Ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Hebben we het nog steeds over dat ene boek van een tijd terug? Van vroeger, eigenlijk?
Het boek gaat niet per se over de kale man, maar omdat jij vanochtend drie uur naar zo'n kalende man heb moeten kijken, vond ik dat wel heel toevallig.quote:Het lijkt me niet het meest interessante onderwerp, moet ik zeggen.
Maar hij is bijna uit.quote:
quote:Het boek gaat niet per se over de kale man, maar omdat jij vanochtend drie uur naar zo'n kalende man heb moeten kijken, vond ik dat wel heel toevallig.
Ik. Heb. Geen. Kaalheidsobsessie.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gesprekken over kalende mannen zouden per definitie alleen plaats mogen vinden in Semi-Bikkeltijd, hét topic voor mensen met kaalheidsobsesies.
Daarom vroeg ik het ook. Ik weet het namelijk niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Je kunt toch best eindeloos woorden combineren? Dat het niet een door het woordenboek erkend woord is, wil niet zeggen dat het geen juist woord is.
Nu ja! Dat lijkt me toch zonneklaar!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, alleen weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.
Maarik heb helemaal niet zo'n zin om iets in te sturen. Ik heb niet eens iets om in te sturen, heb in geen eeuwen een fatsoenlijk stuk poezie geschreven.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu ja! Dat lijkt me toch zonneklaar!
Oeh, die was ik vergeten.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef JAM het volgende:
Je hebt toch nog wel iets liggen? Ik weet nog iets van een GITAAR.
Ach, wat een gelul! Ik dorst te wedden dat je 't gisteren nog gedaan heb.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maarik heb helemaal niet zo'n zin om iets in te sturen. Ik heb niet eens iets om in te sturen, heb in geen eeuwen een fatsoenlijk stuk poezie geschreven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Verbazingwekkend hoe treffend je het eigenlijk weet te verwoorden.
Zoen de kat!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:26 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet er wel iets te zoenen zijn.
Ik stelde slechts een vraag.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Broer begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |