Yup ..zondag gaat het verder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Djeez het volgende:
Komt het zondag weer trouwens, of een andere dag ?
Na HvN komt nog een deel toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vanavond weer. Jammer dat het nu maar een uurtje duurt.
Dat had ik over het hoofd gezien, ik vond het al zo vreemd. Want ik meen ergens gelezen te hebben dat een aflevering langer dan een uur duurde.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Na HvN komt nog een deel toch?
Hoe wordt het hier uitgezonden dan? Ik heb de gedownloade versie gekeken en die is exact 1:30, dus twee maal vijf kwartier op een commerciele zender.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat had ik over het hoofd gezien, ik vond het al zo vreemd. Want ik meen ergens gelezen te hebben dat een aflevering langer dan een uur duurde.
Beter.![]()
2x een uur incl. reclamequote:Op zondag 14 januari 2007 19:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe wordt het hier uitgezonden dan? Ik heb de gedownloade versie gekeken en die is exact 1:30, dus twee maal vijf kwartier op een commerciele zender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |