Het stond er inderdaad al, mijn excuses.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je hier dan toch in dit topic aan wil blijven kutten, lees dan tenminste eerst het topic door......
De Kuip IS al het mooiste stadion van Nederland, en het kan nog jaren mee. Zinloze investering. 70.000 stoeltjes krijgen we van zn levensdagen niet gevuld. Daarnaast heeft de Kuip historie, er hangt daar een geur van vroeger.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Fetai het volgende:
Dat nieuwe stadion wordt alleen maar beter/mooier, waarom zouden ze het lelijker maken?![]()
bij groningen is de sfeer niet slecht toch nuquote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
De kuip is idd het mooiste stadion van NL , supporters zullen zich altijd verzetten tegen een nieuw stadion zie ook AZ en FC Groningen ( dat waren ook 2 historische stadions , zo zijn er nog wel meer voorbeelden.)
En aan het eind van het liedje drukt het bestuur het er wel door heen en is iedereen tevree.
Ook ik zie nu alleen maar nadelen voor een nieuwe Kuip , maar hij zal er wel komen.
Is onlangs nog naar buiten gekomen via Woertsquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad. Smerig modder en opspattend water in een hevige regenbui, dat is wat wij willen!
Wiie herinnert zichKuijt
nog, die in de stromende regen nog urenlang handtekeningen uitdeelde? Dát is Feyenoord.
Ik wil geen ranzig kenkerdak
Wat heeft dit in godsnaam te maken met het kwijt raken van een 5 sterren status bij de UEFA?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven mafkees?
Een vriendin van me heeft onderzoek gedaan naar de 'houdbaarheid' van de kuip. Die kwam uit na renovaties op minimaal nog 30 jaar levensduur, voor een niet hoge prijs. Dit schatte het bedrijf nog voorzichtig in, maar de kuip kon na renovatie zeker tot 2050 mee in superconditie.
Ik ga écht niet in een half leeg stadion zitten, ik keten alle deuren dicht!
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
over 500 jaar
quote:Feyenoord beschikt over beelden van de man die tijdens de wedstrijd Feyenoord-Blackburn Rovers vanaf Vak Z4 bier gooide naar een speler van de Engelse ploeg en geeft hem nogmaals de kans zich vrijwillig bij de club te melden. Doet hij dat niet, dan zal Feyenoord op korte termijn het gezicht van de man onthullen op de officiële clubsite. Ook zal de club de kosten die nodig zijn om tot zijn aanhouding te komen, op de man verhalen.
Directeur Onno Jacobs, bij de Rotterdamse club verantwoordelijk voor de veiligheid, gaf al eerder aan dat de financiële schade die de club door dergelijke misdragingen lijdt, op de dader zal worden verhaald. ‘We hebben gelukkig al gezien dat er veel supporters zijn die in dit soort gevallen op een goede manier corrigerend optreden. Daar zijn we hartstikke blij mee’, aldus Jacobs, ‘we gaan er daarom vanuit dat ook de biergooier op zijn gedrag wordt aangesproken en zichzelf bij Feyenoord meldt
vind hem voetballend ook heel goed, kan zeker mee op het middenveldquote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef El_Bassie het volgende:
maar voetballend minder
Die 'wat heb jiij gesnoven' gaat over het verliezen van de 5 sterrenstatus. Dat is nl. bullcrap.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam te maken met het kwijt raken van een 5 sterren status bij de UEFA?
Dus nu is mijn vraag: wat heb jij gesnoven mafkees?
Echt, ik blijf ook het liefst in De Kuip, maar al dat gekanker en huiliegedoe van sommige hier is werkelijk te triest. Of het nou over 10 jaar is of over 500 jaar, wat dat bedrijfje waar je vriendin maar werkt ook maar heeft uitgerekend. Vernieuwing is niet per defenitie 1 grote tyfusbende. Genoeg voorbeelden waar het wel zo is, genoeg voorbeelden waar het niet zo is.
Maargoed, jij baalt er zeker ook dat er een nieuwe RvC komt? Een nieuwe voorzitter? Want die zijn immers nieuw!!!
Werk je ook nog steeds op windows 95 met die enorme floppy's? Want die zijn toch schitterend? Die nieuwe dingen zitten alleen maar fouten in, kan je virussen krijgen enzo! 1 grote kenkerzooi, of niet dan!
Ow kan wel.. was op vakantie toenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
soep , die had hier toch al gestaan
![]()
Dat 5 sterren gedoe is wel zeker aan de ordequote:Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die 'wat heb jiij gesnoven' gaat over het verliezen van de 5 sterrenstatus. Dat is nl. bullcrap.
En de rest: If it ain't broke, don't fix it.
Windows 95 was verkankerd, de RvC ook, de voorzitter BEGIN ik niet eens over.
Maar, if it ain't broke, don't fix it.
Een nieuw stadion si nergens goed voor, ik zie alleen nadelen en kleine, kleine voordelen. Maar die voordelen wegen niet op tegen sfeertje gelredome, procentuele hoeveelheid gloryhunters en dagjesbezoekers, verliezen van deel feyenoord identiteit, 'verscheuring' van de vakken, et cetera, et cetera.
Groot gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.wislakrakow.com/www/page.php?pageid=99
ajax publiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |