, het werkt ineens weer. Vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |