Damn je bent echt een vrouw, je ontwijkt de vragen.quote:
Ik ontwijk geen vragen dat scheet verhaal ging over iemand heel andersquote:Op woensdag 13 december 2006 01:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn je bent echt een vrouw, je ontwijkt de vragen.
Of is dat iest wat je hebt overgehouden aan je sexleven met je ex, omdat je ex maar 3 standjes kon, óf kon onthouden?
Dat snap ik ook wel doos, jij bent toch niet de enige ex dus kon ie het jou ook vragen. Wel bij de les blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ontwijk geen vragen dat scheet verhaal ging over iemand heel anders![]()
JIJ moet bij de les blijven, dat scheetverhaal ging niet over nebu, dat was gewoon een meisje wat over haaaaar ex kwam klagen en dat was niet nebuquote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel doos, jij bent toch niet de enige ex dus kon ie het jou ook vragen. Wel bij de les blijven.
Maar licht eens puntje van de sluier, welke 3 standjes kon ie dan alleen maar?
Damn dat is toch niet serieus he?
Check de vorige vraagquote:Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
JIJ moet bij de les blijven, dat scheetverhaal ging niet over nebu, dat was gewoon een meisje wat over haaaaar ex kwam klagen en dat was niet nebu![]()
Welke vraag? Of we nog geneukt hebben of wat?quote:
Deze wordt bedoeld:quote:Op woensdag 13 december 2006 01:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Welke vraag? Of we nog genukt hebben of wat?
quote:Maar licht eens puntje van de sluier, welke 3 standjes kon ie dan alleen maar?
Laat maar ik kom wel effe naar je toe, zet de koffie maar alvast klaar. Ben er binnen 15 minuutjes, tot zo.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Welke vraag? Of we nog genukt hebben of wat?
Ok dan, dat maar effe duidelijk is dat dat scheetverhaal niet van toepassing isquote:
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 13 december 2006 01:30 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Laat maar ik kom wel effe naar je toe, zet de koffie maar alvast klaar. Ben er binnen 15 minuutjes, tot zo.
Je zit er nog steeds mee he?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ok dan, dat maar effe duidelijk is dat dat scheetverhaal niet van toepassing is![]()
Als dat er ook nog eens bijkwam dan zat ik er wel mee jaquote:
belieft het je nu om alsnog antwoord te geven?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Als dat er ook nog eens bijkwam dan zat ik er wel mee ja![]()
De 3 standjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:35 schreef spliffy het volgende:
[..]
belieft het je nu om alsnog antwoord te geven?
Vreemd, mijn voorkeur gaat toch naar onderop (veel leuker)quote:Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
De 3 standjes?
Hij bovenop
Hij bovenop
Hij bovenop
En als ik het beu was: Op zn hondjes![]()
Ik bovenop(te weinig)
En voor de rest...weinig, wel vaker pogingen gedaan maar dan werd ik weer op mn rug gesmeten(had nog een favo standje maar die snapte hij nooit)
Begrijp me niet verkeerd, ik genoot er wel van maar het werd wel een beetje saaiquote:Op woensdag 13 december 2006 01:41 schreef spliffy het volgende:
[..]
Vreemd, mijn voorkeur gaat toch naar onderop (veel leuker)![]()
Het laatste dat saai mag worden is sexquote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik genoot er wel van maar het werd wel een beetje saai![]()
Amen to thatquote:Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef spliffy het volgende:
[..]
Het laatste dat saai mag worden is sex![]()
Dat moet je nu net NIET aan hem vragenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Maisnon het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/nebu1980
Oh
Gatverdegatverdegatverdegatverdammequote:Op woensdag 13 december 2006 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je een kop apple cinamon thee?
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:18 schreef Nosh het volgende:
Ik heb geen flauw idee op welke manier 'je complete privé-leven op een publiek forum tyfen' een constructieve oplossing is om met dingen om te gaan, maar Nebu is vanaf nu mijn held.
Vragen of mensen scheten willen laten, omdat die van jou minder opvallen.
Doe je dat ook bij andere dingen? Vragen of andere ex-vriendinnen extra hard willen gillen, zodat die van jou minder verknipt en eng overkomt? Of blijft het puur bij de scheten?
Maar wat heb je die meiden geflikt dat ze nu met zoveel venijn over jou posten?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:24 schreef Nebu1980 het volgende:
Al het andere wat ze over mij vertellen is helemaal waar![]()
Lees het topic ff door, dan zie je hoe slecht ik benquote:Op woensdag 13 december 2006 09:26 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Maar wat heb je die meiden geflikt dat ze nu met zoveel venijn over jou posten?
![]()
Dat zegt meer over die dames dan over mij...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:34 schreef MissMatch het volgende:
Ja, die heb ik gelezen. Maar dat lijken me meer topjes van ijsbergen. er móet iets zijn gebeurd bij beide (?) dames waardoor ze zich geroepen voelen je en publique zo af te branden.
Misschien omdat hij nooit de waarheid heeft gesproken?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je je toch afvragen hoe die gozer in godsnaam nog mokkels z'n bed in krijgt en waarom de mokkels in kwestie dom genoeg zijn om ermee door te gaan.
Oja haha, nebu=labiele personen magneetquote:Op woensdag 13 december 2006 09:41 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die dames dan over mij...
(heb zelf nooit de behoefte gehad om mijn sores op fok te posten)
Niet eerlijk zijn, mensen gebruiken, privemailtjes doorsturen, alleen maar aan hemzelf denken, vreemdgaan, en verhalen verdraaien zodat anderen labiel lijken terwijl het precies andersom wasquote:Op woensdag 13 december 2006 09:34 schreef MissMatch het volgende:
Ja, die heb ik gelezen. Maar dat lijken me meer topjes van ijsbergen. er móet iets zijn gebeurd bij beide (?) dames waardoor ze zich geroepen voelen je en publique zo af te branden.
quote:Ben je ook een ex van mij? Klaag dan HIER
Dus jij bent labiel? Neuken dan maar?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Oja haha, nebu=labiele personen magneetKan je je ook eens gaan afvragen hoe dat in elkaar zit, zoals jij met mensen omgaat
![]()
Wat ik dan wel weer laf vind is dat er een exen-topic word geopend waarin veel shit word verteld..quote:Op woensdag 13 december 2006 15:33 schreef arneaux het volgende:
Dr zit trouwens wel een hele hoop oud zeer he?
Volgens hem is iedere vrouw labiel. Van alle exen wat hij heeft heeft ie wel verteld dat ze labiel warenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dus jij bent labiel? Neuken dan maar?
Ik heb antwoord gegeven hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer laf vind is dat er een exen-topic word geopend waarin veel shit word verteld..
En gevraagd word om er een topic over te openen als je door blijft gaan..
Er word een topic geopend gaan ze douchen of lullen over de vragen heen..
Sneu hoor..
Wees dan een wijf/vrouw en zet dat getrol van daaro ook hiero!
Dan lach je naar elkaar door keihard "ROFLEINSZWEI" te roepen?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
Dit topic is een práchtig voorbeeld waarom je nooit iemand van fok moet daten..
Wil je nog steeds nietquote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
Ik kon hem al lang voordat ik op fok zatquote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
Nee.. dan wordt alle bestaande vuile was uitgehangen op fok..quote:Op woensdag 13 december 2006 17:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dan lach je naar elkaar door keihard "ROFLEINSZWEI" te roepen?
Nee jij stuurt privemailtjes van mij naar je nieuwe vriendinquote:Op woensdag 13 december 2006 09:41 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die dames dan over mij...
(heb zelf nooit de behoefte gehad om mijn sores op fok te posten)
Laten we dat inderdaad maar niet doen..quote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. dan wordt alle bestaande vuile was uitgehangen op fok..
Come on...
En ik ben vrij labiel...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Laten we dat inderdaad maar niet doen..Ik ben nogal laks met wassen
Maar je kan wel de was doen, dus dan vang ik jouw labiliteit wel opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |