Toch is er niks mis met een foie gras van de wilde chinchilla.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:51 schreef renz0r het volgende:
Zolang jullie maar van mn chinchilla's afblijven, aangezien dat ook een bedreigde diersoort is (lees: in het wild amper meer voorkomt)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:23 schreef vero-legata het volgende:
BaajGuardian Biefstuk
Men neme eens stevige 4 wheel drive met kangoeroebumper en men wachtte op het moment dat BaajGuardian oversteekt. Een flinke dot gas zal deze evolutionare lus voorgoed sluiten. Als men wille kan er biefstuk uit gehaald worden en met een beetje peterselie opgevoerd worden aan een ander persoon die u graag het leven zou willen ontnemen.
Tip bij dit recept, neem veel en lekker desert na!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef vero-legata het volgende:
Dolfijn vinnen Soep
Benodigheden voor 3000 personen:
1000 liter water
300 kilo tomaten
250 kilo wokgroenten
500 kilo fermicelli
3 dolfijnen a 2 vinnen per stuk
Ik ben het eensch dat je het eensch bent. Ofzo ik weet het zeker.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:10 schreef J_staal het volgende:
[..]
Ik wil mededelen dat ik het daar mee eensch ben!
verkapte tvp! FOEI!! reageer dan op mijn posts.. das teminste stoerquote:Op maandag 18 december 2006 03:53 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ik ben het eensch dat je het eensch bent. Ofzo ik weet het zeker.
*stoer is*quote:Op maandag 18 december 2006 03:54 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
verkapte tvp! FOEI!! reageer dan op mijn posts.. das teminste stoer![]()
Én Martin het Zakmes!quote:Op maandag 18 december 2006 04:05 schreef Guiduuuuw het volgende:
Neen, Stoer zijn Sjaak Polak en Jan van Halst
En de haren er aan laten zitten voor extra smaak of nietquote:Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef Balthar het volgende:
Sumatraanse Tijgerstaart Sate.
Hak de staart van een Sumatraanse Tijger ( liefst een dode, anders worden de rollen omgedraaid) in blokjes.
Werp de rest van het zeldzame bedreigde dier in de biobak om de verspilling optimaal te laten zijn.
Marineer deze blokjes Tijgerstaart in:
2 eetlepels olie
1 eetlepel sambal badjak
2 eetlepels rode wijnazijn
1 blikje tomatenpuree
wat gemalen witte peper.
Laat dit minstens een half uur marineren.
Rijg de gemarineerde Tijgerstaart blokjes aan spiezen ( liefst van regenwoudhout ) en leg ze op de grill.
Lekker met een Ketjapsausje of pindasaus.
Als bijgerecht een salade van Veldsla met gegrilde kolibriereepjes.
Eet smakelijk.
Dan wordt het langzaam tijd. Vreten wat de pot schaft....quote:
Dodo is geen bedreigde diersoort, maar is reeds uitgestorven. Je kunt hoogstens een bouillon trekken van de botten die Boudewijn Büch in zijn collectie had.quote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef master_X het volgende:
dodo
zodra je er nog eentje gehaald heb in het museum bereid hem net zoals de kipen smullen
ja ik woon nog thuis nee ik kan niet koken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |