Jawel. Dat lelijke ding in New York (mocht je ooit in New York zijn, ga er NIET heen. Zonde van je tijd).quote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Neleos het volgende:
Bedoel je the Statue Of Liberty in New York?
Ben er ook geweest, vond wel leuk.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jawel. Dat lelijke ding in New York (mocht je ooit in New York zijn, ga er NIET heen. Zonde van je tijd).
Maar: Neleos +1
Ik vond hem wel de moeite waard.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het overigens een boutfilm..
Soempie +1quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef Soempie het volgende:
! ! clementine
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht je ooit in New York zijn, ga er NIET heen. Zonde van je tijd.
Ik geloof dat je op het moment helemaal niet meer bovenin mag komen, dus je hebt er idd helemaal geen ruk aan om daar heen te gaan. Terroristendreiging bla bla, je weet welquote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad heul niet heen, zijn zat andere dingen te bekijken. Shitbeeld.
![]()
Hoe dacht je eerst dat het heette?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Soempie het volgende:
Ah, het is wel meringue, maar met fruit het het anders eigenlijk...
Hoeft niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heeft meringue een pudding vulling
Nee..die punten aan de bovenkant is meringue.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft meringue een pudding vulling
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:34 schreef Etcetera het volgende:
meringue = schuimkoekjes? van dat mierzoete, brosse spul dus
lekkur
Ja, dat is die onderkant van die taart. Zelfde als die koekjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:34 schreef Etcetera het volgende:
meringue = schuimkoekjes? van dat mierzoete, brosse spul dus
lekkur
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:38 schreef erkel het volgende:
Rensenbrink
Zeker mooi kopballetje en daar was je 2e punt alquote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Hofs, de Guzman en Huntelaar
Edit: Hofs, mooi kopballetje!![]()
crap, dat dingquote:
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
JoJoortje..wil je nog even het puntenlijstje meekopieren?
Nee? Iedereen doet dat toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat nieuw?Oke zal wel even doen!
quote:Today is born![]()
![]()
![]()
Born of woman![]()
![]()
![]()
And he in turn of a![]()
![]()
He has the power to heal
He has the gift of the second sight
He is the chosen one
So it shall be written
So it shall be done
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
Iron Maiden?
Een kennerquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Seventh son of a seventh son?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |