Edit; ow wacht, hij is dood.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben hem kwijt geraakt :'(
Das heus waar.
En geen ban svp, want ik heb geen email om een kloon aan te maken
Banaanvraagquote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Ban.
Die hangen in de boomquote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef glasbak het volgende:
Waar zijn die bananen dan?
Ik vraag om Broekpalingquote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou.. hup.. die boom in dan! Dan hoef je er ook niet meer om te vragen
Lik lik likquote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef glasbak het volgende:
[..]
Bio deed een mededeling.. meer niet![]()
jah.. laat ie jou zomaar alleen...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lik lik lik
Wat een eikel die broekpaling![]()
Neehee, ik ga niet aan je piemel zittenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Renesite het volgende:
Dit is zeker ee...
Nee, laat maar.
Ik denk dat die paling in iemand zijn broek is, moet je ff zoeken hier en daar.
Wat een perverse gedachte van jequote:Op woensdag 13 december 2006 00:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neehee, ik ga niet aan je piemel zitten![]()
Jajajaja, ik heb jou allang door mannetje!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een perverse gedachte van je!
Er zijn betere topics open op het momentquote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
Is dit een goed topic?
Dit topic is echt tof, jeweetsquote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
Is dit een goed topic?
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:42 schreef spliffy het volgende:
[..]
Er zijn betere topics open op het moment![]()
Die mag wel palingen roken in bij de achterdeur?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar daar gaat dit topic niet op. Broekpaling moet zich melden. Bij mij. NU.
Niemandquote:Op woensdag 13 december 2006 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die mag wel palingen roken in bij de achterdeur?
dit topic gaat nergens over en als QB BP wil spreken stuurt ze maar een PM of e-mail...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar daar gaat dit topic niet om. Broekpaling moet zich melden. Bij mij. NU.
Hoe kan ik nou mailen zonder adresquote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
dit topic gaat nergens over en als QB BP wil spreken stuurt ze maar een PM of e-mail...
maar wel minder vervuilend voor het forum.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou mailen zonder adresEn dat PMen is toch minder leuk
Ah boo you whore; jij bent de enige die klaagtquote:Op woensdag 13 december 2006 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
maar wel minder vervuilend voor het forum.
Heb je de laatste top-topics nog een beetje gevolgd? Daarbij valt deze niet echt opquote:Op woensdag 13 december 2006 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
maar wel minder vervuilend voor het forum.
Dont worry.. dat doen de meesten hier al een jaar of 6quote:Op woensdag 13 december 2006 00:54 schreef BeeDee het volgende:
Ik begin te twijfelen aan de essentie van een ONZ subforum...![]()
Ja, dat is het.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:53 schreef glasbak het volgende:
QB wil vast zijn paling in haar broek hebben
Je hebt een geile avatar btw !quote:Op woensdag 13 december 2006 00:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dont worry.. dat doen de meesten hier al een jaar of 6![]()
Eh?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Oh nee.. wacht effe.. jij was lesbo..![]()
Ik herrinner het me weer![]()
Dit is nog maar de gecencureerde versie.. Ik had een nog veel geilere, maar die heeft nikky weggehaald..quote:
Ik kan niet eens baggerenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, ze wil gewoon aandacht - zoals de meeste baggeraars
Kut Nikky !quote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dit is nog maar de gecencureerde versie.. Ik had een nog veel geilere, maar die heeft nikky weggehaald..
En toch ben je erg hard aan het oefenen nuquote:
Noem jij mijn topic bagger?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef spliffy het volgende:
[..]
En toch ben je erg hard aan het oefenen nu![]()
Das niet lief van jequote:Op woensdag 13 december 2006 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dit topic is niets anders dan bagger verkapt als slowchat
Is toch gezellig ?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dit topic is niets anders dan bagger verkapt als slowchat
nee maar ik ben hier ook niet om lief te zijn en jij hebt twee baggertopics open... zeg het maar, welke wou je open houden?quote:
Ik probeer het nog aardig te brengenquote:
Hey, dat zijn momenteel de enige 2 topics waar nog iets te beleven valtquote:Op woensdag 13 december 2006 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
nee maar ik ben hier ook niet om lief te zijn en jij hebt twee baggertopics open... zeg het maar, welke wou je open houden?
die andere dus maar, die lijkt nog ergens over te gaan: Gezond levenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
nee maar ik ben hier ook niet om lief te zijn en jij hebt twee baggertopics open... zeg het maar, welke wou je open houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |