Wat ik wel leuk vind aan de oudere layout is de achtergrond, die enorme blauwe planeet. Zorg dat je dat in je nieuwe design verwerkt, dan is het minder kaal en aantrekkelijker voor hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:23 schreef star_gazer het volgende:
Nu moet ik de eigenaar van de sterrenwacht nog overtuigen dat dit toch écht beter is, hij vindt het origineel zo 'leuk'en 'speels'... Hij is wat conservatief zoals je begrijpt![]()
Tof niks mis mee als je het mij vraagt. Alleen zou ik niet voor roze gaan persoonlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef Muziekjunkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende. Het geheel is gemaakt in php/html, waar ik van beide nog heel wat van te leren heb. Tot nu toe ben ik er echter zelf wel redelijk tevreden over.
Waar ik zeker nog aan moet werken zijn de kleuren (ik ben daar niet zo goed inunderstatement) en ik zou graag 'paging" willen gebruiken bij de overzichtpagina's. Verder zijn er nog genoeg aanpassingen nodig voor hij echt online gaat, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om nu alvast de mening van anderen te vragen.
* De header werkt niet in firefox.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef Muziekjunkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende. Het geheel is gemaakt in php/html, waar ik van beide nog heel wat van te leren heb. Tot nu toe ben ik er echter zelf wel redelijk tevreden over.
Waar ik zeker nog aan moet werken zijn de kleuren (ik ben daar niet zo goed inunderstatement) en ik zou graag 'paging" willen gebruiken bij de overzichtpagina's. Verder zijn er nog genoeg aanpassingen nodig voor hij echt online gaat, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om nu alvast de mening van anderen te vragen.
pas op je mailadres : contactformulier is prima maar mailadres in de tekst levert alleen maar spam op..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef Muziekjunkie het volgende:
qua inhoud niet erg origineel (alhoewel volgens wired erg hot, een verzameling videolinks), mis een referentie met de clips (zoeken, links?), site komt nogal kaal over. En voor een blog waar is je Tag-cloud?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef Razor21 het volgende:
Gemaakt via Wordpress beetje tegen de regels in om in dit topic te posten ....![]()
Iemand nog leuke tips / ideeen voor mijn website?
www.u-movie.nl
http://www.planetweb.nl/links/ stukje naar beneden loopt er in eens een lijn door de pagina heen wat niet echt netjes staat. Verder nette site met een leuk en eindeloos onderwerpquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef star_gazer het volgende:
http://www.planetweb.nl
Mijn persoonlijke nieuwssite over alles wat zich binnen ons zonnestelsel afspeeltLeuk?.
O, was vergeten de floats te clearen. Firefox gaat dan (zoals het hoort) over z'n nekquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.planetweb.nl/links/ stukje naar beneden loopt er in eens een lijn door de pagina heen wat niet echt netjes staat. Verder nette site met een leuk en eindeloos onderwerp.
Heb hem iets aangepast...tags staan onder de filmpjes zoals : Comedy, Owned enz of bedoel jij wat anders?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
qua inhoud niet erg origineel (alhoewel volgens wired erg hot, een verzameling videolinks), mis een referentie met de clips (zoeken, links?), site komt nogal kaal over. En voor een blog waar is je Tag-cloud?
en zegt meta-tags je iets, of komt dat nog ? en waarvoor zou je registreren?
een tagcloud is een soort van grafische top10 van je zoekresultaten. Kijk hier maar eens : http://www.tagcloud.com/quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb hem iets aangepast...tags staan onder de filmpjes zoals : Comedy, Owned enz of bedoel jij wat anders?
Ben me zelf nu aan het leren hoe dat php elkaar zit en ik hoop binnenkort dat het nog mooier wordt.
Ben in elk geval al trots dat ik zover ben gekomen ook al is het nog kaal...alle hulp zal welkom zijn![]()
Bedankt voor de info / tips. Maar wat bedoel je met .nl ?? Als je intresse hebt mag je mij anders wel helpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
een tagcloud is een soort van grafische top10 van je zoekresultaten. Kijk hier maar eens : http://www.tagcloud.com/
je hebt nu wel een uitleg, waarvan we lid zouden willen worden... maar dat is om je site te helpen en wat krijgen we terug ?? (het merendeel van het menselijke ras doet iets om iets terug te krijgen, noemen ze economie)
metatags ? kleine uitleg vind je hier http://www.hitgenerator.nl/metatags.html
wil je hulp, volgens mij is het jouw kindje, heb zelf ook meerdere sites en af en toe moet je keuzes maken, waarom begin je nu met php terwijl je beter eerst html kunt beginnen, is makkelijker en je hebt straks nog steeds nodig. Verder lees eens een goed boek of tijdschrift (Practical Webdesign is heel interresant (is wel engels)).
Je bent al aardig op weg, nog even doorstappen, en als je echt een beer op de weg tegenkomt, gewoon hard roepen.. (hint m'n gebruikersnaam wordt vaker gebruikt (probeer het eens met een .nl))
kijk vooral ook goed bij de concurrentie wat die doen en leer van je fouten.
misschien komt het door mijn scherm, maar toch denk ik dat niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Elixabete het volgende:
Hey,
Ik heb een webradio met een site.
Nu is mijn vraag wat jullie van de lay out vinden die ik voor de radio heb gemaakt.
de site is: www.moskau.nl
Ik wil alleen meningen over de lay out.
Ik denk dat ik de letters een puntje groter moet maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien komt het door mijn scherm, maar toch denk ik dat niet.
Ik vind dat het vrij slecht te lezen is.
De kleuren vloeken wat bij elkaar.
Ik vind dat eigenlijk voor wat betreft de hele site.
De header vind ik een leuk plaatje, maar gebruik er dan niet zo'n donkere achtergrond bij, want de header zelf is al behoorlijk donker.
Aan de linkerkant zou ik of een donkerder font gebruiken, of de achtergrond op dat stuk wat lichter maken.
De koppen 'navigation' 'events' en 'top affiliates' vind ik ook bijzonder slecht leesbaar.
Voor de rest vind ik de structuur wel prima, alles is wel te vinden op duidelijke plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |