weet jij dan niet dat een parel "schijnt".quote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Note:
"Pearl-like" vs. "shining"
Maargoed. Ga maar verder. I'll be watching you.
dus als iemand een kind vraagtquote:Op donderdag 14 december 2006 19:59 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
weet jij dan niet dat een parel "schijnt".
en iets dat op een parel lijkt ook schijnt.
Als ik een kind iets vraag kan er alles uit komen. Een parel geeft geen energie in wat voor een vorm dan ook af.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:01 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
dus als iemand een kind vraagt
wat schijnt net zo fel als een parel?
dan kan hij antwoorden, een ster
dus de maan schijnt volgens jou dan ook niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
een parel schijnt niet.
da's het mooie. dat kan dus niet. die teksten zijn zo vaag dat je altijd wel het naar eigen inzicht kunt lezen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:01 schreef Aibmi het volgende:
Jammer dat het allemaal zo losjes te interpreteren valt. Ik wil de eerste tekst met een eenduidige betekenis wel zien.
de maan reflecteert alleenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:03 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
dus de maan schijnt volgens jou dan ook niet?
de maan geeft ook geen energie die licht geeft, maar toch zeggen ze dat de maan schijnt.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:02 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Als ik een kind iets vraag kan er alles uit komen. Een parel geeft geen energie in wat voor een vorm dan ook af.
Dat de maan schijnt is een wetenschappelijk foutieve stelling. Aangezien we het hier over wetenschap hebben kun je dat niet stellen. Als de maan kan schijnen, dan kan álles schijnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:05 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
de maan geeft ook geen energie die licht geeft, maar toch zeggen ze dat de maan schijnt.
zeg mij dan wat het verschil is tussen de maan en een parel die allebei licht weerkaatsen?
niet van zichzelf. de maan reflecteert enkel licht van de zonquote:dus volgens jou schijnt de maan niet?
maar vertel mij is danquote:Op donderdag 14 december 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
niet van zichzelf. de maan reflecteert enkel licht van de zon
De tekst zegt 'schijnen'. Of iemand het nou wel of niet ontvangt, het wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
maar vertel mij is dan
is het waar als ik zeg, dat het niet de ster, de parel en de maan is dat schijnt in je ogen, maar licht?
Een ster zendt wel eigen licht uit. En de zon is een ster. Dat kan op je ogen vallen. Licht dat vanuit de maan lijkt te komen, komt van de zon.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef Servant_of_GOD het volgende:
[..]
maar vertel mij is dan
is het waar als ik zeg, dat het niet de ster, de parel en de maan is dat schijnt in je ogen, maar licht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |