Zoek in Groups naar Fok!quote:Op zondag 31 december 2006 17:07 schreef ChOas het volgende:
Ah, draaiend gekregen!
Eeerm hoe vind ik jullie of kan ik in de buurt van jullie komen ?
Gevonden!quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zoek in Groups naar Fok!
En in places naar Basin Club, Eriu
De coördinaten zijn: 68 / 7 / 21quote:Op zondag 31 december 2006 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ikkan dan alleen places niet vinden! Tip?
's avonds zijn er meestal wel fokkers te vinden, al is vanavond waarschijnlijk niet zo'n goed voorbeeld.quote:
dat moet die in je vriendenlijst staan en hij moet toestaan dat jij mag zien waar hij zich bvind, zodat je naar die plek kan springen. De meeste mensen willen dat liever nietquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef jpjedi het volgende:
Weet iemand hoe ik naar iemand toe kan teleporten? Zonder dat hij me een invite stuurt?
aha..tnx voor de tip!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
dat moet die in je vriendenlijst staan en hij moet toestaan dat jij mag zien waar hij zich bvind, zodat je naar die plek kan springen. De meeste mensen willen dat liever niet
CTRL-P > AUDIO/VIDEO tabquote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand waar ik het geluid kan bedienen?
die zat ook al tegen me aan te lullen..tis een homo volgens mij..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:50 schreef Incolumis het volgende:
wat doen we eigenlijk met ongenode gasten? zit met iemand anders van Fok! groep te dansen voor geld, komt er een buitenlander aan en vraagt of die in de groep mag komen. wij zeggen nee, maar hij joint toch
naam is franky gontyuk
dan staat fly aanquote:Op maandag 1 januari 2007 20:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
die zat ook al tegen me aan te lullen..tis een homo volgens mij..
Ik ben zojuist gestopt..wanneer ik inlog blijf ik maar stijgen (vliegen) en dat veranderd niet bij een ander landmark of na opnieuw inloggen. Er mankeert ook niks aan mijn keyboard.![]()
Zover had ik het zelf ook wel ontdekt natuurlijk..nee fly stond niet aan. Zou ook niet verklaren waarom hij niet reageert op controls en alleen maar stijgt.quote:
heb je toevallig een pet gekregen en die ge-weared?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zover had ik het zelf ook wel ontdekt natuurlijk..nee fly stond niet aan. Zou ook niet verklaren waarom hij niet reageert op controls en alleen maar stijgt.
verrek.,..zou best eens kunnen.. Ga ik eens nakijken want de stijging komt overeen met wat je omschrijft.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heb je toevallig een pet gekregen en die ge-weared?
Pets (prims diemet een volg-script) moet je niet dragen maar normaal rezzen (dus vanuit inventory op de grond gooien). Ga je zitten op een pet -en in sommige gevallen ook met het dragen van een pet- dan komen je huidige positie en het volg-script van de pet in een loop en stijg je in stapjes van een meter per seconde (ofzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |