abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44376222
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:13 schreef Youssef het volgende:

[..]

En vervolgens weer de schijn op houden door netjes te vragen of ik dit topic wil verlaten.

Jammer dat geen enkele leugen van jou bleef staan he? Of bedoel je daarmee de scheiding tussen internet en RL? De 1 is dagenlang hangend aan het infuus en het ander is complete fictie uit je kleine pikkie zuigen
Doei
I think I'm a banana tree
pi_44406418
Sorry, maar dit kan gewoon niet. Punt.
Het meervoud van lef is leven
pi_44406864
Wat is sneller, een Smart of een F430?

Als ik logish nadenk.. maar volgens dit filmpje:

Frapant
pi_44408782
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:43 schreef SuperRogier het volgende:
Wat is sneller, een Smart of een F430?

Als ik logish nadenk.. maar volgens dit filmpje:

Frapant
Lol, dat ziet er grappig uit.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_44412034
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef troje het volgende:
Sorry, maar dit kan gewoon niet. Punt.
Oh. Shit. Dan zien wij ze vliegen.
I think I'm a banana tree
  woensdag 13 december 2006 @ 23:50:26 #56
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_44412145
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef PietjePuk2 het volgende:

[..]

Oh. Shit. Dan zien wij ze vliegen.
pi_44412172


Kom nou niet ouwehoeren man. Ik was er, m'n maat was er en we allebei wat we gezien hebben. Jullie zitten hier achter je beeldschermpje en jullie weten het beter dan ons?

Ik ga toch niet voor de gein mezelf laten "pwnen" door zo'n gaar koeklik. En al helemaal niet door een Opel MERIVA.

Als je niet weet hoe het kan, zeg dan niet dat het niet kan, maar zeg dan gewoon dat je het niet weet...
I think I'm a banana tree
  woensdag 13 december 2006 @ 23:57:55 #58
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44412400
quote:
As things go, one thing led to another, and Gerrit and I went out for a pax lap with Ross. Out of the gates we spotted an easy mark: an Opel Meriva minivan. The tyres are narrower than those of most mountainbikes, and the engine is even smaller than the one in Matt's Golf. Imagine the frustration of this thing pulling away from us when accerating up Döttinger Höhe
quote:
The mystery of the uncatchable Meriva solved itself in the parking lot. It drove up to me, and the driver turned out to be Christer Lantz from the Porsche Club of Sweden, who's usually seen in a Sternrubin 964RS or a very sweet 1970's vintage 911.
Calm down, please!
pi_44412587
Opgelost


Tenminste, ook al ben je een goede rijder, die meriva gaat standaard nog niet snel genoeg dus kan wel voorzien zijn van een Porsche blok oid.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_44413235
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


[..]
Hee. Hoe kom je daaraan? Linkje?
I think I'm a banana tree
  donderdag 14 december 2006 @ 00:34:31 #62
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
  donderdag 14 december 2006 @ 00:35:35 #64
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44413309
te laat googol
Signature.
pi_44413332
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef GenesiZ het volgende:
Opgelost


Tenminste, ook al ben je een goede rijder, die meriva gaat standaard nog niet snel genoeg dus kan wel voorzien zijn van een Porsche blok oid.
Ga er inderdaad maar van uit dat een vent uit Zweden met twee Porsches niet met zijn Meriva naar de Nur rijdt vanwege het gunstige brandstofverbruik of de ruimte voor de kids
Calm down, please!
pi_44413337
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef eer-ik het volgende:
te laat googol
lol
Calm down, please!
pi_44413462
Oke, dus er zit misschien een Porsche blok in. Dat verklaart nog niet alles want Porsche's (911's, 996's, 997's, behalve de GT ) trek ik er echt wel uit van zowel 100 naar 200 alsop topsnelheid. Moet dan een (stevig) getuned Porsche blok zijn denk ik

En then again... wie gaat er nou een (getuned) Porsche blok in z'n Meriva stoppen Dan zou je zowat alles moeten aanpassen om de wagen echt sneller te maken ook... onderstel, chassis verstevingen enzo
I think I'm a banana tree
pi_44413578
Deze kleur was het trouwens... en verder zag ie er dus geheel standaard uit zoals hieronder Details zoals velgen weet ik niet want zag 'm alleen voorbij komen

I think I'm a banana tree
pi_44413604
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:41 schreef PietjePuk2 het volgende:
Oke, dus er zit misschien een Porsche blok in. Dat verklaart nog niet alles want Porsche's (911's, 996's, 997's, behalve de GT ) trek ik er echt wel uit van zowel 100 naar 200 alsop topsnelheid. Moet dan een (stevig) getuned Porsche blok zijn denk ik

En then again... wie gaat er nou een (getuned) Porsche blok in z'n Meriva stoppen Dan zou je zowat alles moeten aanpassen om de wagen echt sneller te maken ook... onderstel, chassis verstevingen enzo
In een eerder filmpje zag ik al een T1 met een getuned Porsche blok. Er zijn dus mensen gek genoeg ...

Verder zit voor het lange rechte stuk nog de ultieme bocht als het gaat om snelheid maken. Die Meriva zal echt wel een strakke wegligging hebben gehad (maar jij zat op de eerste rang om daar over te oordelen). Met een hogere snelheid het rechte stuk op en dan dik 300 pk moet het wel doen, denk ik.
Calm down, please!
  donderdag 14 december 2006 @ 00:51:04 #70
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44413662
bedoel je dit filmpje?
Signature.
pi_44413684
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:51 schreef eer-ik het volgende:
bedoel je dit filmpje?
yup
Calm down, please!
pi_44413726
Nu ik echt even diep in m'n geheugen gegraven heb ging het volgens mij als volgt:

Ik reed voorop met m'n maat achter me en achter hem die Meriva. Vlak voor de Kleine Karusell haalde die Meriva m'n maat in en zat toen dus tussen ons. Vlak na het verlaten van de Kleine Karusull (1 na laatste bocht voor de finish) kwam die Meriva mij voorbij gezeilt en bleef mij voor, ook in de laatste lange doordraaier. Hoe hard zou ik daar gereden hebben, ik schat rond de 120 a 130.

Toen eenmaal op het rechte stuk (dus dan spreek je over vol acceleren van, laten we zeggen 120, naar de top van ongeveer 300 teller) kon ik er dus niet voorbij komen terwijl hij langzaam op ons uitliep. Pas op het ALLERlaatst, stukje voor de exit (jaja i know, daar mag je maar 50 of 60 ) kon ik er voorbij komen, ik zat toen op de 290 teller ongeveer...)

Dus die Meriva moet ongeveer 280 teller gelopen hebben en geacceleerd hebben van 120 van naar 280 in ongeveer 10 seconden

Zo ging het ongeveer.. beats me..
I think I'm a banana tree
pi_44413731
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:51 schreef eer-ik het volgende:
bedoel je dit filmpje?
Ook net gezien ja. Best lache
I think I'm a banana tree
pi_44413846
vraag het 'm anders

christer.lantz@telia.com

http://www.pcsracing.se/ompcsracing/styrelse.asp

ik neem aan dat hij dat is
Calm down, please!
pi_44413868
Woei!
I think I'm a banana tree
pi_44414037
Gemailed
I think I'm a banana tree
pi_44414118
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:10 schreef PietjePuk2 het volgende:
Gemailed
Ben benieuwd
Calm down, please!
  donderdag 14 december 2006 @ 01:35:44 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44414396
Ik ook, lijkt me trouwens voor de hand liggender dat er een Zafira OPC blok inligt als een Porsche boxer ding unit

Dat gaat wel passen denk ik
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_44414459
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ook, lijkt me trouwens voor de hand liggender dat er een Zafira OPC blok inligt als een Porsche boxer ding unit

Dat gaat wel passen denk ik
Aan de andere kant is de man een vervent Porsche club member ... met een Meriva.
Calm down, please!
pi_44423387
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ook, lijkt me trouwens voor de hand liggender dat er een Zafira OPC blok inligt als een Porsche boxer ding unit

Dat gaat wel passen denk ik
Een Meriva met een Zafira OPC blok die dan motoren eruit trekt? Lijkt me heel sterk.
I think I'm a banana tree
pi_44423394
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:14 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ben benieuwd
Laat het je wel weten
I think I'm a banana tree
pi_44424913
I think I'm a banana tree
pi_44425037
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dit is mijn motor trouwens:

http://img187.imageshack.us/my.php?image=zzr12000601rl3.jpg

en een filmpje (niet van mij: http://youtube.com/watch?v=AyszizodRW8


Maar dat ie je voorbij kwam was waarschijnlijk omdat je niet kunt schakelen en geen Shell V-Power hebt getankt.
pi_44425159
Ben ook wel benieuwd
pi_44430335
De Meriva wordt in nederland inderdaad niet geleverd met een opc blok. In duitsland daarintegen issie te krijgen met een 1.6 180pk turbo blok. Stop daar een paar duizend euro in en je kan em laten opwaarderen tot 240 pk.
Doe helemaal gek en gooi er een opc of calibra turbo blok in en ga door tot voorbij de 300 pk.

Zie http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4209 voor de meriva opc
  donderdag 14 december 2006 @ 20:23:08 #87
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_44436417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
Van de zomer, reden ik en een vriend van mij op de Nurburgring. Nu heeft de Nurburgring (Nordschleife eigenlijk) een aardig lang finishstuk.

Wat gebeurde er? Na de laatste bocht voor het lange stuk kwam een Opel Meriva ons voorbij zeilen. Even voor de duidelijkheid: ik heb een ZZR1200 (160pk en 236kg) en mijn maat een CBR600 '99 (110pk en 170kg).

Wij hingen dus vol aan het gas op het rechte stuk maar die Meriva bleef op ons uitlopen, wij kwamen er niet voorbij.

Nu is mijn vraag, wat is dit in hemelsnaam voor een uitvoering of istie gewoon dik getuned? En zo ja, wie gaat er in hemelsnaam dan zoveel geld in zo'n koektrommel stoppen?
Jullie kunnen gewoon niet rijden...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_44438422
Dat zal het zijn... 6 jaar rijden a 30.000km per jaar plus wat circuittrainingen en dan niet kunnen rijden
I think I'm a banana tree
pi_44438468
quote:
Hello Dennis,

I am afraid to disappoint you, but I am not THAT Meriva-driver. The reason for the mix-up might be this:

In the beginning of November 2004 my friend Ulf and I went to Nürburg in two brand new rental cars, mine a Meriva 1.6 petrol and Ulf's s a Meriva 1.9 Diesel.(see enclosed photo). There we met with, amongst others, J W Hubbers who wrote on his home-page:

"As things go, one thing led to another, and Gerrit and I went out for a pax lap with Ross. Out of the gates we spotted an easy mark: an Opel Meriva minivan. The tyres are narrower than those of most mountainbikes, and the engine is even smaller than the one in Matt's Golf. Imagine the frustration of this thing pulling away from us when accelerating up Döttinger Höhe "

and

"The mystery of the uncatchable Meriva solved itself in the parking lot. It drove up to me, and the driver turned out to be Christer Lantz from the Porsche Club of Sweden, who's usually seen in a Sternrubin 964RS or a very sweet 1970's vintage 911."

So the time seems to be wrong, and although the standard Meriva behaved much better then expected on the track, hell did not exactly break loose when you floored the pedal. You must have come across a much more powerful Meriva, judging from your description.

Anyhow, nice to hear from you and recall some of my old Meriva memories.

See you at the Ring

Christer
I think I'm a banana tree
pi_44438547
Ah, jammer, nou ben benieuwd wat er nog gaat komen aan reacties
pi_44438975
we zoeken verder

jammer (het leek zo overduidelijk)
Calm down, please!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:04:28 #92
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_44439933
Het zou wel kunnen hoor, ik ben geen supersnelle ringrijder door gebrek aan baankennis maar weet er in de M3 toch altijd wel een zooi motoren in te halen. Een motor kan gewoon minder hard door de bocht als een auto door gebrek aan grip.

Als dat ding een porsche blok had of iets dergelijks, en er de weg weet dan kwam hij al met een behoorlijk verschil in bochtensnelheid onder de gantry door. Vervolgens geeft hij gas, komt jouw voorbij waarbij hij al uitloopt en veel harder rijd, en moet jij nog eens op het gas Ik denk dat je daar niet eens 100 gereden hebt in de laatste bocht als je er niet bekend bent, misschien 120-130 erna op het rechte stuk. Maar een auto kan daar een stuk harder als jij.

Wel een grappig verhaal Als het nou een GT2 was dan zeg je ala maar een Minerva....
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_44439954
Five_aces... als je effe gelezen had ging het om het rechte stuk Nadat hij mij in de kleine Karusell inhaalde bleef ik hele tijd achter hem plakken en eenmaal op het rechte stuk kon ik hem niet inhalen op vermogen, hij liep juist van ons weg...

Hoezo kan een auto op het reche stuk harder dan een motor Volgens mij heb je niet echt een idee van het vermogen van een ZZR1200 of wel?
I think I'm a banana tree
  donderdag 14 december 2006 @ 22:08:34 #94
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_44440073
Klopt maar als een auto harder door een bocht kan dan heeft hij sowieso al een stuk extra snelheid om mee te beginnen Plus dat als hij daar met zijn minerva 260-280 kan halen dan zal acceleratie ook wel niet kinderachtig zijn, meer als 300 PK gok ik in elk geval afhankelijk van het gewicht.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_44440255
Hij liep in de laatste bocht niet van ons weg maar pas op het rechte stuk.. ik denk zelf dat ie meer dan 400pk gehad moet hebben.
I think I'm a banana tree
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:18:16 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44444814
Dat had je dan vast wel gehoord als je achter hem zat
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_44447145
fipo ochtend 15/12
pi_44448521
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dit is mijn motor trouwens:

http://img187.imageshack.us/my.php?image=zzr12000601rl3.jpg

en een filmpje (niet van mij: http://youtube.com/watch?v=AyszizodRW8
En, heb je al Japanse kopers voor je motor?? Of is het toch deze motor waarin je in het Japans vertelt wat voor accessoires je al hebt gekocht (daar staat tenslotte hetzelfde plaatje als uit je icon) Handig joh, Google image search...

Ik geloof best dat je eruit geboekt bent door een Opel Macarena, maar om nou een heel lulverhaal over een ficitieve ZZR1200 eromheen te hangen is echt niet nodig hoor. De mensen die je wat langer kennen weten heus wel dat je Rietvaerder bent

Uiteraard had ik dit niet hoeven te posten, maar ik vind dat je hiermee PTA'ers onheus bejegend

Dus vertel even op wat voor motor je echt reed toen je eruit geboekt werd, zodat mensen die moeite voor je doen (Googel en consorten) misschien wat makkelijker de eigenaar van het koekblik, die je het schaamrood op de kaken liet verschijnen, kunnen traceren
pi_44451650


Neh, maar natuurlijk was dat slechts een voorbeeld van zijn motor
Aniwegs, hij reed een B6 2004, en die fictieve vriend van hem zal wel echt een andere 1200 hebben gereden

Vervolgens wordt het hele verhaal in de ik-vorm geschreven.
pi_44452287
Ondertussen gaat de zoektocht naar de Mysterious Meriva rijder gewoon door.... Iemand die er die dag toevallig ook was? 22 juni 2006.
I think I'm a banana tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')