Dat is kut voor je. Ik vind het al erg als ik 100 verliesquote:Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef Woeiii het volgende:
bah net 7000 verloren met roulette :S
In SL kun je niet dood. Effe een beetje uitlegquote:Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Rorata het volgende:
En als je dood geschoten word ben je dan ook echt dood of net zoals andere spellen weer gerevived? Owja en ik zal het ook niet meer doen, ik ben nieuw in het spel en vloog een beetje rond en ik zag mensen in een huis
Thanks for de gedetailleerde uitleg! Ga er morgen mee aan de gangquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nope, alsvolgt en ja...
Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;
Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.
Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;
Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoonzal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen
Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.
Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Hey thx voor de uitleg heb je nog meer Tutorials ? en wil je deze ook delen op een andere site ? zo jcontact me ff thxquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nope, alsvolgt en ja...
Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;
Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.
Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;
Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoonzal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen
Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.
Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
zoals?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En de echte wapens trekken zich ook niets aan van eenpush restricted zone![]()
Die moet je naar de grond slepen en er nog een keer op klikkenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik kleding kocht en alleen een doos kreeg. Hoe pak ik die uit? Weet iemand dat?
Dank je.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Vendris het volgende:
[..]
Die moet je naar de grond slepen en er nog een keer op klikken(let hierbij wel op of je objecten mag maken, anderskan het niet, maar genoeg zones waar dit wel mag)
Ik ga echt huilen nu.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Oriëntation Island.!
No problemquote:
Idd orbit, ik zit nu nog altijd vast op -2147483648 dankzij een stel fokkers, client crashed bij login, teleport etc. werkt niet, directe secondlife:// link werkt ook niet, heb maar nieuwe account gemaakt, zoveel bijzondere dingen had ik nog niet op me poppetjequote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef brahms het volgende:
Mijn hoogtemeter (meest rechtse getal) steeg naar een slordige 2 miljoen meter en mijn avatar (rechts) zag er ook niet meer al te fris uitIk neem aan dat dit het wapen is dat jullie Orbit noemen? Grappig. Ik kon er gewoon met een teleport uit maar mijn attachments moesten inderdaad opnieuw opgehaald worden
![]()
http://www.slexchange.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=108732quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef brahms het volgende:
Ik heb net een toeristisch bezoek gebracht aan een combatarea (ongewapend). Ik zag maar drie stipjes op de kaart dus ik dacht dat ik me gemakkelijk in een rustige hoek kon verstoppen en wat tijd zou hebben om een paar screenshots te maken.
De eerste keer ben ik in een zo'n hoek geraakt maar daarna werd ik onmiddellijk zonder pardon afgeknald (health van 100% direct naar nul)
De tweede keer heb ik het iets langer volgehouden door mij onder water te verstoppen. Maar toen gebeurde het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Mijn hoogtemeter (meest rechtse getal) steeg naar een slordige 2 miljoen meter en mijn avatar (rechts) zag er ook niet meer al te fris uitIk neem aan dat dit het wapen is dat jullie Orbit noemen? Grappig. Ik kon er gewoon met een teleport uit maar mijn attachments moesten inderdaad opnieuw opgehaald worden
![]()
Zozo ... eerst was ik het en nu hebben een stel Fokkers het gedaan. Jij bent wel heel erg van het wijzende vingertje, zeg. Ik zal uitleggen hoe het werkt in de Basin:quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Vendris het volgende:
[..]
Idd orbit, ik zit nu nog altijd vast op -2147483648 dankzij een stel fokkers, client crashed bij login, teleport etc. werkt niet, directe secondlife:// link werkt ook niet, heb maar nieuwe account gemaakt, zoveel bijzondere dingen had ik nog niet op me poppetje
Zo werkt het dus in de Basin. M 'n crew verzoekt bans bij mij.quote:[21:16] Aggressor Cheetah: (Saved Fri Dec 29 01:11:58 2006) please ban blackcrow6667 Garmes he is harassing our guests and didnt mind me
Geen ideequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Sanne het volgende:
Blackcrow en Vendris zijn toch niet dezelfde?
Of wel?
Terechte orbit me reet, wij zijn overigens niet dezelfde,quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen ideeHet was slechts een voorbeeld.
Ik heb trouwens inmiddels het hele verhaal gehoord en het was inderdaad een terechte orbit.
En hij is wat mij betreft inderdaad ook niet meer welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |