Hmmm..... Davids voor Lindenbergh. Waar kan ik tekenen?quote:

Volgens mij is dat die spits van Zulte Waregem.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Is Huntelaar nu eigenlijk topscorer in de UEFA cup?
Hij heeft er al minstens 6 in liggen nu toch?

Mag ook wel tegen clubjes als IK Start, Austria Wien en Zulte-Waregemquote:Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Toch weer een knap gemiddelde van Klaas Jan. 1 per wedstrijd.

Hij speelt dit seizoen nog niet groots, en het hele elftal niet. Dus het is best een goed gemiddelde. Nu hopen dat hij in de competitie ook weer op stoom raakt.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen clubjes als IK Start, Austria Wien en Zulte-Waregem![]()

In de competitie schiet hij ze er toch niet in tegen clubjes als; Ado, RKC en NAC..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen clubjes als IK Start, Austria Wien en Zulte-Waregem![]()

Kwam ook goed over op tvquote:Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hava Naquila?

Bremen en Lissabon zijn ook nog wel te doen ja. De rest ga ik ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Athene, Lissabon of Bremen zie ik qua leuke reisjes zitten... rest niet

Trekt me niet echt. Maar misschien dat we daar nog wel heen gaan. Maar het liefste Athene, dan Bremen, dan Lissabon. En dan maar even denken of ik wel ga.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
Bordeaux is ook goed te doen hoor.

Best saai, net als Auxerre toch? Eingelijk vind ik alleen Werder Bremen een leuk vooruitzicht, qua reis etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
Bordeaux is ook goed te doen hoor.

Je hebt in ieder geval 50% kans dat je een oostblokploeg treft....quote:Op donderdag 14 december 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Trekt me niet echt. Maar misschien dat we daar nog wel heen gaan. Maar het liefste Athene, dan Bremen, dan Lissabon. En dan maar even denken of ik wel ga.

Daarom had ik gisteren ook liever gelijk gespeeldquote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval 50% kans dat je een oostblokploeg treft....

Als we gisteren gelijkspeelde en verloren, was de kans 58% dat we een Britse tegenstander hadden.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval 50% kans dat je een oostblokploeg treft....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |