Ik zie er toch echt drie groene bolletjes op de kaart.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er is echt niemand in de Basin vandaag
Je kan een premiumaccount nemen voor 72US$ per jaar. Dan krijg je een stuk land van 512m2 waarop je een eigen huis kunt bouwen. Als je eenmaal land hebt dan kan je ook een huis kopen. Geen idee wat het kost maar daar zullen wel grote prijsverschillen in zijn. Er zit in ieder geval al een gratis hut in je Inventory: Library/Atoll Continent Stuff/Atoll Hutquote:Op maandag 25 december 2006 20:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er iemand hier die een eigen huis heeft? En hoeveel kost dat ongeveer?
Prima tip! Ik heb ze meteen opgehaald. Mooie groene schoentjes!quote:Op maandag 25 december 2006 17:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je toch bij die piano bent, buiten bij de iglo zijn gratis schaatsen te vinden
Je cache legen.. Edit - > Prefercences -> Networkquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:21 schreef PeRi het volgende:
Verdomme ik had alles graphics zoveel mogelijk op low gezet, toen startte ie wel op. Kwam ik eindelijk dan op Orientation Island en toen wilde ik lopen en praten en toen was het weer foetsie.
Ik heb een 128 mb videokaart, maar Sims + uitbreidingen draait ie wel prima en 512 mb DDR, AMD Athlon XP. Niemand die iets weet zeker?.
Ik had ook het probleem dat ik onzichtbaar was in het begin van het spel. Als je je uit de beginwereld laat wegportallen en daarna opnieuw inlogged moet het weg zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:21 schreef PeRi het volgende:
Verdomme ik had alles graphics zoveel mogelijk op low gezet, toen startte ie wel op. Kwam ik eindelijk dan op Orientation Island en toen wilde ik lopen en praten en toen was het weer foetsie.
Ik heb een 128 mb videokaart, maar Sims + uitbreidingen draait ie wel prima en 512 mb DDR, AMD Athlon XP. Niemand die iets weet zeker?.
Had ik al geprobeerd, maar hij crasht telkens toch weer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:07 schreef Woeiii het volgende:
[..]
Je cache legen.. Edit - > Prefercences -> Network
Het langste dat ik in de beginwereld kon blijven, was echt iets van 1 minuut ofzo. Sanne tikte 1 pm, ik wachtte en wilde gaan lopen en hij crashtequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik had ook het probleem dat ik onzichtbaar was in het begin van het spel. Als je je uit de beginwereld laat wegportallen en daarna opnieuw inlogged moet het weg zijn...
Er moet toch wel iets zijn om het werkend te krijgen? Zo'n massive spel is het nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:18 schreef PeRi het volgende:
Als ie vandaag constant crasht, zal ie dat morgen ook wel doen vrees ik. Maar voor jou zal ik het morgen en overmorgen nog proberen.
.
Een Sim verder naast die van Relic, wat een mooi zaak is en waar meubels van hen in mijn kasteel heb staan zijn ze bezig het Opera Huis in Parijs na te bouwen . Zeer mooi is datquote:Op dinsdag 26 december 2006 08:19 schreef Googolplexian het volgende:
secondlife://Sanctum Sanctorium/117/159/38
Standing Stone Irish Pub
Zeer mooi gemaakte Ierse Pub op het eiland van Relic ... vlieg wat rond om ook mooie winkels, Black Sand Beach en een prachtige ruïne te vinden.
De laatste keer dat ik in zo'n crashloop zat, ben ik eruit ontsnapt door direct na inloggen op "Map "te klikken, op de kaart een rustige hoek in hetzelfde gebied te zoeken, daarop te klikken en direct een teleport ernaar toe te doen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:07 schreef PeRi het volgende:
Het langste dat ik in de beginwereld kon blijven, was echt iets van 1 minuut ofzo. Sanne tikte 1 pm, ik wachtte en wilde gaan lopen en hij crashte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |