Het wordt een mooi enquete die ook mogelijkheden biedt om mogelijke verbanden aan te tonen tussen bijvoorbeeld geslacht en toegekende populariteit enzovoort.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:27 schreef Catbert het volgende:
Maak er dan wel een fatsoenlijke enquete van, en niet zo'n "ja/nee" poll, die zijn saai
Mijn stem heb je!
Mag Jezus even zeg. Het is binnenkort zijn verjaardag!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus aandachtshoer rot nou es op zeg
Anders ik welquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Ben benieuwd.
En wat moet je dan met die informatie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:02 schreef FuifDuif het volgende:
Zo zou ik het mij voor kunnen stellen dat met name de dames zo tijdens de lente mij meer populariteit toekennen, daar hun genen hen smeken zich voort te planten met mijn genen.
zijn marktwaarde meten.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat moet je dan met die informatie?
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef FuifDuif het volgende:
Zou mijn topic FuifDuif Populariteitmeting. kunnen worden verplaatst naar GC? Ik merk dat ONZ niet het publiek herbergt dat enig niveau kan brengen in zojuist genoemde topic.
Dan moeten we bij deze vaststellen dat FuifDuifs meting jammerlijk is misluktquote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet deze bagger iig niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |