Doeiquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
En vervolgens weer de schijn op houden door netjes te vragen of ik dit topic wil verlaten.
Jammer dat geen enkele leugen van jou bleef staan he?Of bedoel je daarmee de scheiding tussen internet en RL? De 1 is dagenlang hangend aan het infuus en het ander is complete fictie uit je kleine pikkie zuigen
Lol, dat ziet er grappig uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:43 schreef SuperRogier het volgende:
Wat is sneller, een Smart of een F430?
Als ik logish nadenk.. maar volgens dit filmpje:
Frapant
Oh. Shit. Dan zien wij ze vliegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef troje het volgende:
Sorry, maar dit kan gewoon niet. Punt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Oh. Shit. Dan zien wij ze vliegen.
quote:As things go, one thing led to another, and Gerrit and I went out for a pax lap with Ross. Out of the gates we spotted an easy mark: an Opel Meriva minivan. The tyres are narrower than those of most mountainbikes, and the engine is even smaller than the one in Matt's Golf. Imagine the frustration of this thing pulling away from us when accerating up Döttinger Höhe
quote:The mystery of the uncatchable Meriva solved itself in the parking lot. It drove up to me, and the driver turned out to be Christer Lantz from the Porsche Club of Sweden, who's usually seen in a Sternrubin 964RS or a very sweet 1970's vintage 911.
Ga er inderdaad maar van uit dat een vent uit Zweden met twee Porsches niet met zijn Meriva naar de Nur rijdt vanwege het gunstige brandstofverbruik of de ruimte voor de kidsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef GenesiZ het volgende:
Opgelost
Tenminste, ook al ben je een goede rijder, die meriva gaat standaard nog niet snel genoeg dus kan wel voorzien zijn van een Porsche blok oid.
In een eerder filmpje zag ik al een T1 met een getuned Porsche blok. Er zijn dus mensen gek genoeg ...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:41 schreef PietjePuk2 het volgende:
Oke, dus er zit misschien een Porsche blok in. Dat verklaart nog niet alles want Porsche's (911's, 996's, 997's, behalve de GT) trek ik er echt wel uit van zowel 100 naar 200 alsop topsnelheid. Moet dan een (stevig) getuned Porsche blok zijn denk ik
En then again... wie gaat er nou een (getuned) Porsche blok in z'n Meriva stoppenDan zou je zowat alles moeten aanpassen om de wagen echt sneller te maken ook... onderstel, chassis verstevingen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |