abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44399673
Als apart stuk ruimbagage inchecken ofzo?

Als ik die slaapzak in m'n weekendtas stop zit dat ding al half vol.
pi_44399749
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:14 schreef k_man het volgende:
Als apart stuk ruimbagage inchecken ofzo?

Als ik die slaapzak in m'n weekendtas stop zit dat ding al half vol.
vastknopen op drie punten ? Zodat het 1 pakket wordt ?

Je zou natuurlijk ook je slaapzak als handbaggagetas kunnen gebruiken
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44399887
kan je niet even ergens langs gaan waar ze hem in een tasje/zakje kunnen doen en ze het zakje vacuum zuigen ?
ik denk dat je dan niet meer overhoudt dan een opgevouwen t-shirt...

alleen heb ik dan geen idee hoe je het de terugreis moet doen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 13 december 2006 @ 18:24:22 #4
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44399949
Waarom niet gewoon als tweede bagagestuk? Andere opties: Je weekendtas in je slaapzak rollen en dat geheel vasttapen? Of op je vakantiebestemming een slaapzak voor een prikkie kopen?
... is a mismatch forever
  woensdag 13 december 2006 @ 18:31:54 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_44400121
Grotere tas/rugzak gebruiken.

Of een betere slaapzak, zat slaapzakken die je zo klein kan maken dat ze bij wijze van spreken in je binnenzak passen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_44402295
Opgerold met twee gespjes vastzetten op je backpack (naast de tent, de thermosfles en de isolatiemat).

Of een kleinere slaapzak kopen, je hebt ze al van 20 cm3
pi_44405212
Wij hebben 2 slaapzakken in een weekendtas meegenomen; dus elk een eigen tas en samen de extra tas; op de terugvlucht pasten daar ook nog de extra souvenirs in.
pi_44405920
Compressie banden zouden je wel eens kunnen helpen.
En anders of aan je tas vast maken, of apart inchecken, of als handbagage meenemen.
pi_44430816
Ter plekke kopen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 14 december 2006 @ 20:47:36 #10
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_44437337
Onder/boven je backpack binden! Backpacks zijn echt zooo veel handiger dan weekendtassen. Je kunt een kleintje nemen van 40-50 liter, is perfect voor weekendjes weg oid. Of gewoon 80 liter voor een grote rondreis
I'm just a girl in the world.
pi_44448192
In je tas proppen
je hebt van Nomad ook van die hele compacte slaapzakken (en die zijn nog steeds heel warm ) die daar perfect voor zijn
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:37:16 #12
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44457268
Ik heb een fijne tas waar hij precies inpast (met een boek en de andere vlieg-spullen). Maar als dat niet meer past neem ik 'm vaak los mee. Als je aangeeft dat je 'm graag in het vliegtuig gebruikt (en dat hij dus geen ruimte inneemt in de kasten) doen ze daar meestal niet moeilijk over, zelfs niet als het je derde item is...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 16 december 2006 @ 05:50:28 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44476915
Ik heb mijn slaapzak altijd gewoon in het ondercompartiment van mijn (nomad eagle 70 liter) rugzak (dus niet aan de buitenkant), nooit anders gedaan. Ik heb namelijk het liefst gewoon maar één stuk bagage dat ik in de gaten hoef te houden en mijn handen volledig vrij.
Als je hem apart wilt meenemen (naast een weekendtas ofzo) zou ik hem apart inchecken.
Als je hem in het vliegtuig wilt gebruiken dan zou ik even zo'n compressiehoes gaan halen. Daarmee kun je hem echt heel erg klein maken en als handbagage meenemen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_44480839
Het valt mee. Ik heb 'm zelf eens uit de hoes gehaald en er weer in gepropt. Nu is het een compacter pakketje dan ze er in de winkel van gemaakt hadden en past ie makkelijk overdwars in m'n tas.
pi_44480890
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:47 schreef annoh het volgende:
Backpacks zijn echt zooo veel handiger dan weekendtassen.
Ik vind van niet.
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:58:32 #16
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_44481270
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
Waarom niet?

(ja, klopt ik had t ook in een ik vind-vorm moeten stellen )
I'm just a girl in the world.
pi_44481562
Waarom wel?

Ik wil niet m'n verfrommelde kleren onderuit een grote zak halen.
pi_45195500
En hoe is die slaapzak nu uiteindelijk meegegaan
pi_45309734
Hmm, ik kreeg laatst advies van een incheckdame van KLM om vooral geen open (weekendtassen) als ruimbagage te gebruiken. Altijd een koffer dat afsluitbaar is. Voor je eigen veiligheid. Ze kunnen er in de bagageruimen in de kelder van Schiphol van alles mee doen.
pi_45309914
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef Crizzz_ het volgende:
Hmm, ik kreeg laatst advies van een incheckdame van KLM om vooral geen open (weekendtassen) als ruimbagage te gebruiken. Altijd een koffer dat afsluitbaar is. Voor je eigen veiligheid. Ze kunnen er in de bagageruimen in de kelder van Schiphol van alles mee doen.

Lijkt mij niet echt een goed advies om te geven... als de KLM de bagage-afhandeling op Schiphol al niet vertrouwd..

En bovendien mag je bagage niet eens meer op slot naar een aantal bestemmingen (of alleen voorzien van een speciaal open te breken slot)
pi_45311555
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Lijkt mij niet echt een goed advies om te geven... als de KLM de bagage-afhandeling op Schiphol al niet vertrouwd..

En bovendien mag je bagage niet eens meer op slot naar een aantal bestemmingen (of alleen voorzien van een speciaal open te breken slot)
Is een studiegenoot van me, dus niet tijdens de check-in. Ze zei dat het beter is om een tas of koffer te gebruiken met een klein slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')