abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44481363
Dr. van Es in 't UMC. Geniale man. Nog nooit heb ik iemand zo snel een telefoonnummer in zien toetsen. Wachttijden zijn wel zo'n 2 maanden maar dan heb je wel wat
pi_44484654
Vanmiddag naar de weekendtandarts geweest. Ze heeft een foto gemaakt, heeft de holte schoongemaakt, weer een wat met medicijnen er in en ik kreeg gelukkig nu wel antibiotica.
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44494712
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:03 schreef diginoob het volgende:

[..]

oeh tell me. Anders dan bij de tandarts?
Het was de grootste spuit die ik ooit gezien had
pi_44497827
vet relaxed, verstandkiezen laten trekken.
1ste keer, 40 graden temperatuursverhoging, keiharde ontsteking, anderhalve week uit de roulatie geweest.
2de keer: nu dus, eerst 6 keer een spuit erin gezet (12 uur verlamd geweest) na 8 dagen nog steeds constante koppijn en kaakpijn.

kutzooi
pi_44513257
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:40 schreef Vodka_Lime het volgende:
krijg je niet een doorverwijzing van je tandarts? of je belt de kaakchirurg op(ziekenhuis bellen)
afspraak maken duurt hier in alkmaar, om en nabij de 2 a 3 maanden dus jij wilt over 2 weken al. maybe als het urgent is.
2maanden

Wat is dat voor een ziekenhuis dan Ik ben doorverwezen naar het AMC, kon een week later komen voor het consult en 2 weken na het consult werden ze al verwijderd.

Maar idd, je tandarts hoort gewoon een verwijsbrief/kaart af te geven met gegevens van het ziekenhuis.

De eerste is er inmiddels uitgehaald, de ingreep zelf viel behoorlijk mee, heb alleen wel wat last van na effecten. Met name een zeurende pijn in de kaak. Koorts had ik de eerste 2 dagen last van, maar niet meer dan een halve graad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')