Niet meer hier drukken danquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Tokay het volgende:
Goedenavond, dokter. Als ik hier druk, doet het daar pijn.
Is-ie later beroemd geworden in een ziekenhuisserie?quote:
Is wyccie aan het vissen naar complimenten?quote:
Heb ik beet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef pyl het volgende:
Is wyccie aan het vissen naar complimenten?
Nope, hij had wel iets met Baywatch van doen maar daar is-ie niet bekend van. Het is meer een frivool bokje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Is-ie later beroemd geworden in een ziekenhuisserie?
Aan z'n haar kun je zien dat het Grease-tijdperk z'n aanvang had genomen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:26 schreef Misstique het volgende:
Ik vind em ook wel iets weghebben van een jonge John Travolta.
Waarom moest het persé een suf praatje zijn?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zelfs een keer een suf praatje moeten houden over meneer Koch. Inventief mannetje, een volhouder.
Hhmm, eigenlijk was het niet zo suf. Het was de bedoeling om het leuk en levendig te doen (moest van de docent!).quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom moest het persé een suf praatje zijn?
Hij is geboren op Hawaï maar z'n achternaam doet Spaanse voorouders vermoeden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef fotoloog het volgende:
Spanjool hè ?
Toestanden weer.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is geboren op Hawaï maar z'n achternaam doet Spaanse voorouders vermoeden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef fotoloog het volgende:
Toestanden weer.....
Het was ook wel een beetje na zijn tijd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik ken die jongen niet. Baywatch is van na mijn tijd.
![]()
Bekend van een duet met.....quote:
Oh my dear, leeft ie nog?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Glen medeiros?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Bovenstaande heer is jeugdsentiment voor pyl.
Dat is er weer eentje voor Wyccie. Misschien heeft ze over hem ook nog wel eens een leuk en levendig bedoeld praatje gehouden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:06 schreef pyl het volgende:
Meneer was bacterioloog.
Ze vindt dat soort dingen een beetje eng, las ik. Dat verbaast me hoor, van zo'n pittig gevalletje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is er weer eentje voor Wyccie. Misschien heeft ze over hem ook nog wel eens een leuk en levendig bedoeld praatje gehouden.
quote:
Dat klopt.. en wat voor bedje... een geweldig plekje met uitzicht op een drukke straat in Enschede.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef pyl het volgende:
[..]
In het ziekenhuis in Enschede is nog een bed vrij, zo weet ik uit betrouwbare bron.
Heel goed. Mijn meneer en zijn hintje waren ook Engels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Het was ook nog eens een praatje in het Engels.
De titel ging over Dr. Koch die mij van de open TBC gaat genezen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:13 schreef peaceman het volgende:
Ter ere van de medische stand die niks kon vinden?
Doe het vooral rustigaan, laat het werk maar eens lekker aan Peaceman over de rest van de maand.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De titel ging over Dr. Koch die mij van de open TBC gaat genezen.
quote:
Krijg jij van mij een nóg gemakkelijker hintje:quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Waarom is de hint net zo moeilijk als het te raden plaatje zelf?
Ik ga het inderdaad rustig aan doen voorlopig. In ieder geval pas weer werken na oud&nieuw, mn baas gaat er ook vanuit dat ik er een tijdje niet ben. Na volgende week heeft Peaceman twee weken vakantie, dus kunnen we even lekker bijkomen van alles tussen de kerstdagen en oud&nieuw door en met frisse moed en vol energie aan 2007 beginnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe het vooral rustigaan, laat het werk maar eens lekker aan Peaceman over de rest van de maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |