Ah nee, dat is echt lullig. Alhoewel, misschien lusten die dieren wel elke dag verse pizza.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:38 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dat we Qwea best los kunnen laten gaan op die broodfokker..
Ik bestel zo een zooi pizza's voor ze en 3 kuub zand.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:38 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dat we Qwea best los kunnen laten gaan op die broodfokker..
ja,of ik laat de oprit blokkeren met zand. Kunnen mensen er ook geen pups meer halenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah nee, dat is echt lullig. Alhoewel, misschien lusten die dieren wel elke dag verse pizza.
ik vind jou best sympathiekquote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,of ik laat de oprit blokkeren met zand. Kunnen mensen er ook geen pups meer halen
Boven dit sissende mens staat ook weer iemand, daar moet je eens even gaan klagen over deze mevrouw.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef Frappelsien het volgende:
Ik heb dit aangegeven op school omdat ik niet kon geloven dat school hiervan op de hoogte was en dit zo kon laten gebeuren. Ook vertelde ik dat ik de dierbescherming gebeld had om te vragen of zij wel legaal bezig zijn.
Ik heb een melding gemaakt van alles wat daar gaande is, ze wilden graag langs gaan.
De mevrouw tegen wie ik sprak werd woedend en boog voorover en siste:
"Besef jij wel hoe stom jij bezig bent?"
Ze vertelde me dat ze na ons gesprek direct het 'hotel' ervan op de hoogte zou brengen.
Dierenbevrijdingsfrontenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:40 schreef FJD het volgende:
Dierenbevrijdingsfront?
dat ik nog eens zo iets voor zou stellen
kwam Folkert daar ook niet vandaan...?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
DierenbevrijdingsfrontenDieren die niet voor zichzelf kunnen zorgen vrij in de natuur laten om daar alsnog te sterven aan honger/dorst
![]()
maakt niets uit, de DB is bijna hetzelfde als Jeugdzorg.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef TechXP het volgende:
Had je eigenlijk met een specifieke DB-afdeling contact opgenomen? Of met landelijk nummer?
de krant hierzo heet eindhovens dagblad.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef dwerg het volgende:
Mailtje sturen naar BN/De Stem? Of een andere krant? Met foto's?
Ja die zat ook bij zoiets geloof ik, deed hij niet iets met nertsen ofzo ? ik zou ook het liefste willen dat die beesten uit kwekerijen gaan, maar dan laat je ze toch niet zomaar vrij in de wilde boze enge natuur om ze daar alsnog dood te laten gaanquote:Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwam Folkert daar ook niet vandaan...?
Ow jou mam... ik snap het al.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:48 schreef Tarmelane het volgende:
'Smam werkt bij Helicon Boxtel, die is nou 't topic aan 't doorlezen.
NOU MAMA VAN TARMELANE, WAT GAAT U HIERAAN DOEN?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:48 schreef Tarmelane het volgende:
'Smam werkt bij Helicon Boxtel, die is nou 't topic aan 't doorlezen.
ja en iets met Pim Fortuyn... lekker volkje..quote:Op donderdag 14 december 2006 18:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja die zat ook bij zoiets geloof ik, deed hij niet iets met nertsen ofzo ? ik zou ook het liefste willen dat die beesten uit kwekerijen gaan, maar dan laat je ze toch niet zomaar vrij in de wilde boze enge natuur om ze daar alsnog dood te laten gaan![]()
wees gerust, jouw mama isquote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Tarmelane het volgende:
Hoe weet ik wat?
Ze heeft 'n email gestuurd naar d'r baas, als ik meer bericht heb zal ik 't laten horen.
En hey, niks tegen 'smam, ze is ook maar 'n pion in het grote schaakspel van Helicon.
Nou ik weet niet welke functie jou moeder heeft maar ben bang dat er weinig aan gedaan kan worden.quote:
Schandalig ja..quote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef wmml het volgende:
Frappel, jij bent ook geen dierenliehebster! Wie noemt z'n katten nou Dodo en Iggy!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |