abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44797293
bah net 7000 verloren met roulette :S
pi_44797671
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef Woeiii het volgende:
bah net 7000 verloren met roulette :S
Dat is kut voor je. Ik vind het al erg als ik 100 verlies . Maar ja, ik ben nog een newbie.
pi_44799276
En als je dood geschoten word ben je dan ook echt dood of net zoals andere spellen weer gerevived? Owja en ik zal het ook niet meer doen, ik ben nieuw in het spel en vloog een beetje rond en ik zag mensen in een huis
pi_44802772
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Rorata het volgende:
En als je dood geschoten word ben je dan ook echt dood of net zoals andere spellen weer gerevived? Owja en ik zal het ook niet meer doen, ik ben nieuw in het spel en vloog een beetje rond en ik zag mensen in een huis
In SL kun je niet dood. Effe een beetje uitleg

In de Menu balk vind je -naast de menu opties- ook verschillede informatie.
Direct naast de menu-opties vind je de naam van de sim waar je je bevindt, de coordinaten aldaar, de aard van het parcel en de gegeven naam. Daarvoor nog staan de parcel options.

voorbeeld:
Eriu 78,18,21 (Mature) - Basin Club & Mall
Eriu = Sim naam ... naam van de 65000 m² waar je op staat;
78,18,21 = Coordinaten op die sim;
(Mature) = Keuze tussen Mature en PG ... op Mature is sex en geweld toegestaan;
Basin blabla = naam gegeven aan het parcel (stukje sim) waar je staat

OK ... daarvoor staan een paar symbooltjes:

- Hartje = Health on : Doe je jezelf pijn op dit parcel dan gaat je health meter omlaag. Staat deze op 0 dan word je naar de plek ge-TP-ed die als je Home staat ingesteld. Verder geen schade.

- Doosje met streep er doorheen : Verboden te bouwen .... het creeren van prims is hier onmogelijk.

- Handje met een streep : No Push Zone : meeste push wapens werken hier niet.

- Pijltje naar beneden : No Fly Zone : Hier kun je niet vliegen.

- Pagina tekst met streep erdoor : No scripting zone ... hier kun je geen scripts uitvoeren ... dus ao's (animation overrides) en dergelijken zullen niet werken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Googolplexian op 28-12-2006 19:50:27 ]
Calm down, please!
pi_44804033
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nope, alsvolgt en ja...

Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;

Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.

Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;

Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoon zal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen

Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.

Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Thanks for de gedetailleerde uitleg! Ga er morgen mee aan de gang
  donderdag 28 december 2006 @ 20:31:25 #156
164176 XIB
Gezellig :)
pi_44804669
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nope, alsvolgt en ja...

Als je kleding wilt maken:
- zorg dat je Photoshop (of een dergelijk programma) hebt. Voor een gratis soort PS klik hier ;
- download hier de templates ;
- UPLOADEN KOST L$10 ... HOUD HIER REKENING MEE! ;
- upload bijvoorbeeld de standaard shirt template naar SL ;
- In SL > rechtermuis op jezelf > Appearance > Shirt > Newe Shirt ;
- klik op het texture vakje en kies de geuploade texture (de standaard template) ;
- je ziet nu het raster van de template op je lichaam. Save dit shirt als "Template Shirt", het shirt komt in je inventory te staan ;

Ok .. zo upload en draag je dus een bitmap (plaatje) ... experimenteer een beetje door op de template te tekenen en verschillende proef shirts te maken. Een logo op een shirt is super simpel dus.

Hierna ga je naden passen (het meest lastige) ...
- trek je template shirt aan ;
- open de mal in photoshop > kijk welke gekleurde lijnen aan de randen van de mal passen bij de gekleurde lijnen van de aansluitende mal. Een rode rand van de voorkant-mal sluit dus aan bij een rode rand van de achterkant-mal ;
- Volg in SL (van het Template Shirt) de lijnen van het raster en zorg dat afbeeldingen aansluiten op die randen ;

Door de vervorming van je avy zal kleding ook vervormen aangezien het op de mesh zit van het lichaam. Een Tshirt op een breed persoon of een getiet persoon zal dus vervormen. Volg de lijnen van het template om je resultaat te zoorspellen

Hierna ga je met Alpha werken ... Ikzelf werk met Corel en weet niet hoe het in PS werkt. De bedoeling is dat je -daar waar je geen stof wilt hebben- de bitmap transparant maakt ... saven als 32 bit TGA file en importeren in SL. 32 bit TGA transparantie blijft behouden en gekkigheid zoals fishnet is mogelijk. Meeste kleding in SL gebruikt Alpha randen (dus transparantie in de bitmap) en NIET de kleding instellingen van SL. Je zet in SL dus alles op lang en bepaald met transparantie waar de randen zitten.

Ik zal hier later wat plaatjes ter verduidelijking bij gooien
Hey thx voor de uitleg heb je nog meer Tutorials ? en wil je deze ook delen op een andere site ? zo jcontact me ff thx
HAPPY in RL & SL :)
pi_44808266
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik kleding kocht en alleen een doos kreeg. Hoe pak ik die uit? Weet iemand dat?
pi_44809385
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]
En de echte wapens trekken zich ook niets aan van eenpush restricted zone
zoals?
pi_44809548
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik kleding kocht en alleen een doos kreeg. Hoe pak ik die uit? Weet iemand dat?
Die moet je naar de grond slepen en er nog een keer op klikken (let hierbij wel op of je objecten mag maken, anderskan het niet, maar genoeg zones waar dit wel mag)
pi_44810489
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Vendris het volgende:

[..]

Die moet je naar de grond slepen en er nog een keer op klikken (let hierbij wel op of je objecten mag maken, anderskan het niet, maar genoeg zones waar dit wel mag)
Dank je. .
  donderdag 28 december 2006 @ 23:20:52 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44811232
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Nou het is me niet gelukt, heb alles geprobeerd wat jullie zeiden hierboven, maar helaas. Ik kom echt niet verder dan 5 sec Oriëntation Island. !
Ik ga echt huilen nu.

Wanneer kom je logeren? Dan kan jij mijn laptop, neem ik de desktop en laten we Skaai mooi een keer thuis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_44811988
PeRi, als je nou eens vraagt iemand een plaats te zoeken voor je waar het niet zo druk is, en deze dan via directe link te bezoeken door middel van secondlife://PLAATSNAAM/coords1/coords2 ?? misschien dat het dan wel werkt?
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Dank je. .
No problem

ik kwam er ook pas gister achter toen ik t raar vond dat ik ineens een doos op me kop equipte dus toen bedacht ik me, dat ik die doos wellicht op de grond kon zetten en uitpakken
  donderdag 28 december 2006 @ 23:43:50 #163
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44812043
Peri, mijn appartement is niet zo druk, ik TP je er graag naar toe.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_44814173
Prutsers bij die basin club gaan beetje lopen zeiken omdat ik per ongeluk me helicopter spawnde (keybind) wou eigenlijk bericht typen maar had niet op chatbox geklikt dus spawnde ie die copter nu ben ik niet meer welkom

Een of andere eikel orbitte me daar ook nu zit ik ergens -2147483648 waardoor me client constant crasht, wat een klootzakken Success er verder mee, maar ik heb genoeg gezien

Volgens logs was t Aggressor Cheetah en Don duke, dus hoop dat jullie trots op jullie zelf zijn

[ Bericht 17% gewijzigd door Vendris op 29-12-2006 00:59:45 ]
pi_44814369
Draait dit spel gewoon fatsoenlijk op jullie pc's? Bij mij draaide het op 1024x768 met alles op low echt voor geen ene flikker. En nee, ik ben zeer zeker geen fps-slet die 30 fps voor geen ene flikker draaien noemt.

Het was echt letterlijk dia's kijken en dat op een AMD 3200+ met 1 GB ram en een ATi X1900XT 512MB GDDR3 videokaart.

Ja dan is het bij mij dus meteen exit en shift-delete! !
Dit was wel al een tijdje geleden, maandje of 2 denk ik.

Zijn er sindsdien updates geweest die betrekking hadden op de perfomance van het geheel?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_44815192
Ik heb net een toeristisch bezoek gebracht aan een combatarea (ongewapend). Ik zag maar drie stipjes op de kaart dus ik dacht dat ik me gemakkelijk in een rustige hoek kon verstoppen en wat tijd zou hebben om een paar screenshots te maken.

De eerste keer ben ik in een zo'n hoek geraakt maar daarna werd ik onmiddellijk zonder pardon afgeknald (health van 100% direct naar nul)

De tweede keer heb ik het iets langer volgehouden door mij onder water te verstoppen. Maar toen gebeurde het volgende:

Mijn hoogtemeter (meest rechtse getal) steeg naar een slordige 2 miljoen meter en mijn avatar (rechts) zag er ook niet meer al te fris uit Ik neem aan dat dit het wapen is dat jullie Orbit noemen? Grappig. Ik kon er gewoon met een teleport uit maar mijn attachments moesten inderdaad opnieuw opgehaald worden
pi_44815352
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef brahms het volgende:

Mijn hoogtemeter (meest rechtse getal) steeg naar een slordige 2 miljoen meter en mijn avatar (rechts) zag er ook niet meer al te fris uit Ik neem aan dat dit het wapen is dat jullie Orbit noemen? Grappig. Ik kon er gewoon met een teleport uit maar mijn attachments moesten inderdaad opnieuw opgehaald worden
Idd orbit, ik zit nu nog altijd vast op -2147483648 dankzij een stel fokkers, client crashed bij login, teleport etc. werkt niet, directe secondlife:// link werkt ook niet, heb maar nieuwe account gemaakt, zoveel bijzondere dingen had ik nog niet op me poppetje
pi_44817072
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:35 schreef brahms het volgende:
Ik heb net een toeristisch bezoek gebracht aan een combatarea (ongewapend). Ik zag maar drie stipjes op de kaart dus ik dacht dat ik me gemakkelijk in een rustige hoek kon verstoppen en wat tijd zou hebben om een paar screenshots te maken.

De eerste keer ben ik in een zo'n hoek geraakt maar daarna werd ik onmiddellijk zonder pardon afgeknald (health van 100% direct naar nul)

De tweede keer heb ik het iets langer volgehouden door mij onder water te verstoppen. Maar toen gebeurde het volgende:

[afbeelding] [afbeelding]

http://www.slexchange.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=108732

Da's de Astro Orbitter
Calm down, please!
pi_44817092
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:43 schreef Vendris het volgende:

[..]

Idd orbit, ik zit nu nog altijd vast op -2147483648 dankzij een stel fokkers, client crashed bij login, teleport etc. werkt niet, directe secondlife:// link werkt ook niet, heb maar nieuwe account gemaakt, zoveel bijzondere dingen had ik nog niet op me poppetje
Zozo ... eerst was ik het en nu hebben een stel Fokkers het gedaan. Jij bent wel heel erg van het wijzende vingertje, zeg. Ik zal uitleggen hoe het werkt in de Basin:

Ik (Don Duke) ben de eigenaar en was er gisteravond niet
Atikin Quadrifoglio is de manager
Aggressor Cheetah is de Mall Manager
Maringo Serrati is de hoofd DJ

Op mij na heeft niemand recht om te bannen (voor alsnog). Atikin heeft geen orbitter en Aggro heeft 'm nog nooit gebruikt. Bovendien gaat een orbitter omhoog en niet naar - . Vandaar ook een beetje de naam.
Wat er hoogstens gebeurd zal zijn om niet meer welkom te zijn in de Basin is dat je een onnoemelijk grote bek hebt gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat de mensen die anders goed voor m'n zaak zorgen alleen tegen jou zo vervelend zijn.

Je moet ook begrijpen dat wij nogal schijt hebben aan mensen die m'n club gebruiken als sandbox of als eigen land. Mocht het dus zo zijn dat je grote dingen spawned of rotzooi maakt in de Basin dan krijg je daarvoor inderdaad een waarschuwing. Kies je er dan voor om te gaan vervelen, kijk dan niet gek op als je inderdaad een douw krijgt.

Maar ... vertel nou eens wat er ECHT is gebeurt

Edit : ik ga net online en krijg dit:
quote:
[21:16] Aggressor Cheetah: (Saved Fri Dec 29 01:11:58 2006) please ban blackcrow6667 Garmes he is harassing our guests and didnt mind me
Zo werkt het dus in de Basin. M 'n crew verzoekt bans bij mij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Googolplexian op 29-12-2006 06:20:15 ]
Calm down, please!
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:42:40 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44819057
Blackcrow en Vendris zijn toch niet dezelfde?
Of wel?
pi_44819208
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Sanne het volgende:
Blackcrow en Vendris zijn toch niet dezelfde?
Of wel?
Geen idee Het was slechts een voorbeeld.
Ik heb trouwens inmiddels het hele verhaal gehoord en het was inderdaad een terechte orbit.
En hij is wat mij betreft inderdaad ook niet meer welkom.
Calm down, please!
pi_44819376
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Geen idee Het was slechts een voorbeeld.
Ik heb trouwens inmiddels het hele verhaal gehoord en het was inderdaad een terechte orbit.
En hij is wat mij betreft inderdaad ook niet meer welkom.
Terechte orbit me reet, wij zijn overigens niet dezelfde,

T enige dat er gebeurde is dat ik een bericht wou typen, chatbox niet activeerde helicopter in de club spawnde, mijn excuses hiervoor aangeboden had, waarna ik door 4 mensen geflamed werd omdat je zon "fout" niet KAN maken, daarna ben ik dus maar pissig weggegan, op t dak van t gebouw NAAST de basin club gestaan en van daar uit wou ik wegvliegen, word ik ineens georbit.

Ik weet niet wat hun gezegd hebben, maar vast en zeker maar de helft van de echte waarheid...

Overigens stond er in de logs: You received a push from Don Duke, en Aggressor Cheetah performed a script on you.

Dus tja geloof wat je wilt, ik ga me dr niet meer druk om maken back to X360 / Wii
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:09:30 #173
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_44819670
Je gaat toch niet stoppen met SL omdat je uit de Basin gekicked bent?

Man, dat is nog geen promille van het totale grid!
pi_44820007
Gezellig zeg. .
pi_44823994
Grid is down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')