Je begint meteen al fout door te stellen dat dat alleen onder de 20 zo is.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:43 schreef nachtpersoon het volgende:
bijvoorbeeld:
Waarom weten vrouwen onder de 20 niet wat ze willen ?
Klabam!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:51 schreef Klabam het volgende:
[..]
Je begint meteen al fout door te stellen dat dat alleen onder de 20 zo is.
Incest, randdebiel!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef MisterICE het volgende:
Waarom willen vrouwen nooit een trio met mij en haar zus [afbeelding]
Dat stelt TS helemaal nietquote:Op woensdag 13 december 2006 18:51 schreef Klabam het volgende:
[..]
Je begint meteen al fout door te stellen dat dat alleen onder de 20 zo is.
quote:
Ze kunnen toch alleen mij aanrakenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Incest, randdebiel!
Ga jij aan de knots van je broer liggen zuigen?
Sssttt, ze hebben het nog niet door...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:56 schreef MissMatch het volgende:
Kweenie ... De dingen die mannen altijd wilden weten van de vrouw.
Gaan we ontwijkend antwoorden?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Ze kunnen toch alleen mij aanraken![]()
Alsof je niet vooral geil wordt van de gedachte dat ze voor jouw neus met elkaar aan de slag gaan en dan samen met jou aan de slag gaan!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef MisterICE het volgende:
Ze kunnen toch alleen mij aanraken![]()
Schelden doet toch geen zeer...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:03 schreef MisterICE het volgende:
Dan toch niet he frigide trut [afbeelding]
Tja, ze zetten zichzelf mooi voorschut!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef MissMatch het volgende:
Sorry Oblivion. Volgens mij hebben ze nog steeds niets door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |