Dit is misschien helemaal niet zo'n gek idee.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:28 schreef Chrismo het volgende:
Ik vind het geweldig dat je dit doet![]()
Wat je misschien ook kan doen is het mailen van een BN'er die iets met dieren/honden heeft.
Zoals Bridget Maasland, Belinda Meuldijk of Loretta Schrijver, wellicht dat zij er aandacht aan besteden of je kunnen helpen.
Ik ben benieuwd wat ze gaan proberenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:06 schreef Frappelsien het volgende:
Ik heb vanochtend een email geschreven aan dutch puppy.
Nu wachten wat zij ermee kunnen en willen doen..
Heb een reactie gekregen van de partij voor de dieren.
Beste *******
Bedankt voor je e-mail.
Gisteravond hebben we ook al een mail van iemand anders over jouw onderwerp
ontvangen en ik ben toen ook gelijk op de forumsite gaan kijken. In eerste
instantie ben ik bang dat de Partij voor de Dieren er ook niet veel aan
kunnen doen. De Partij voor de Dieren is een politieke partij die in zijn
geheel dierenmishandeling, fokkers etc. strenger willen aanpakken (dit dus
via de wet willen doen) en niet de juiste instantie zijn die iets aankunnen
met een particulier probleem. Dit klinkt misschien hard maar het is niet zo
dat dit gezegd wordt uit desinteresse. Ondanks dat wij niet de juiste partij
zijn om hier direct iets aan te doen wil ik wel even iets proberen. Ik kan
je dus niets beloven maar koppel binnenkort nog wel even naar je terug.
Kop op!
Met vriendelijke groet,
Partij voor de Dieren
Astrud Wildschut
Ik moet je eerlijk zeggen, die gedachte is bij mij opgekomen..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:43 schreef wmml het volgende:
Je kunt natuurlijk ook nog met enorme letters "Broodfokker" op de muren kladden
TerugVindPostquote:Op donderdag 14 december 2006 14:09 schreef wmml het volgende:
[newbiemodus-ON] WTF is TVP?[newbiemodus-OFF]
Laat ze dan stiekem filmpjes en foto's maken. Als ze er niet openlijk voor uit durven komen. Maar als ik dit dus correct zie...zijn dit de dierenverzorgers van morgen? Terwijl ze niet eens iets durven te zeggen als ze zien dat er dieren lijden....quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Frappelsien het volgende:
De mensen die met harde bewijzen kwamen (vorig schooljaar) die werd verteld dat dit bedrijf van de lijst afgehaald werd. Ze staan er dus nog steeds op en op dit moment lopen 7 mensen stage bij dit bedrijf.
Ze zeggen dat ze het met mij eens zijn, maar durven niks te ondernemen omdat ze bang zijn dat ze dan hun opleiding
verknallen.![]()
![]()
Nou, daar win je duidelijk de oorlog niet mee dan, echte dierenliefhebbers hoor...not.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Frappelsien het volgende:
De mensen die met harde bewijzen kwamen (vorig schooljaar) die werd verteld dat dit bedrijf van de lijst afgehaald werd. Ze staan er dus nog steeds op en op dit moment lopen 7 mensen stage bij dit bedrijf.
Ze zeggen dat ze het met mij eens zijn, maar durven niks te ondernemen omdat ze bang zijn dat ze dan hun opleiding
verknallen.![]()
Weer een andere groep, toen ik hun vroeg of ze dit nou echt oké vonden stonden hun allemaal wat stom te lachen en hun schouders op te halen.
![]()
Niet te spreken over die keer dat ze met levende hamsters over de vloer aan het schuiven waren.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, daar win je duidelijk de oorlog niet mee dan, echte dierenliefhebbers hoor...not.![]()
mail of bel hart van nedeland!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:46 schreef Frappelsien het volgende:
Hoe doe ik dit?
Inderdaad zegquote:Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, daar win je duidelijk de oorlog niet mee dan, echte dierenliefhebbers hoor...not.![]()
Dat heeft geen nut als je er toch niet binnen mag komen..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:37 schreef Qwea het volgende:
we kunnen natuulk met een zooi fokkers en een videocamera langs gaan.....
Maar 't is misschien wel leukquote:Op donderdag 14 december 2006 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut als je er toch niet binnen mag komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |