Niet gefotosoept?quote:
Nog eentje, ter vergelijking. Het lijken wel brandwonden pff.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
Niet gefotosoept?
Als de foto niet gesoept is vind ik dit echt treurig, die neusgaten...die wangen... freaky
Jezus, welke slager heeft haar verminkt? Het is echt héél erg dit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef narvik het volgende:
[..]
Nog eentje, ter vergelijking. Het lijken wel brandwonden pff.
[afbeelding]
Zonde, vond Courtney altijd een leuk mens om te zien, voordat ze aan zich zelf ging laten sleutelen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef godigita het volgende:
Vast veelbesproken in dit topic. Courtney Love heeft besloten zichzelf nog verder te verpesten
1998:
[afbeelding]
2004:
[afbeelding]
In 2006 ging het weer wat beter:
[afbeelding] [afbeelding]
En dan doe je dit:
[afbeelding]![]()
Ik ook. Ze heeft zowat altijd al haar neus verbouwd gehad, en ook implantaten, maar toch vond ik dat het vroeger een verbetering was. Vooral in 97/98/99, de celebrity skin tijd. Helaasquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zonde, vond Courtney altijd een leuk mens om te zien, voordat ze aan zich zelf ging laten sleutelen..
Jammer.
Ik heb eens een meisje opgebaard gezien die was overleden na een autoongeluk , haar gezicht was met klei (ofzo) weer redelijk in elkaar gezetquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis dezelfde make-up als miss Piggy. Lijkt me ook niet echt en verbetering...
Gadverdammequote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:51 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG Amanda Lepore, die tepel is aan de wandel gegaan.
[afbeelding]
nah.. dr zit wel meer scheef bij "mevrouw" leporequote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
die wenkbrauwen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Vince Neil en z'n aanhangsel dat door moet gaan als vrouw:
[afbeelding]
Jokerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |