abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44797293
bah net 7000 verloren met roulette :S
pi_44797671
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef Woeiii het volgende:
bah net 7000 verloren met roulette :S
Dat is kut voor je. Ik vind het al erg als ik 100 verlies . Maar ja, ik ben nog een newbie.
pi_44799276
En als je dood geschoten word ben je dan ook echt dood of net zoals andere spellen weer gerevived? Owja en ik zal het ook niet meer doen, ik ben nieuw in het spel en vloog een beetje rond en ik zag mensen in een huis
pi_44802772
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Rorata het volgende:
En als je dood geschoten word ben je dan ook echt dood of net zoals andere spellen weer gerevived? Owja en ik zal het ook niet meer doen, ik ben nieuw in het spel en vloog een beetje rond en ik zag mensen in een huis
In SL kun je niet dood. Effe een beetje uitleg

In de Menu balk vind je -naast de menu opties- ook verschillede informatie.
Direct naast de menu-opties vind je de naam van de sim waar je je bevindt, de coordinaten aldaar, de aard van het parcel en de gegeven naam. Daarvoor nog staan de parcel options.

voorbeeld:
Eriu 78,18,21 (Mature) - Basin Club & Mall
Eriu = Sim naam ... naam van de 65000 m² waar je op staat;
78,18,21 = Coordinaten op die sim;
(Mature) = Keuze tussen Mature en PG ... op Mature is sex en geweld toegestaan;
Basin blabla = naam gegeven aan het parcel (stukje sim) waar je staat

OK ... daarvoor staan een paar symbooltjes:

- Hartje = Health on : Doe je jezelf pijn op dit parcel dan gaat je health meter omlaag. Staat deze op 0 dan word je naar de plek ge-TP-ed die als je Home staat ingesteld. Verder geen schade.

- Doosje met streep er doorheen : Verboden te bouwen .... het creeren van prims is hier onmogelijk.

- Handje met een streep : No Push Zone : meeste push wapens werken hier niet.

- Pijltje naar beneden : No Fly Zone : Hier kun je niet vliegen.