Word geregeld Dirktatorquote:Op zondag 17 december 2006 21:19 schreef Dirktator het volgende:
Bendeleider/Wimbo, pleur deze even in de playlist....echt een kênkerlauwe plaatz0r
Nog 2 nummerkes en dan issie an de beurt!quote:Op zondag 17 december 2006 21:25 schreef Dirktator het volgende:
Waarvan akte en waarvoor hulde!
Ikweets...maar goed, als ik dan toch van de gelegenheid gebruik mag maken: Doet mên 'n Mexicano!quote:Op zondag 17 december 2006 21:26 schreef wimbo het volgende:
[..]
Nog 2 nummerkes en dan issie an de beurt!![]()
Pas niet echt in de Radio Bendeleider policy, maar voor deze keer wel dan.
Plain oder mit Satésaus?quote:Op zondag 17 december 2006 21:28 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ikweets...maar goed, als ik dan toch van de gelegenheid gebruik mag maken: Doet mên 'n Mexicano!![]()
Waarschijnlijk de 1e en laatste keer.quote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef Dirktator het volgende:
Aight!!!!!!!!!!!!! Gangster Rap op Radio Bendeleider!
Dat kan geregeld worden.quote:Op zondag 17 december 2006 21:36 schreef Remco_h het volgende:
ff een tvp
(krijgen we zo ook nog ff heino?)
Dat ik het nie weet.quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Dirktator het volgende:
Heb je toevallig ook een nummertje waarin men zingt: "Je je je jetzt wird wieder in die Hände gespuckt?"
Brutosozialproduct heet de artiestquote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef wimbo het volgende:
[..]
Dat ik het nie weet.
Weet je titel of artiest?![]()
die is net voorbij gekomen....quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Dirktator het volgende:
Heb je toevallig ook een nummertje waarin men zingt: "Je je je jetzt wird wieder in die Hände gespuckt?"
Moetwellukken.quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef Dirktator het volgende:
Kan er nog een leuk Maikuuul-jingeltje tussendoor?
K vind deze zo vrolijk.quote:Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef Remco_h het volgende:
hmm van alle heinos die ik verleden jaar heb gedoneerd is dit wel die minste
Ghihiquote:Op zondag 17 december 2006 22:01 schreef Dirktator het volgende:
LOLBOY mag wel weer een keer voorbij komen, de klapperrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week!
Ik ben zo weg, ik luister even dit liedje afquote:Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef wimbo het volgende:
[..]
Had je nou nog meer nummers?
Kom ff op msn dan.
Dat is wel vaker met een Demo dat het een Demo is.quote:Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef LOLBOY het volgende:
Zet even demo bij deze versie, want het is de demo omdat het de demo is.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:50 schreef Punnik het volgende:
tsja.... http://punnik.nl/fok/Punnik-Boerenlul.mp3 wat gepruts![]()
wel een hele andere style
Ik kan 'm niet meer downloaden, had 'm graag gehoord.quote:Op maandag 18 december 2006 23:50 schreef Punnik het volgende:
tsja.... http://punnik.nl/fok/Punnik-Boerenlul.mp3 wat gepruts![]()
wel een hele andere style
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |