quote:Op donderdag 21 december 2006 11:14 schreef bixister het volgende:
idioot moonah! natuurlijk hoort 't niet op deze manier. ik vind trouwens dat je 't mooi verwoord hebt, jíj hebt inderdaad niks om je voor te schamen, zij des te meer, wat een dom wicht. ik hoop dat ze de hele dag nog met een rood hoofd heeft rondgelopen.
In principe, omdat je aansluitend aan je zwangerschap en dóór je zwangerschap nog niet werkt betaalt het UWV je loon, niet je werkgever. Vandaar dat je ook aan hen verhaal moet doen...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje
Moonah, goede reactie!! Geen stijl zo hoor, dat telefoontje.
Dan ben ik benieuwd of ze mij ook gaan belle, kan ik dan niet terug verwijzen naar mn werkgever, die weet toch ook hoe het zit? Die doen toch melding? Of is het meer een soort controle?
Er loopt nog een oud topic ergens in OUD daaroverquote:Op woensdag 20 december 2006 16:49 schreef Neuk het volgende:
[..]
4x6 uur... en dan onregelmatig
van harte met je contract!
Ennuh 10 weken? wat 10 weken?Ik dacht met 3 maand een omslag... ofzo... hey 10 wk da's al bijna! nog 3 weeks!
Ik ben ook in voor een wijzen-uit-het-oosten-meet
Waar en wanneer?
Ok, dat is duidelijk. Niet aan gedacht.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:32 schreef owlet het volgende:
[..]
In principe, omdat je aansluitend aan je zwangerschap en dóór je zwangerschap nog niet werkt betaalt het UWV je loon, niet je werkgever. Vandaar dat je ook aan hen verhaal moet doen...
Nu was het alleen nog maar een gesprek, maar na drie kwartier praten zei hij wat hij nu dacht en dat klopte erg aardig. Volgende week gaan we aan de gang met positie bepaling, wat ik ervan begrepen heb is dat ik dan allerlei houdingen aanneem om te zien wat dat doet, maar echt snappen doe ik het nog niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:03 schreef Sugar het volgende:
Oh, PM, wat goed. Ik ga 12 januari voor het eerst naar de haptotherapeute. Was het wel oké echt?
'tIs misschien raar maar bij Fonzel helpt het dikwijls om met je duim rondjes op zijn voorhoofd te draaien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Iemand nog tips hoe een baby in slaap te krijgen?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
'tIs misschien raar maar bij Fonzel helpt het dikwijls om met je duim rondjes op zijn voorhoofd te draaien.
Ik ken dat trucje!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
'tIs misschien raar maar bij Fonzel helpt het dikwijls om met je duim rondjes op zijn voorhoofd te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |