Dan komen ze niet tegemoet aan de wens van de Tweede Kamer. Die wilde uiterlijk om 22 uur een verklaring van de JPdeMP. Maar ja, binnen de VVD zal inmiddels worden geroepen "ach het is de kamer maar".quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef Monidique het volgende:
Ach ja, om tien uur zeggen ze dat ze morgenochtend verder gaan met overleg, ofzo... Of niet...
Die brief, of whatever ís de verklaring.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan komen ze niet tegemoet aan de wens van de Tweede Kamer. Die wilde uiterlijk om 22 uur een verklaring van de JPdeMP. Maar ja, binnen de VVD zal inmiddels worden geroepen "ach het is de kamer maar".
Ik verwacht eigenlijk alleen maar uitstel tot morgen...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
20 minuten...
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan komen ze niet tegemoet aan de wens van de Tweede Kamer.
Euh ja? Wat klopt er niet aan mijn post?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die brief, of whatever ís de verklaring.
Succes ermee.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef Genverbrander het volgende:
De site van de Tweede Kamer www.tweedekamer.nl ligt eruit.
Als de bel/zoemer nog niet is gegaan komen ze niet. Zullen zo wel tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef Justah het volgende:
Hmm raar het moet over 4min beginnen en de kamer is op mijn beeld nog vrijwel helemaal leeg...
Klop Klop daar kwam die SGP ridder ff voorbij maar verders niemand....
Klopt ik vond hem maar lelijk dus heb ik hem ff offline gehaald.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef Genverbrander het volgende:
De site van de Tweede Kamer www.tweedekamer.nl ligt eruit.
Ik heb momenteel enkelt ruis...de mic's staan nog uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
Ik heb geen geluid op Politiek24, dat hebben jullie ook niet?
wordt pas op het laatste moment door de voorzitter aangezet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
Ik heb geen geluid op Politiek24, dat hebben jullie ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |