abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:59:19 #276
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_45173050
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
ja

wil je een samenvatting?
KUTTTTT

Ja die wil ik heeeel erg graag! Ik wist het echt niet, had het er nog met mijn moeder over die zei ook: nee joh het is een samenvatting... arghhh!!
Bedankt alvast he!!!
pi_45173333
McDreamy
I'm an assassin and I had a job to do
  Redactie Frontpage dinsdag 9 januari 2007 @ 12:12:37 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45173349
ok, ff graven hoor. kan door elkaar lopen wat betreft de aflevering, maar daar ben ik slecht in

Izzie heeft de hele aflevering in huis in de badkamer op de grond gelegen in haar jurk. steeds kwam er iemand naast haar liggen om haar uit de jurk en in het leven te praten, pas op het laatste kreeg Meredith dat voorelkaar.

er waren veel flashbacks, waarin je onder andere ziet hoe meredith in een draaimolen zit, en ziet hoe haar moeder met dr. webber discussiert, het is geloof ik het moment dat het uit gaat tussen die twee want hij kon het zijn vrouw niet vertellen.
en er is een flashback (hele mooie!) over hoe addison en mcDreamy uitelkaar gaan omdat zij is vreemdgegaan. eerst zet hij haar op straat, met kleren en al, en dan vertrekt hij zelf. is echt heel heftig, hij is écht pissed off, zij is compleet overstuur en wil bewijzen dat ze toch heel veel van 'm houdt.
je ziet een flashback naar het moment dat de interns elkaar ontmoeten, op een receptie in het ziekenhuis. meredith is druk bezig met het bekijken van webber, ze weet dus al dat hij met haar moeder een affaire had. en O'Malley is meteen weg van haar. ze laat 'm zo staan
Yang valt Burke lastig dat hij haar held is, met die operaties enzo. hij ergert zich dood, zijn vriendin/date ook, best lachen om te zien.
Karev en Izzie praten met elkaar, hij geloof nauwelijks dat ze chirurgie wil doen en zij heeft iets van 'denk je dat ik het niet aan kan'

in het ziekenhuis zelf is de pest zo ongeveer uitgebroken. daardoor zitten McDreamy en O'Malley de hele dag in de kleedkamer, ze mogen er niet uit. George is irritant aan het doen, doodsbang dat hij ziek wordt. McDreamy wacht rustig af. op een gegeven moment plunderen ze de kluisjes want ze hebben honger.
George vraagt wat hij moet doen met Callie, ik vind dat McDreamy nogal bot reageerde: hij nam hem niet erg serieus in elk geval. vond dat hij moest zeggen wat hij van haar vond, en dat hij niet kon zeggen 'ik hou snel van je' (I love you soonish )

oh ja, Dennie wordt naar het mortuarium vervoerd, en Miranda moet 'aftekenen' of het daadwerkelijk Dennie is. dan neemt ze nog afscheid van 'm
even later praat ze door de deur met een patient, want ze mag niet naar binnen ivm die ziekte. zijn vrouw is overleden, hij raakt in hyperventilatie en ze wil die deur openbreken maar dat mag niet. dan zegt hij dat hij het had moeten overnemen (zij reed naar het ziekenhuis, ze kregen een ongeluk, hij vond dat hij had moeten rijden) en ze zegt: 'ik wilde dat ik de tijd terug kon draaien, dat het weer gister was' en ze zegt ook dat zij ook had moeten ingrijpen (dus met dat dennie gebeuren)

McVet zegt tegen Meredith (hij is naar haar huis gegaan) dat McDreamy niet goed voor haar is, maar hij wel. hij wil niet weten wat er gebeurt is, maar zegt dat ze immers niet hebben afgesproken dat ze exclusive waren voor elkaar. en ze moet maar zien wie ze uiteindelijk kiest. dan loopt hij weer weg.

nadat de quarantaine van George en Derek is opgeheven, rent Derek meteen naar Meredith toe, en hakkelt wat en zegt uiteindelijk 'I'm in love with you'

dat was het wel zo'n beetje
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:15:16 #279
70004 niksan
net een beetje meer
pi_45173414
Waarom was Bailey nou zo overstuur?? Was het familie?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_45173506
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:15 schreef niksan het volgende:
Waarom was Bailey nou zo overstuur?? Was het familie?
nee, zal zich wel verantwoordelijk voelen, omdat het door 'haar' interns gebeurde.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Frontpage dinsdag 9 januari 2007 @ 12:21:54 #281
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45173579
ik denk dat het komt omdat ze niet bij hem mocht, en hem wel wilde helpen.
en ze had net afscheid genomen van Dennie, ze heeft gezegd 'dat het haar spijt' (als ik het me goed herinner)
en toen zei die man 'ik had het moeten overnemen' en dan zegt zij 'ik wilde dat ik de tijd kon terugdraaien, dat het weer gister was. en ik had het ook moeten overnemen' dus ze doelt daarmee op wat Izzie en zo hebben gedaan om Dennie te redden, en dat ze bij hem had moeten zijn met dat bal

tenminste dat denk ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:22:56 #282
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_45173607
Etcetra,

SUPER BEDANKT!!!!!
Ben weer helemaal bij!!
Het zien op tv is natuurlijk leuker maar dit is ook super! Dank je wel!!!!!!
  Redactie Frontpage dinsdag 9 januari 2007 @ 12:23:55 #283
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45173635
graag gedaan
het was wel een pleuris werk trouwens
je kunt natuurlijk ook een zeker programma aanslingeren en eens zoeken op Grey's Anatomy 3x01 kun je alles zien
maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen, dus dat doe ik ook maar niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_45175167
Ik heb volgens mij t begin gemist, maar was t in t begin dan ook dat dr Bailey Denny aftekende, zoals hierboven wordt gezegd? Of heb ik gewoon compleet niet zitten opletten, want ik heb dus ook niet gezien dat Izzy en Alex met elkaar hadden gepraat op die receptie, terwijl ik vanaf het begin, zonder dat echte begin dat ik dus heb gemist, toch wel helemaal gezien...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_45175253
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze niet bij hem mocht, en hem wel wilde helpen.
en ze had net afscheid genomen van Dennie, ze heeft gezegd 'dat het haar spijt' (als ik het me goed herinner)
en toen zei die man 'ik had het moeten overnemen' en dan zegt zij 'ik wilde dat ik de tijd kon terugdraaien, dat het weer gister was. en ik had het ook moeten overnemen' dus ze doelt daarmee op wat Izzie en zo hebben gedaan om Dennie te redden, en dat ze bij hem had moeten zijn met dat bal

tenminste dat denk ik
Dacht dat ik ook inderdaad
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:48:45 #286
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_45175882
JEZUS, wat baalde ik toen ik zat te zappen rond 20.50 en het gewoon een f*cking nieuwe aflevering was!!!!!!!!! In elke gids, in iedere krant, OVERAL stond dat het een compilatie zou zijn..

Ik heb dus de laatste twee blokken gezien, maar toch. GEMEEN, GEMEEN, GEMEEN!!

Het huilen van Addison in de regen in dr onderbroek bezorgde me wel echt kippenvel.
pi_45176073
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef Smash-it het volgende:
Het huilen van Addison in de regen in dr onderbroek bezorgde me wel echt kippenvel.
dat was idd een hele mooie scene
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:16:34 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45180424
Bailey ! Dat waszielig. En ik vond het oko zielig toen Christina instortte op 't eind. Wat een mooie aflevering weer...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:03:57 #289
154707 bananenjus
I know! The banana told me.
pi_45182224
waarom komt het niet vaker in de week
pi_45182397
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:27:08 ]
pi_45182412
McDreamy is een hork! Laat die lamlul zelf lekker z`n tengels in het vuur steken en een keus maken. Nee hoor, schuif het maar af op de labielo Meredif
Addison
Saartje
  Redactie Frontpage dinsdag 9 januari 2007 @ 18:29:28 #292
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45185033
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Starlie het volgende:
Etcetra,

SUPER BEDANKT!!!!!
Ben weer helemaal bij!!
Het zien op tv is natuurlijk leuker maar dit is ook super! Dank je wel!!!!!!
oh ja, dat was ik vergeten: christina gaat op het laatst naar burke, en stort compleet in, zegt dattie niet dood mag gaan

was ook wel gaaf, yang met emoties
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_45185578
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Starlie het volgende:
Etcetra,

SUPER BEDANKT!!!!!
Ben weer helemaal bij!!
Het zien op tv is natuurlijk leuker maar dit is ook super! Dank je wel!!!!!!
Ik zal straks wel even wat screencaps erbij plaatsen .

[ Bericht 4% gewijzigd door Nuna op 09-01-2007 19:18:54 ]
pi_45186936
Izzie op grond nog steeds in jurk:


Flashback Addison & McDreamy:









Eerste ontmoeting van elkaar in het ziekenhuis:


George & Derek zitten in 'quarantaine' in de kleedkamer:


Kleine Meredith




Wie is de moeder?


Zo, dat was het dan wel weer .
  Redactie Frontpage woensdag 10 januari 2007 @ 11:24:04 #295
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45205886
haha, tof Nuna denk dat Starlie nu wel een idee heeft
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_45207867
Goede screencaps
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:41:04 #297
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_45211935
Hee Nuna! Helemaal super die screencaps!!! Zie wel dat ik genoeg gemist heb!!!

Ga de aflevering maar eens op internet opsporen....
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:19:52 #298
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_45213187
IK HEB HET OOK GEMIST!!

Ik dacht ook dat er een compilatie zou komen, die had ik wel willen zien, maar we waren er niet. En ik was het dus helemaal vergeten!!!!


Boehoehoe


Edit: Gedownload en gezien!!!

en gejankt

[ Bericht 31% gewijzigd door Vlinder op 10-01-2007 16:31:35 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_45217071
Ook gemist en ook gedownload. Lekker fijn weer van net5 om stiekem toch een gewone aflevering uit te zenden.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:17:41 #300
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_45217755
Ik ben ook 1 van degene die het gemist heeft.
Etcetera tnx voor samenvatting
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')