Dat is ook niet zoquote:Op woensdag 13 december 2006 19:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Uhm, de sterren worden omgezet naar Wii-points? Dat had ik niet begrepen, alleen dat je met sterren Wii-points kon kopen.
Gefeliciteerd en tot ooitquote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de Wii
Jullie mogen hem kopen voor 400 euro... NOT
Ik ga lekker gamen.
Sorry royquote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets leuker dan thuis komen van je werk en dan zien dat het blauwe licht brandt![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de Wii
Ik ga lekker gamen.
JIJ HEBT MIJ NOG NIET TOEGEVOEGD!!111!!!11!quote:
Waarschijnlijk....wacht ook al een tijdje op een telefoontjequote:
Wii Boxing. En ik kan hem ook nog niet vinden nee. Dixons had ze vorige week wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:23 schreef Shazbot het volgende:
Bij welke wii sports heb je btw een nunchuck nodig ? Of geen één?
En ik heb al bij aardig wat winkels gekeken, maar geeneen lijkt de nun chuck te verkopen? Iemand nog tips/ideeen?
Als het goed is bellen ze morgen...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:18 schreef RipCore het volgende:
Beter belt de MM me morgen. Dan stap ik gewoon een saaie workshop uit en cancel ik werk (ochtend), of ik zeg dat ik iets dringends moet doen en ga eerder (lees: direct) naar 'huis' (middag).
Of ze bellen niet.
Sorryquote:Op woensdag 13 december 2006 20:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJ NOG NIET TOEGEVOEGD!!111!!!11!
ZOMFGWTFBBQOTTER!
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de Wii
Ik ga lekker gamen.
Ik heb jou toegevoegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
SorryIk heb eigenlijk alleen nog maar Roy toegevoegt
![]()
reviewcopy?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
I know, maar waarom zou ik m kopen als ik m ook anders kan krijgen
Jaaaaaquote:
Tsss, geweldig!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef Wessiej het volgende:
Ja mag ik ook blij zijn dat ik een Wii had terwijl ze er meer nergens zijn
Zelda is trouwens geweldig
Waarschijnlijk pas volgende kerst. Maart komt Metroid uit, en ze gaan niet zichzelf beconcurreren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
''Super Mario Galaxy is gaaf''
Heb er enorm zin in dit spel !Hopelijk komt het spel ergens in maart, want dan komt de Wii zeker in mijn huis. De laatste dagen hoor ik erg positieve reacties dus wellicht dat ik er eentje ga halen met de kerst, Wii sports lijkt me namelijk ook erg gaaf
Ja hallo, mag ik eerst een Wii kopen..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel, jij moet me ook nog toevoegen trouwens! En Annthrax, en nog wel meer mensen ook!
Hoezo? Vind het er sowieso niet leuk uitzien. Besturing oogt niet lekker op 't eerst gezicht, veel gedraai met polsen e.d. Tevens houd ik niet van dat type simpele platformshooters.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug besturingstrailer
Must have hoor
Door dit spel wou ik eigenlijk een Wiiquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug besturingstrailer
Must have hoor
yep.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Kun je dat spel ook co-oppen? Zulke spellen zijn dat altijd ideaal voor.
Correct in Rotterdam verkoopt ze, afgelopen zondag lagen er nog 4.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:23 schreef Shazbot het volgende:
Bij welke wii sports heb je btw een nunchuck nodig ? Of geen één?
En ik heb al bij aardig wat winkels gekeken, maar geeneen lijkt de nun chuck te verkopen? Iemand nog tips/ideeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
The Brentmeisterquote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Thealexfiles het volgende:
TVP.
Morgen misschien een Wii.
God dat zeg ik elke dag. Kom op nou mediamarkt
Vorige week vrijdag lag Monkey Ball als veelvuldig gewoon in de winkel! Spellen online bestellen is altijd maar sloom.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ze lagen vanmiddag ook al gewoon in de winkel...![]()
van Play.comquote:Metroid Prime 3: Corruption
Due for release on 23/02/2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |