Inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een geweldig Europees debuut van Vlaar. De rust en overzicht in zijn spel wanneer hij aan de bal is. Doorziet het spel van de tegenstander goed. Vlaar en Lucius, 2 spelers die rust in het spel van Feyenoord brengen.![]()
Verdiende overwinning van Feyenoord. Hofs zijn kopbal.![]()
Iedereen die ik spreek vindt dat ie weg moetquote:Op woensdag 13 december 2006 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben die vindt dat Bahia weg moet.
quote:Nummers 1 UC ---><--- Nummers 3 UC
1
2
3
4
5Parma (Ita) Feyenoord (Ned)
Espanyol (Spa) SV Zulte Waregem (Bel)
Newcastle United (Eng) Hapoel Tel Aviv (Isr)
Blackburn Rovers (Eng) FenerbahNe (Tur)
Panathinaikos (Gri)
VI.nl
Mhmm dan hoop ik op Panathinaikosquote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mogelijke tegenstanders :
[..]
Ik heb een paar schoten op doel gezien anders,quote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef mcyodogg het volgende:
Newcastle zou leuk zijn voor Feyenoord. Waren vanavond vrij kansloos, maar ja, dat was wel tegen Chelsea.
Misschien dan juist een extra stimulans om al zijn kwaliteiten te tonenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Daar komt griek vandaan. Doe maar niet.
harry onterecht teruggefloten idd. Harry had een penalty verdiend.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef Steve_I. het volgende:
we kwamen best goed weg, aantal fikse kansen tegen gehad, maar Timmertje was goud waard. Overigens als je dan zo'n keeper had, had je ook 5-0 voor kunnen staan de eerste helft. Ik vond de arbitrage namenlijk niet super slecht, maar zeker niet in ons voordeel. We zijn gewoon door, en het was vaak gewoon heel heel moeilijk te zien maar alleen in de eerste helft al; het doelpunt (overigens mooie actie van die pool) was een cm of 20 buiten spel. Harry had zo maar een pingel kunnen (horen) krijgen. Elleboog tegen Hofs had MINIMAAL geel kunnen zijn. 2x doorgebroken speler (iig 1x harry, 2e geloof ik kolkka) onterecht teruggefloten.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |