De groene achtergrond doet pijn aan mijn ogen. Het is mij iets te fel, en daardoor zal ik iig niet blijven hangen. Daarvoor zou ik toch wel een rustigere achtergrond willen hebben. Verder denk ik dat je font een tikkie groter mag (ok, ik heb een redelijk hoge resolutie - maar ondanks dat). Verder ziet het er wel overzichtelijk uit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef postinggirl het volgende:
O.k., het zal altijd beter zijn dan hoe het was, maar misschien kunnen er nog dingen beter. In hoeverre kan jij als bezoeker uit de voeten met de site in deze nieuwe opzet? Is het iets waar je zou kunnen blijven hangen en waarom wel/niet? Niet technisch (dat is gewoon heel simpel en daarvan weet ik al dat het in de drie belangrijkste browsers goed werkt), maar qua navigatie, uitstraling en inhoud.
Url: http://www.wwzapper.com
Grappig, je bent pas de eerste die ik erover hoor (de achtergrond heeft al sinds begin 2005 dezelfde kleur, dat is dus níet veranderd in het nieuwe design).quote:Op donderdag 21 december 2006 17:27 schreef slakkie het volgende:
[..]
De groene achtergrond doet pijn aan mijn ogen. Het is mij iets te fel, en daardoor zal ik iig niet blijven hangen. Daarvoor zou ik toch wel een rustigere achtergrond willen hebben. Verder denk ik dat je font een tikkie groter mag (ok, ik heb een redelijk hoge resolutie - maar ondanks dat). Verder ziet het er wel overzichtelijk uit.
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:35 schreef PixHoster het volgende:
Ok ik heb net een nieuwe gave site ontwikkeld genaamd PixHoster.
Het is een online imagehost met enorm veel opties.
http://www.pix-hoster.com
It zou graag wat feedback willen over de layout en of er nog gave dingen bij kunnen gecodeerd worden. Bij voorbaat dank![]()
Als ik mijn browser window wat kleiner maak ziet het er inderdaad beter uit. Minder groen op mijn netvlies.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef postinggirl het volgende:
Grappig, je bent pas de eerste die ik erover hoor (de achtergrond heeft al sinds begin 2005 dezelfde kleur, dat is dus níet veranderd in het nieuwe design).
Stel dat er veel anderen blijken te zijn die er zo over denken, dan ga ik er eens naar kijken.
Het ziet er nu voor mij een stuk leesbaarder uit (de lettergrote), ik zou zeggen houden zo.quote:*Edit* Inmiddels heb ik het font 1 pixel groter gemaakt. Dat scheelt toch best veel. Misschien wel beter, inderdaad.
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Warning: session_start(): open(/tmp/sess_12068c13217d6f3d3f83cf5082da1cc6, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /hsphere/local/home/wkuiper/pix-hoster.com/index.php on line 2
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/wkuiper/pix-hoster.com/index.php:2) in /hsphere/local/home/wkuiper/pix-hoster.com/index.php on line 2
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /hsphere/local/home/wkuiper/pix-hoster.com/index.php:2) in /hsphere/local/home/wkuiper/pix-hoster.com/index.php on line 2
Het design vind ik wel mooi maar als ik op de site zou komen zonder hier eerst gelezen te hebben dat het een picsite is, dan zou ik toch wel goed moeten hebben rondkijken voor ik dat doorhad.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef Chandler het volgende:
Heb zelf meerdere van dit soort sites geschreven, maar allemaal helaas kansloostegen picserver was/is bijna niet op te boksen!
mijn versie: http://ypictures.bruggema.nl
Had meer dan 1.4TB per maand aan bandwidth, 12000 gebruikers en 100.000+ plaatjes. Deze database bevat daarvan maar een klein gedeelte en gebruik ik als referentie!
Misschien is het dan een idee om uit te kijken naar een betaalde host? Zelf zit ik bij http://www.one.com en ben er erg tevreden over. Je hebt ook onbeperkte bandbreedte, dus misschien wat interessants voor jou? Ik vind het jammer dat je je site moet opgeven omwille van een gratis host die het opgeeft. Aangezien je site een duidelijk succes is, zal het misschien ook niet zo moeilijk zijn om adverteurs/sponsors te vinden waardoor de onkosten die je hebt worden vergoed?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef Chandler het volgende:
@fate; deze website heeft zijn dienst reeds gedraaid en is helaas uit de roulatie omdat ik gewoon domweg de bandbreedte niet heb om de service opnieuw te lanceren. Deze website had zoveel mogelijkheden dat het eingelijk ten onder is gegaan door de mogelijkheden die het had.
Op de beste dag van deze website heeft de website meer dan 100.000 plaatjes laten zien aan gebruikers en heeft daarvan alle referers en ip adressen opgeslagen, toen crashte de databaseen wilde de gratis hoster niet meer mee werken aan het concept omdat het gewoon domweg te duur was om in stand te houden..
De site had veel plaatjes, maar die heb ik allemaal verwijderd omdat het nu gewoon een voorbeeld site moet blijven
Er zitten verdomd veel mogelijkheden in, zoals je eigen galerijen maken, plaatjes van commentaar voorzien, sharen van plaatjes door meerdere gebruikers en ga zo maar door!
Ach het was leuk om mee te spelen... helaas heeft alles een einddatum....
Er komen binnenkort profielen op de site te staan, dus dat komt allemaal goed. Het zou best eens kunnen dat er copyright zit op het dikke bierdrinkende mannetje (hij is van Hertog Jan), maar de website zal nooit veel bezoekers gaan trekken. Hij is bedoeld voor een groep van ongeveer 15 man en dat zal zo blijven.quote:Op zondag 24 december 2006 19:58 schreef Chandler het volgende:
Hey vraagje, die foto in je header? is die copyright vrij?
Verder vind ik het jammer dat je bij Wie zijn wij geen info hebt, lijkt meer een design check..
Verder ziet het er leuk uit!
Dat is een goede topic. Ik zal eens kijken of ik dat voor mekaar krijg.quote:Header van het forum zou ik anders doen of eventueel met een iframe in een pagina zelf zetten. oid.
Ziet er qua lay out prima uit. Alles werkt zoals het moet, zo lijkt het.quote:Op zondag 24 december 2006 19:51 schreef Sloggi het volgende:
Heb deze site in Dreamweaver gemaakt voor een vriendengroep:
http://members.home.nl/ampverstegen
Ik vind 'm zelf wel aardig gelukt. Wat vinden jullie er van?
Vraagje:quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb vanochtend mijn site veranderd, het oude design was 'op'. Puur qua hoe het eruitzag ging het oude design wel, maar ik had inmiddels teveel pagina's om ze goed in het menu gepropt te krijgen. Gevolg was dat de woorden in het menu allemaal veel te kort werden, en de bezoeker er niets mee van snapte.
De navigatie is nu dus helemaal omgegooid, en noodgedwongen is de rest van het design ook aangepast.
O.k., het zal altijd beter zijn dan hoe het was, maar misschien kunnen er nog dingen beter. In hoeverre kan jij als bezoeker uit de voeten met de site in deze nieuwe opzet? Is het iets waar je zou kunnen blijven hangen en waarom wel/niet? Niet technisch (dat is gewoon heel simpel en daarvan weet ik al dat het in de drie belangrijkste browsers goed werkt), maar qua navigatie, uitstraling en inhoud.
Url: http://www.wwzapper.com
voor een proefsite krijgen je klanten het nog lastig, je contact pagina geeft een foutmelding, geen metatags dus Google en andere zoekmachines vinden je ook niet leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef star_gazer het volgende:
http://johnnie.servebeer.com/commercieel/j-design/index.php
Een proefsite voor een klein bijklus-bedrijfje dat ik misschien wil oprichten. Minimaal gebruik van grafische rotzooi en vooral gefocust op duidelijkheid. Wat vinden jullie ervan?
is al voor gewaarschuwd, je gaat last krijgen van spamquote:Op zondag 24 december 2006 19:51 schreef Sloggi het volgende:
Heb deze site in Dreamweaver gemaakt voor een vriendengroep:
http://members.home.nl/ampverstegen
Ik vind 'm zelf wel aardig gelukt. Wat vinden jullie er van?
Volgens mij werkt google nauwelijks met meta-tags. Google rankt toch vooral op backlinks?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
voor een proefsite krijgen je klanten het nog lastig, je contact pagina geeft een foutmelding, geen metatags dus Google en andere zoekmachines vinden je ook niet leuk.
Je portofolio werkt trouwens ook niet, en zou je naam anders kiezen dan nu, zijn al twee bedrijven die zo heten.... (bron kvk)
Ja, maar ook op title en meta tags zo lang deze inderdaad relevant zijn mbt de inhoud. Daarnaast levert een semantisch correcte site een hogere ranking op ivm een betere indexering. Hetzelfde geldt voor volledig scriptloze navigatie en dergelijke.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij werkt google nauwelijks met meta-tags. Google rankt toch vooral op backlinks?
Ik vind het niet duidelijk. Ik ben een hele tijd aan het lezen voordat ik weet wat je doe en wat het kost.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef star_gazer het volgende:
http://johnnie.servebeer.com/commercieel/j-design/index.php
Een proefsite voor een klein bijklus-bedrijfje dat ik misschien wil oprichten. Minimaal gebruik van grafische rotzooi en vooral gefocust op duidelijkheid. Wat vinden jullie ervan?
Goed punt. Ik heb de regel die verklaart wat ik doe vetgedrukt, zodat het in één oogopslag opvalt. Beter zo?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het niet duidelijk. Ik ben een hele tijd aan het lezen voordat ik weet wat je doe en wat het kost.
Denk aan de 4 seconden regel. een bezoeker moet binnen 4 seconden kunnen bepalen waar de site over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |