Gisteren was ie zeker niet waardeloos...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef Staanplaats het volgende:
Charidinges mag van mij nog steeds optyfen, waardeloze voetballer..
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:53 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hij kopt een balletje er in vanaf 35 cm...
Houtman ging ook al helemaal uit z'n dak joh. En dan komen ze nog collecteren van FSV zodat Feijenoord de boete niet hoeft te betalen, nou ik heb liever dat ze zelf die boete betalen dan dat ze van dat geld die andere afgekeurde jood gaan halen!
Charisteas, wat hebtie nou laten zien joh? Geef hem rood haar en het is net John van Loen..
Nee, verkopen en een nieuwe spits halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.
Das inderdaad de beste optie, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee, verkopen en een nieuwe spits halen.
Als iedereen er zo over denkt kunnen we het forum wel opdoeken want zo ken ik nog tal van discussies en zaken die geen nut hebben maar waar toch over doorgegaan wordt.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg?
Die gast moet echt optyfen, hebben ze dan niks geleerd na de chaos toen de komst van Harry bekend werd.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg? Ik heb geen trek in nog meer joden in ons elftal!
quote:FSV bedankt supporters
Feyenoord heeft zijn supporters bedankt voor hun gedrag gisteren bij de wedstrijd Feyenoord-Wisla, de FSV sluit zich daar graag bij aan.
Tevens willen wij opnieuw de supporters danken voor hun steun aan de actie “Geen Woorden Maar Duiten” voor de schade in Nancy. Ondanks dat er niet veel supporters de Kuip gisteravond bezochten werd er toch gul gegeven aan de collectanten.
Beide dagen van collecteren hebben ¤12.000,00 opgeleverd.
Het totaalbedrag ligt nu op ¤17.515,12. Inmiddels is er ook door de selectie een bedrag toegezegd en wordt er nog steeds door supporters geld gestort. Deze bedragen moeten nog worden bijgeschreven bij het totaalbedrag.
Denkt u nu dit bedrag moet veel hoger, dan kunt u nog t/m vrijdag 22 december een bedrag storten.
Overschrijvingen zijn welkom op onze postbankrekening (giro) 515299 t.n.v. Feyenoord Supportersvereniging te Rotterdam o.v.v. 'Geen woorden, maar duiten'.
Dit alles in het belang van de club, ons Feyenoord.
Het totaalbedrag zal worden bekendgemaakt en uitgereikt door twee supporters op de wedstrijddag van Feyenoord-Sparta op zaterdag 23 december.
Feyenoord Supportersvereniging
PS: Via deze weg willen wij de collectanten nogmaals bedanken voor hun inzet en geduld.
Inderdaad, ik hoop dat ze de protestboodschap begrepen hebben toen harry aangetrokken werd, hoop niet dat ze weer dezelfde fout maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg? Ik heb geen trek in nog meer joden in ons elftal!
Zijn daar geruchten over dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Vetgedrukt zijn wel leuke tegenstanderquote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Newcastle, Panatinaikos, Espanyol,Rangers, Spurs, Sevilla en Parma als mogelijke tegenstanders
Dat is op 22 oktober wel gebleken ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Espanyol heeft wel van Ajax gewonnen maar Feyenoord is natuurlijk beter![]()
Sevilla kunnen we toch niet loten aangezien ze tweede zijn geworden?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Newcastle, Panatinaikos, Espanyol,Rangers, Spurs, Sevilla en Parma als mogelijke tegenstanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |