Doeiquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
En vervolgens weer de schijn op houden door netjes te vragen of ik dit topic wil verlaten.
Jammer dat geen enkele leugen van jou bleef staan he?Of bedoel je daarmee de scheiding tussen internet en RL? De 1 is dagenlang hangend aan het infuus en het ander is complete fictie uit je kleine pikkie zuigen
Lol, dat ziet er grappig uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:43 schreef SuperRogier het volgende:
Wat is sneller, een Smart of een F430?
Als ik logish nadenk.. maar volgens dit filmpje:
Frapant
Oh. Shit. Dan zien wij ze vliegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef troje het volgende:
Sorry, maar dit kan gewoon niet. Punt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Oh. Shit. Dan zien wij ze vliegen.
quote:As things go, one thing led to another, and Gerrit and I went out for a pax lap with Ross. Out of the gates we spotted an easy mark: an Opel Meriva minivan. The tyres are narrower than those of most mountainbikes, and the engine is even smaller than the one in Matt's Golf. Imagine the frustration of this thing pulling away from us when accerating up Döttinger Höhe
quote:The mystery of the uncatchable Meriva solved itself in the parking lot. It drove up to me, and the driver turned out to be Christer Lantz from the Porsche Club of Sweden, who's usually seen in a Sternrubin 964RS or a very sweet 1970's vintage 911.
Ga er inderdaad maar van uit dat een vent uit Zweden met twee Porsches niet met zijn Meriva naar de Nur rijdt vanwege het gunstige brandstofverbruik of de ruimte voor de kidsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef GenesiZ het volgende:
Opgelost
Tenminste, ook al ben je een goede rijder, die meriva gaat standaard nog niet snel genoeg dus kan wel voorzien zijn van een Porsche blok oid.
In een eerder filmpje zag ik al een T1 met een getuned Porsche blok. Er zijn dus mensen gek genoeg ...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:41 schreef PietjePuk2 het volgende:
Oke, dus er zit misschien een Porsche blok in. Dat verklaart nog niet alles want Porsche's (911's, 996's, 997's, behalve de GT) trek ik er echt wel uit van zowel 100 naar 200 alsop topsnelheid. Moet dan een (stevig) getuned Porsche blok zijn denk ik
En then again... wie gaat er nou een (getuned) Porsche blok in z'n Meriva stoppenDan zou je zowat alles moeten aanpassen om de wagen echt sneller te maken ook... onderstel, chassis verstevingen enzo
Aan de andere kant is de man een vervent Porsche club member ... met een Meriva.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ook, lijkt me trouwens voor de hand liggender dat er een Zafira OPC blok inligt als een Porsche boxer ding unit
Dat gaat wel passen denk ik![]()
Een Meriva met een Zafira OPC blok die dan motoren eruit trekt? Lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ook, lijkt me trouwens voor de hand liggender dat er een Zafira OPC blok inligt als een Porsche boxer ding unit
Dat gaat wel passen denk ik![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dit is mijn motor trouwens:
http://img187.imageshack.us/my.php?image=zzr12000601rl3.jpg
en een filmpje (niet van mij: http://youtube.com/watch?v=AyszizodRW8
Jullie kunnen gewoon niet rijden...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
Van de zomer, reden ik en een vriend van mij op de Nurburgring. Nu heeft de Nurburgring (Nordschleife eigenlijk) een aardig lang finishstuk.
Wat gebeurde er? Na de laatste bocht voor het lange stuk kwam een Opel Meriva ons voorbij zeilen. Even voor de duidelijkheid: ik heb een ZZR1200 (160pk en 236kg) en mijn maat een CBR600 '99 (110pk en 170kg).
Wij hingen dus vol aan het gas op het rechte stuk maar die Meriva bleef op ons uitlopen, wij kwamen er niet voorbij.
Nu is mijn vraag, wat is dit in hemelsnaam voor een uitvoering of istie gewoon dik getuned? En zo ja, wie gaat er in hemelsnaam dan zoveel geld in zo'n koektrommel stoppen?
quote:Hello Dennis,
I am afraid to disappoint you, but I am not THAT Meriva-driver. The reason for the mix-up might be this:
In the beginning of November 2004 my friend Ulf and I went to Nürburg in two brand new rental cars, mine a Meriva 1.6 petrol and Ulf's s a Meriva 1.9 Diesel.(see enclosed photo). There we met with, amongst others, J W Hubbers who wrote on his home-page:
"As things go, one thing led to another, and Gerrit and I went out for a pax lap with Ross. Out of the gates we spotted an easy mark: an Opel Meriva minivan. The tyres are narrower than those of most mountainbikes, and the engine is even smaller than the one in Matt's Golf. Imagine the frustration of this thing pulling away from us when accelerating up Döttinger Höhe"
and
"The mystery of the uncatchable Meriva solved itself in the parking lot. It drove up to me, and the driver turned out to be Christer Lantz from the Porsche Club of Sweden, who's usually seen in a Sternrubin 964RS or a very sweet 1970's vintage 911."
So the time seems to be wrong, and although the standard Meriva behaved much better then expected on the track, hell did not exactly break loose when you floored the pedal. You must have come across a much more powerful Meriva, judging from your description.
Anyhow, nice to hear from you and recall some of my old Meriva memories.
See you at the Ring
Christer
En, heb je al Japanse kopers voor je motor?? Of is het toch deze motor waarin je in het Japans vertelt wat voor accessoires je al hebt gekochtquote:Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dit is mijn motor trouwens:
http://img187.imageshack.us/my.php?image=zzr12000601rl3.jpg
en een filmpje (niet van mij: http://youtube.com/watch?v=AyszizodRW8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |