In de BASIN deze week:
MA - DJ Maringo (onze vaste huis DJ draait lekkere plaatjes voor de vaste gasten)
DI - Chill Night (DJ onbekend ... kan zijn dat ik zelf draai of dat Logfather Nap draait)
WO - Update Horror (alleen een event als de wekelijkse update het toelaat)
DO - niets geplanned
VR - DJ Maringo - CONTEST: BEST XMAS OUTFIT (2 x L$ 150)
ZA - DJ Maringo - CONTEST: BEST XMAS OUTFIT (2 x L$ 150)
ZO - DJ Maringo - CONTEST: BEST FORMAL OUTFIT (2 x L$ 150)
Zo ziet het er voorlopig uit.
![]()
Effe een paar Fok!Insiders:
- vanaf 1 januari waarschijnlijk een BASIN site online;
- de XiNG topjes lopen goed ... ik verkoop er gemiddeld zo'n 3 per dag;
- BASIN Mall gaat ruimte maken voor BASIN Homes ... Woonruimte te huur (kost wat maar dan heb je ook wat);
- Ben benaderd door verschillende mensen die een RL bedrijf opzetten in SL en bouwers zoeken ... voorgestelde prijs is 500 euro per eiland (afhankelijk van de koers, geschat zo'n 150.000 L$). Dit betekent wel een week tot twee weken werk maar het is een begin.
- Plannen zijn in ontwikkeling voor de aanschaf van een eigen eiland. Hierover later meer (Aanschaf eiland = 1250$ + $195/maand). Wanneer het lucratief blijkt gaan we ervoor
![]()
;
- Voor de kerst thema's is de BASIN club helemaal gedecoreerd. Voor Oud en Nieuw zullen we proberen een leuke vuurwerkshow op te zetten op 31 december en 1 januari (LAG!)
- De volgende fase van kleding maken is begonnen : Hotpants en broekjes (dames kleding verkoopt nou eenmaal heel goed). Blijkt dat de polygonen heel vreemd doen in het kruis-gebied dus echt makkelijk is het niet;
- Atikin Quadrifoglio is voortaan manager in de Basin... zij runt de zaak dus. Binnen no time zal ik het land deeden waardoor zij meer rechten krijgt (waaronder bannen, wat nu nog gebeurd via een Security Orb)