auto'squote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Waar zullen we het nu eens over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:20 schreef hicham het volgende:
Bij toeval
Wie heb je nou weer een mes op z'n keel gezet?
Welke all in one videocodec pack te installeren... kan niet alle films afspelen merk ik net.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Kenker johquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die foto is dus genomen omdat ik pas op zondag kwam.Mijn ex was er altijd al op vrijdag.
Ik verveelde mij daar dood, zij komt er -totdat de camping dicht ging- al haar hele leven. Inclusief de grote vakanties.![]()
Als je hier geen spoilers leest weet je nog niksquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die valt alleen op zwart.![]()
Maar voor 5 euro zal ze wel naakt poseren ja.Echte rauwdauwer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zullen haar ouders trots zijn
![]()
Laatst zei je nog dat er geen rek in zat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar goed, sommige collegae kan ik nu uitlachenanderen over een tijdje want er zit genoeg rek in, zoveel is wel duidelijk ja
![]()
Op het laatst kwam ik ook helemaal niet meer. Liep daar tegen de muur tent op van verveling.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef BazzieK het volgende:
Kenker johHeb nu echt medelijden met je
![]()
En haar broertje, die op zevenjarige leeftijd getuige was.quote:Wat zullen haar ouders trots zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vlc playerquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welke all in one videocodec pack te installeren... kan niet alle films afspelen merk ik net.![]()
![]()
het ging zeker niet makkelijk nee, maar toen wist ik dit niet..een vermoeden had ik wel natuurlijk..maar met deze kennis is het ofquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
Laatst zei je nog dat er geen rek in zat.![]()
nouja we kunnen het over een digital user interface concept hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Broertje moest zeker filmen van papaquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
En haar broertje, die op zeven jarige leeftijd getuige was.![]()
Rappe website.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
vlc playerIk ben niet zo van de "all in one en toch codecs missen packetten"
Vroeger had je geen internet en had ik een buitengewoon grote interesse in biologiequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij leek zo aardig en betrouwbaar.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werkgever zei ook geregeld dat ik niet over mijn salaris moest lullen omdat ik zoveel meer verdiende dan de rest op de werkvloer. Bedacht me later dat ze dat misschien wel tegen iedereen zeggen.![]()
Heeft je buurmeisje blijkbaar geen last vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat er geen rek in zat.![]()
Zowiezo dezelfde vakantie bestemming ieder jaar. Dan nog ieder weekendquote:[..]
Op het laatst kwam ik ook helemaal niet meer. Liep daar tegen de muur tent op van verveling.Maar ik heb het trauma wel verwerkt na 6 jaar.
![]()
quote:[..]
En haar broertje, die op zevenjarige leeftijd getuige was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is echt te erg
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
auto'sShelby GT 500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroeger had je geen internet en had ik een buitengewoon grote interesse in biologie
Toen ging ik er ook uit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het ging zeker niet makkelijk nee, maar toen wist ik dit niet..een vermoeden had ik wel natuurlijk..maar met deze kennis is het of![]()
of
![]()
volgend jaar
![]()
Ik was in 2004 wel de nummer drie poster in PTA.. dus ja, ieder verhaal heeft twee kanten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef Rib-i het volgende:
En wat denk je nu, werd je genaaid of naaide jij het bedrijf
Kan zijn dat je ook nog, quicktime, divx en flas moet instalerenquote:
Papa had de twee negertjes van twaalf vermoord als hij wist wie het waren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Broertje moest zeker filmen van papa![]()
Voorheen had ik een 9 in 1 pack.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan zijn dat je ook nog, quicktime, divx en flas moet instaleren![]()
Ga voor de "ik zoek wel een plug in als ik em echt nodig heb" tactiek. werkt het beste
Die was moeder "oral pleasure" aan het gevenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Broertje moest zeker filmen van papa![]()
Ik denk het niet.. en zowel... alleen in het donker zeiden ze eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef Rib-i het volgende:
Die was moeder "oral pleasure" aan het geven
vriendjespolitiek, daar draait het allemaal omquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ging ik er ook uit...![]()
Mijn collegamanager verdiende 1000 euro p/m meer, had een pensioen van 1000 euro p/m, een leaseauto van 1000 euro p/m, en een telefoonrekening iedere maand van 300 euro. We deden hetzelfde werk.![]()
dat zal wel niet zo snel gebeuren met Volvoquote:Een jaar later was de BV failliet.
deze en dezequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welke all in one videocodec pack te installeren... kan niet alle films afspelen merk ik net.![]()
![]()
Nee, een WoW-spelend kind van 19 die nu uit wanhoop na 2 jaar thuiszitten en een beetje post bezorgen maar agent wordt... dat is pas om trots op te zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat zullen haar ouders trots zijn
And Sylvana was bornquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Papa had de twee negertjes van twaalf vermoord als hij wist wie het waren.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, een WoW-spelend kind van 19 die nu uit wanhoop na 2 jaar thuiszitten en een beetje post bezorgen maar agent wordt... dat is pas om trots op te zijn
Heyquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, een WoW-spelend kind van 19 die nu uit wanhoop na 2 jaar thuiszitten en een beetje post bezorgen maar agent wordt... dat is pas om trots op te zijn
[..]
Laatst zei je dat het zo slecht ging met het moederbedrijf. Kansloos was de toekomst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat zal wel niet zo snel gebeuren met Volvoer lijkt wel een run te zijn op de C30
![]()
Gelukkig is er nog iemand serieus.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey
Net zo oud als mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
De nederlandse ontwerpers doen het goed in de autowereldquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zal wel niet zo snel gebeuren met Volvoer lijkt wel een run te zijn op de C30
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net zo oud als mij!
Alleen is mijn IQ niet even hoog als mijn leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn IQ is hetzelfde als mijn leeftijd, maar dan nog een 0 er achterquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen is mijn IQ niet even hoog als mijn leeftijd
quote:
ook leuk... alleen een ander kleurtje graagquote:
[..]
bij haar ook niet meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen is mijn IQ niet even hoog als mijn leeftijd
18,0quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mijn IQ is hetzelfde als mijn leeftijd, maar dan nog een 0 er achter![]()
ook je 2e poging om mij te betrappen op een tegenstrijdigheid gaat niet opquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
Laatst zei je dat het zo slecht ging met het moederbedrijf. Kansloos was de toekomst.
Een beetje inconsistent van je.![]()
kloptquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
De nederlandse ontwerpers doen het goed in de autowereld![]()
toch![]()
K-lite is ook goeiquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is er nog iemand serieus.![]()
![]()
De eerste lijkt mij een beetje oud, de twee heb ik gedownt ter opslag.
Had ondertussen ook het K-lite pakket gevonden.![]()
Maar ga eerst die player van Koffiekoekje proberen. After all Media Player isn't all.![]()
Ik snap niets meer van de fusies, samenwerkingsverbanden, joint ventures in de autoindustriequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook je 2e poging om mij te betrappen op een tegenstrijdigheid gaat niet op
met Ford gaat het zeker niet goed, lees de berichten erop na en zie de enorme verliezen die het moederconcern in zijn totaal heeft geleden in 2006. Volvo Nederland daarentegen heeft binnen de Galliaregio (incl. FR en BE) weer boven alle targets gepresteerd. De resultaten van moeder-dochter hoeven niet altijd in één lijn te zijn (maar dat hoef ik jou niet te vertellen --> zie 1e zin)
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
18,0
Dat is bijna net zoveel als het pantoffeldiertje (eencellig organisme)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik snap niets meer van de fusies, samenwerkingsverbanden, joint ventures in de autoindustrie![]()
Wie doet het met wie etc...![]()
OPM.. zit je aan de drugs?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook je 2e poging om mij te betrappen op een tegenstrijdigheid gaat niet op
met Ford gaat het zeker niet goed, lees de berichten erop na en zie de enorme verliezen die het moederconcern in zijn totaal heeft geleden in 2006. Volvo Nederland daarentegen heeft binnen de Galliaregio (incl. FR en BE) weer boven alle targets gepresteerd. De resultaten van moeder-dochter hoeven niet altijd in één lijn te zijn (maar dat hoef ik jou niet te vertellen --> zie 1e zin)
Tja.. echte cracks gebruiken VLC player van Videolan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Gawaine het volgende:
K-lite is ook goeimaar de Xvid heb je ook nodig voor het nieuwere spul
Ik heb dus Nimo 5.0 / K-Lite 247 en de Xvid MPEG4 video codec
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
LIEVVV
Maar dat beest heeft nog enig nut.. wat is het jouwe?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
LIEVVV
Uhhhhhhhhh... jippieeeeeeeeee!! (denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
quote:Of het wordt allemaal kleiner, de grote merken gaan de verliesgevende delen verkopen aan een kapitale Rus of chineesquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddwie nog wel, straks heb je nog 4 grote concerns en Honda en Toyota over
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM.. zit je aan de drugs?![]()
[..]
Tja.. echte cracks gebruiken VLC player van Videolan.![]()
Aangezien ik geneigd ben je post op waarde te schatten, heb ik de info opgeslagen als txt bestand in het mapje drivers.![]()
[..]
[afbeelding]
Maar dat beest heeft nog enig nut.. wat is het jouwe?
Vuile rat! SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een varken!
Geen pantoffeldier
Sowieso schrijf je zo.
Nee, ik weet al lang welke smileys jouw diepste gevoel raken..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht ff een patroon te herkennen, missch met opzet![]()
Hij loopt op pantoffels.. vier zelfs.quote:
U die niet zonder kan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, ik weet al lang welke smileys jouw diepste gevoel raken..![]()
![]()
![]()
Maarre, ff serieus, voor het beoordelingsgesprek zei je dat het heel slecht ging, en je vreesde voor je baan, laat staan dat er salarisverhoging inzat.![]()
[..]
Hij loopt op pantoffels.. vier zelfs.![]()
Hij kan niet zonder = pantoffeldier.![]()
Die katquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre, ff serieus, voor het beoordelingsgesprek zei je dat het heel slecht ging, en je vreesde voor je baan, laat staan dat er salarisverhoging inzat.![]()
[..]
Hij loopt op pantoffels.. vier zelfs.![]()
Hij kan niet zonder = pantoffeldier.![]()
[afbeelding]
![]()
kenker hee, ik ben gister ook al beticht van sjaggerijnigheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
voor mijn baan vrezen is een groot woord, kan me ook niet herrineren dat ik dat zo heb gezegdquote:Maarre, ff serieus, voor het beoordelingsgesprek zei je dat het heel slecht ging, en je vreesde voor je baan, laat staan dat er salarisverhoging inzat.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef -XX- het volgende:
Die katDie hoofd
wat het uitstraalt!!!!!!!!!: Paas een mes tussen mijn ribben!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kenker hee, ik ben gister ook al beticht van sjaggerijnigheiddoor een mogelijke aanstaande chickie nog wel
Vrezen zei je niet, maar enige vooruitgang was nagenoeg kansloos wegens de grote verliezen van Fordje.quote:voor mijn baan vrezen is een groot woord, kan me ook niet herrineren dat ik dat zo heb gezegdmaar zoals ik zei, het ging ook niet makkelijk
na een 2e aangevraagd gesprek toch nog enig resultaat
dat is het planquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar een beetje afstand doet aantrekken toch?
klopt allemaal jaquote:Vrezen zei je niet, maar enige vooruitgang was nagenoeg kansloos wegens de grote verliezen van Fordje.![]()
.. nou.. je bent wel aanwezig..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat is het plandaarom ben ik nu hier
Ik heb meestal gelijk.quote:klopt allemaal ja
Dit werkt ook altijdquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is het plandaarom ben ik nu hier
Niet te snel.. dat schrikt af.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
Niet te snel.. dat schrikt af.
^^^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
zat ideeen jaquote:Maar igg iets nieuws in de pen, zou mooi zijn.Al een idee voor een leuk uitje?
nouquote:Ik heb meestal gelijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet te snel.. dat schrikt af.
Ik denk dat OPM niet zomaar iets post. Als Business Analist is hij karig en secuur met info. Dus als er iets gepost wordt is het voor 80% zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM.. zit je aan de drugs?![]()
[..]
Tja.. echte cracks gebruiken VLC player van Videolan.![]()
[..]
Goh, dan zou het met mij ook goed moeten gaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De nederlandse ontwerpers doen het goed in de autowereld![]()
toch![]()
[..]
Wat is die Gspot codec danquote:
tot zo ver m'n bescheiden bijdragequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef ikookhier het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrttttttttttttt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
tot zo ver m'n bescheiden bijdrage![]()
![]()
Das voor Bazziekquote:
Ahhhquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
tot zo ver m'n bescheiden bijdrage![]()
![]()
net ff gesproken, tis alweer goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar een beetje afstand doet aantrekken toch?![]()
Zaterdag ga ik langs wat motorzaken, mischien een XL voor de winter en in de lente iets sportiefs erbijquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik draai alles met powerDVD en Media player classic.![]()
Heb je al een andere motor op het oog ?![]()
Honda XL600 ? neem wel iets met een el.starterquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik langs wat motorzaken, mischien een XL voor de winter en in de lente iets sportiefs erbij
Ja, helaas zijn die met de elektrische starter veel en veel duurder dan eentje met kickstarterquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Honda XL600 ? neem wel iets met een el.starter![]()
Daar staat een leuke zwarte/grijze soesquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn die met de elektrische starter veel en veel duurder dan eentje met kickstarter![]()
Of gewoon een brik voor de winter...
Daarom ga ik zaterdag even kijken bij oa http://www.swinkelsmotoren.nl
En de R1, wel veel Km's maar voor de winter2007/2008 leuk streetfighter project eventueelquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Daar staat een leuke zwarte/grijze soes![]()
ai ai die R1 is nog veuls te mooi om er een streetfighter van te makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de R1, wel veel Km's maar voor de winter2007/2008 leuk streetfighter project eventueel(Net als de Soes overigens)
Staat de R1 '99 om bekend jah, aan/uit gasresponsquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ai ai die R1 is nog veuls te mooi om er een streetfighter van te maken![]()
De '99 pakt trouwens gevaarlijk snel het gas opdat is not funny in bochten
![]()
Zit er dan al mapping in een '99'r ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Staat de R1 '99 om bekend jah, aan/uit gasrespons
Zou met een andere mapping aan te passen zijn toch
Ik weet het niet, ik lul maar watquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zit er dan al mapping in een '99'r ?![]()
Zijn wel mooi retroquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
Zoiets
XL 600 kickstarter
of zoiets
XL 600 elektronische starter
Het is niet zozeer voor het model, meer om de prijsquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand serieus.![]()
![]()
De eerste lijkt mij een beetje oud, de twee heb ik gedownt ter opslag.
Had ondertussen ook het K-lite pakket gevonden.![]()
Maar ga eerst die player van Koffiekoekje proberen. After all Media Player isn't all.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhu, i know......quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar een beetje afstand doet aantrekken toch?![]()
[..]
el,start is gewoon echt ideaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
Zoiets
XL 600 kickstarter
of zoiets
XL 600 elektronische starter
Een echte man zorgt dat ie kicken kanquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
el,start is gewoon echt ideaal.
Het is echt niet leuk meer als je 10 minuten moet trappen als dat ding weer eens een keer niet aan de gang wil.
Heb ik lang genoeg gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een echte man zorgt dat ie kicken kan![]()
Het is trappen en hjet is plagiaatquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een echte man zorgt dat ie kicken kan![]()
Een verstandige keus zou zijn om te wachten met kopen om dan volgend jaar iets <20.000 Km te kopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
el,start is gewoon echt ideaal.
Het is echt niet leuk meer als je 10 minuten moet trappen als dat ding weer eens een keer niet aan de gang wil.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is trappen en hjet is plagiaat![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef Makster het volgende:
* meldt
Ben lam, en ik ben zo ook stoned denk ik...
Gaat rpima du
Zeker genzien het feit dat dinsdag is
Hollander effect![]()
Ik zie dat ik net op tijd online benquote:
krijg ik nu een bannquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zie dat ik net op tijd online ben![]()
Klopt maar het aanbod is wel weer wat groter omdat bij velen nu de verzekering in de winterstop is gegeaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een verstandige keus zou zijn om te wachten met kopen om dan volgend jaar iets <20.000 Km te kopen![]()
Shitquote:
Nee een dordts broodje rosquote:
quote:
Nee als dat zo was zou ik je namelijk interne stokslagen verkopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Je hebt vast teveel gezopen en je bent stoned![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee als dat zo was zou ik je namelijk interne stokslagen verkopen![]()
JA dusquote:
Ik ben ook zeker over de grenzen aan het kijken. Mijn zus woont in Brussel en houd me ook op de hoogte en dat scheelt veel. Vooral Supersportersquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Klopt maar het aanbod is wel weer wat groter omdat bij velen nu de verzekering in de winterstop is gegeaan.![]()
Ik zeg raptorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker over de grenzen aan het kijken. Mijn zus woont in Brussel en houd me ook op de hoogte en dat scheelt veel. Vooral Supersporters
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:33 schreef Makster het volgende:
[..]
JA dus![]()
Beter ga ik zo de tijdelijk jachtvelden bezoeken![]()
Repect olmquote:
Die verhalen hier, niet normaal toch.quote:
Beter vraagt hij zich af waarom hij niet NU die details weetquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die verhalen hier, niet normaal toch.![]()
Vooral de vraa op welke manier Pepijn de details over het buurmeisje heeft verkregen
IDTBHTMAVETquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Watz in je icoon rooie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:27 schreef Makster het volgende:
Iedereen Tering Bek Houwe Tegen Makster Anders Vallen Er Tanden
Vraag je mattie olmquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Watz in je icoon rooie?![]()
En Brassto is volgens mij wel puik zaakje![]()
Zit wel een wachttijd bij voor particulieren, maar dat fixen we wel ff
Ik zeg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Lijer van een gastquote:
JoaH, leuk als je de mappen van je zoon post.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH, leuk als je de mappen van je zoon post.[/Pimber]
Toch knap dat zo'n oude gebruiker uberhaupt al kan internetten.[/Hicham]
WattuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Geef me in de loop van de week even een belletjequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik langs wat motorzaken, mischien een XL voor de winter en in de lente iets sportiefs erbij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk dat OPM niet zomaar iets post. Als Business Analist is hij karig en secuur met info. Dus als er iets gepost wordt is het voor 80% zeker
Ik deed vroeger.. een week en negen uur en vierenveertig minuten alles met Nero.. meer uit nood.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:38 schreef Gawaine het volgende:
ik draai alles met powerDVD en Media player classic.![]()
Inderdaad.. dat zou je met het klimmen der jaren toch moeten verleren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet het niet, ik lul maar wat
Toen ik met Raus en Mercy bij de Aprilia dealer was zei die man iets over onrustig gasrespons van de RSV Mille en het aanpassen van de mapping
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef koffiekoekje het volgende:
divx en xvid zit al in vlc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg al, ga hem eerst proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest is gebackupt als reserve.
![]()
Anders moet ik het over een week misschien weer vragen.
Sorry.. ik quote alleen maar omdat ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
Nee als dat zo was zou ik je namelijk interne stokslagen verkopen![]()
![]()
![]()
Moet hij niet eerst zijn benen scheren of vind je dat wel wat?
Beter dan gisteren. Helemaal zelf besloten?quote:
Jij bent ook nieuwsgieriger dan je je voordoet heH.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Die verhalen hier, niet normaal toch.![]()
Vooral de vraa op welke manier Pepijn de details over het buurmeisje heeft verkregen![]()
![]()
Maar de tam tam.. de buurvrouw en mijn ex, en mijn ex weer naar mij .. vrouwen vertellen elkaar veel.. te veel.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:51 schreef Makster het volgende:
En beter hou ik nu mijn muil en ga ik neer...
En dat doe ik dus ook,,,![]()
En aan wat voor sites heb jij dat bevredigend gevoel overgehoudenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:51 schreef Makster het volgende:
Een uur later dan geplaned dat ik de tijdelijke jachtvelden veruil voor de suburban ghetto, desalniettemin voel ik een bevredigend gevoel overheersen na de laatste 58 mimuten internetten....
Dan slurp ik het wel op!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, zit ik hier nu weer alleen met Bazzie.. die zelfs zijn chocomel niet eens opdrinkt.![]()
Er zaten brokken inquote:Op woensdag 13 december 2006 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, zit ik hier nu weer alleen met Bazzie.. die zelfs zijn chocomel niet eens opdrinkt.![]()
Dan warm ik het nog even op in de magnetron..na 2 weken..quote:
Handig als ze nog bruikbaar zijn ja..quote:Ik ben op zoek naar dames kunstschaatsen van ongeveer maat 41/42/43 in de buurt van Hoogvliet. Ze moeten niet al te duur zijn en ze moeten nog bruikbaar zijn, aangezien ik volgende week ga schaatsen.
Mail me als u me kan helpen.
Groeten,
Lyanne
En niks zeggen!quote:
Ooit heel vroegah hadden wij van die dingen, volgens mij zijn ze al weg maar zal het morgen moeders eens vragen, misschien past nick ze wel mits we ze nog hebbenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan warm ik het nog even op in de magnetron..na 2 weken..![]()
Heb je hier familie zitten.. van marktplaats:
[..]
Handig als ze nog bruikbaar zijn ja..![]()
Hoogvliet heeft momenteel http://www.the-ice-experience.nl/ staan in het centrum, dus ik zoek een paar ice hockey schaatsen voor mij en Nick .. en liever ook nog voor de buurjongen.
Ik was vanmiddag net 4 uur te laat voor mooie.![]()
[..]
En niks zeggen!![]()
![]()
was ook een klein rotkopje, dat roert niet lekker.![]()
Ik zei wel iets maar je kent mij he. Ben zo'n subtiel persoonquote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niks zeggen!![]()
![]()
Ach een rotkop met een rotkopjequote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vanmiddag hele vette in Den Haag voor maar 10 euro.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
Ooit heel vroegah hadden wij van die dingen, volgens mij zijn ze al weg maar zal het morgen moeders eens vragen, misschien past nick ze wel mits we ze nog hebben
Jaja.. zei je.. ik drink hem zo op.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
Ik zei wel iets maar je kent mij he. Ben zo'n subtiel persoon![]()
Best euh grote marge in de maatvoeringquote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan warm ik het nog even op in de magnetron..na 2 weken..![]()
Heb je hier familie zitten.. van marktplaats:
[..]
Handig als ze nog bruikbaar zijn ja..![]()
Hoogvliet heeft momenteel http://www.the-ice-experience.nl/ staan in het centrum, dus ik zoek een paar ice hockey schaatsen voor mij en Nick .. en liever ook nog voor de buurjongen.
Ik was vanmiddag net 4 uur te laat voor mooie.![]()
[..]
En niks zeggen!![]()
![]()
Licht eens toe.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef Snelwagen het volgende:
Best euh grote marge in de maatvoering![]()
Dan hoef ik dus ook niet te kijken aangezien Den Bosch nog verder isquote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag hele vette in Den Haag voor maar 10 euro.Maar net verkocht.
[afbeelding]
En deze zijn maar ¤ 7,50 .. maar ja .. Sassenheim... check.. check.. 40 kilometer..
![]()
[afbeelding]
quote:[..]
Jaja.. zei je.. ik drink hem zo op.![]()
Noem het maar subtiel.![]()
![]()
41/42/43quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:53 schreef Worldbeater het volgende:
De zoekmachine van Wehkamp.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Na 21 traag ladende pagina's.![]()
[afbeelding]
De hele site werkt lekker.![]()
Ow.. reactie op het meisje...quote:Op woensdag 13 december 2006 01:02 schreef Snelwagen het volgende:
41/42/43
Dat is nogal een verschil, vooral met schaatsen is het wel belangrijk dat je echt een goede maat hebt anders heb je zo blaren
Nu egt weg
Kutbakken dusquote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef Worldbeater het volgende:
Met een TLR moet je niet spotten.![]()
[afbeelding]
Gelukkig heb je nu nog zo'n karakterbakquote:Op woensdag 13 december 2006 01:36 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen voor ervaren bestuurders.![]()
Karakter waarom ik (al helemaal) een SV en de gemiddelde supersport 600 niets vind.![]()
Fok.. was net nog binnen de minuut.![]()
Later.![]()
![]()
JoaH !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:38 schreef BazzieK het volgende:
Gelukkig heb je nu nog zo'n karakterbak![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef hicham het volgende:
Een fipo in de morgen, is een dag zonder zorgen
Helemaal gelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat zou je met het klimmen der jaren toch moeten verleren.![]()
R1 is niet door mij aanbevolen, volgens mij is dit de eerste keer dat ik het over een mogelijk aan te schaffen R1 hebquote:De RSV is vanaf het begin een rijdende computer...![]()
De onovertroffen -en door jou aanbevolen- Jap(pen) R1 tot niet zo lang geleden nog een 40 mm x4 CV Peerke Mikuni.![]()
![]()
De afgelopen dagen maar 3 tot 4 uurtjes geslapen, was wel lekker op tijd naar bedquote:[..]
Beter dan gisteren. Helemaal zelf besloten?![]()
Die links bovenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:53 schreef Worldbeater het volgende:
De zoekmachine van Wehkamp.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Na 21 traag ladende pagina's.![]()
[afbeelding]
De hele site werkt lekker.![]()
Arghquote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef Worldbeater het volgende:
Met een TLR moet je niet spotten.![]()
[afbeelding]
Geweldigquote:
Banketstaaf met spijs!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Moet trouwens nog kerstcadeautjes verzinneniemand sugesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Banketstaaf met spijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lust ik niet
![]()
Dan ben je uit het goede hout gesneden x2.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:12 schreef Rib-i het volgende:
De R1 heeft me eigenlijk nooit zo kunnen boeien![]()
Eerder een ZX-10R/ZX-12, GSX-R750/GSX-R1000![]()
JoaH.. rukte het even uit zijn verband.quote:Jij bedoelt waarschijnlijk dat ik eerder voor een Jap zou gaan dan voor een Italiaan![]()
Wat vind je vriendin daar nu van?quote:De afgelopen dagen maar 3 tot 4 uurtjes geslapen, was wel lekker op tijd naar bed![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef -XX- het volgende:
Banketstaaf met spijs!Die krijgt iedereen die werkt al als een originele gift van de baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inleveren..quote:.. even in de oven.
![]()
In de ovenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die krijgt iedereen die werkt al als een originele gift van de baas.![]()
[..]
Inleveren.... even in de oven.
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
bcc
Beter en Goedkoper Everyday, Low Pricing, High Service
Ik heb nog nix om in te leverenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inleveren.... even in de oven.
![]()
Nobody can beat ME!!!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:
I'll be back![]()
[[url=http://www.megagadgets.nl/images/large_tommy.jpg]afbeelding][/url]
[/terminator]
Ik gok op hier en daar een bui met droge periodes bij een te hoge temperatuur voor deze maandquote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib-i - Ik heb volgende week vrij. zou het dan ook droog zijn?
Heb je al een nieuwe motor op het oog! ?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik gok op hier en daar een bui met droge periodes bij een te hoge temperatuur voor deze maand
ot mornquote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik gok op hier en daar een bui met droge periodes bij een te hoge temperatuur voor deze maand
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH.. rukte het even uit zijn verband.![]()
Heeft ze een mening danquote:[..]
Wat vind je vriendin daar nu van?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe motor op het oog! ?Of is je huidige in de maak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hypothermiequote:Op woensdag 13 december 2006 12:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je zou bijlezen, gezien je 18 bentquote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hypothermie?
Ik meende het serieus
NAHHHHH dan niet boutje!![]()
JA MAAR JA MAAR, JAWEL MAARquote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou bijlezen, gezien je 18 bent![]()
Moet je nog haastenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet vandaag pas om 13.00 werken en nog verslaap ik me bijna.![]()
Dat is toch een goede eigenschapquote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Uhoh, ikookhier alarm [afbeelding]
Seksverslaafd na val van steiger
BazzieK hoeft zich nooit ergens voor te haasten!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe vroeg ik ook opsta, uiteindelijk moet ik me toch wel haasten.Voel me net BazzieK
![]()
Wat er op dat moment isquote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
AhhhChilll
![]()
Nog een voorkeurOf gewoon wat er op dat moment is
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe vroeg ik ook opsta, uiteindelijk moet ik me toch wel haasten.Voel me net BazzieK
![]()
Oh jaquote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef -XX- het volgende:
BazzieK hoeft zich nooit ergens voor te haasten!
Als hij ergens voor moet haasten is het een FOKmc meet![]()
T' is ook nog geen kerstquote:Op woensdag 13 december 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb nog nix om in te leverenEn heb je de schaatsen nog gevonden bij wheekampf
Heb je daarom zo weinig slaap? Van het rondneuzen op internet?quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef worldpimber het volgende:
Ik ook mzzls![]()
[..]
Oh ja![]()
Behalve dan over een jaar of 5 als ie zijn dikke lichaam in beweging zet bij een melding van een zwaar ongeval en eerst een half uur gaat zitten kijken hoe die er moet komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
Rijdt er straks een ZZR rond half zwart, half paars ..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Rib-i.. heeft deze toevallig de schuifschade de andere kant op?![]()
Precies,, cool.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
Rijdt er straks een ZZR rond half zwart, half paars ..
Oftewel 12 sms'jes a 0,25 euro ..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Sowhe... verzend net een sms van 12 pagina's.![]()
![]()
![]()
![]()
Zal WB prepaid hebben danquote:Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oftewel 12 sms'jes a 0,25 euro ..
Volgens je baas niet of volgens jou niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef worldpimber het volgende:
Ok, werk ging dus niet door [afbeelding]
Lekker de hele dag nix doen
Baas?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens je baas niet of volgens jou niet?
En wie compenseert het inkomen?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef worldpimber het volgende:
Ok, werk ging dus niet door [afbeelding]
Lekker de hele dag nix doen
Neih.. te duur abbo.quote:
Er zijn mensen die 36+ uur per week werken en zich niets kunnen permitteren. En er zijn mensen die alleen werken omdat het anders zo raar staat als je elke dag thuis zit, maar toch genoeg kunt doen. Ik ben 1 van die laatstenquote:
quote:[afbeelding]
Omdat het gebodene op moet na 2 weken koeklkast bezetten.![]()
En de gevulde (en stroop)koeken, chocola, etc.. ook allemaal op zijn.
Vast shocking voor het lichaam dit.![]()
WTF, haal je dat net uit je oor?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Wat zien we hier .. :
[afbeelding]
De oorzaak voor de 18 graden hogere temperatuur van mijn P4 processor ..![]()
Dit was het stof dat alleen uit mijn processorkoeler kwam ..quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, haal je dat net uit je oor?![]()
![]()
Dat heeft toch niks met de hogere temperatuur te makenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Wat zien we hier .. :
[afbeelding]
je weet toch dat je meet regelmaat je PC moet opschonen???quote:Op woensdag 13 december 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Wat zien we hier .. :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:20 schreef worldpimber het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechter warmtegeleiding.. de wind komt niet goed op de cooler.. cooler zelf loopt langzamer.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat heeft toch niks met de hogere temperatuur te maken
Voeg zelf uw extra argumenten toe hieronder......... >
![]()
:^quote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Slechter warmtegeleiding.. de wind komt niet goed op de cooler.. cooler zelf loopt langzamer.
Voeg zelf uw extra argumenten toe hieronder......... >
![]()
zit wat inquote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
:^
Stof bedekte ongeveer 60% van het koperoppervlak, dus warmteafvoer gaat slechter en daardoor wordt de processor warmer ..
quote:
Is' ie ook voor motorfietsen? Deze hebben nl een kleinere capaciteit waardoor de lader te snel afslaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef Rib-i het volgende:
Voor degene die nog geen acculader hebben. Bij de praxis voor 14,95
In hoeveel tijd heeft het zich op kunnen bouwenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vanuit het midden tot aan de opstaande randen naast de fan zat een smerige laag tapijt van stof ..
Kreeg gewoon grijze handen ..
Edit:![]()
![]()
F5 time?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ennnnnnn... ti's weer tijd voor......
[TK] Diverse computerhardware vanaf 1 euro!!
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag blue screen gehad en nu knalt IE er elke keer uit
[afbeelding]
Ja vast, nu in Nederlands?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef bvvt het volgende:
Ik denk dat het slot1 cpu ding niet van krat is.
Edit + reclame kijken en dan komt het filmpje pasquote:Op woensdag 13 december 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
Reclame voor een autoverzekering? Of doet de site het hier niet?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:11 schreef koffiekoekje het volgende:--> TRU
Vette orb in je beeldscherm
12V/6Aquote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is' ie ook voor motorfietsen? Deze hebben nl een kleinere capaciteit waardoor de lader te snel afslaat.![]()
Dit is "normaal" voor paupers en rukkersquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Vanuit het midden tot aan de opstaande randen naast de fan zat een smerige laag tapijt van stof ..
Kreeg gewoon grijze handen ..
Edit:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
12V/6A
Goed genoeg lijkt me. Ik heb een Optimate, bijna 4 keer zo duur, zelfde stroom, zelfde stopcontact
Ben er weer vandoor![]()
Tijdens de slot 1 CPU tijd liep jij nog met een speen.quote:
Damnnnnnnnn... denk je dat ik niets te doen heb hier?quote:Edit + reclame kijken en dan komt het filmpje pas![]()
6A is overdone.. als hij voor een autoaccu is slaat hij (nogmaals) te snel af.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:16 schreef Rib-i het volgende:
12V/6A
Goed genoeg lijkt me. Ik heb een Optimate, bijna 4 keer zo duur, zelfde stroom, zelfde stopcontact
Ja vast, gaan we weer op die toerquote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
Tijdens de slot 1 CPU tijd liep jij nog met een speen.![]()
autoquote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja vast, gaan we weer op die toerWacht maar tot ik met mijn vliegende auto naar je graf warp en erop schijt en vervolgens zeg dat dit lekker na jou tijd is
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
auto
Een vliegende susuki alto
Jij begon.. ooit..quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
Ja vast, gaan we weer op die toer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je al lang een langzaam slopende ziekte van radioactiviteit ofzo. Part human, part machine.quote:Wacht maar tot ik met mijn vliegende auto naar je graf warp en erop schijt en vervolgens zeg dat dit lekker na jou tijd is![]()
![]()
De pijn tergt je tot het uiterste .. schijten op het graf van je voorbeeld fokker.![]()
![]()
En afgeven op ouderen hoeft niet.. je weet toch dat vroeger alles beter was?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij begon.. ooit..
Echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb je al lang een langzaam slopende ziekte van radioactiviteit ofzo. Part human, part machine.![]()
De pijn tergt je tot het uiterste .. schijten op het graf van je voorbeeld fokker.![]()
![]()
En afgeven op ouderen hoeft niet.. je weet toch dat vroeger alles beter was?![]()
![]()
![]()
Ik zal inderdaad mijn mede leeftijd genoten tegen die tijd moeten vragen of ze alsjeblieft nog wat Viagra voor je willen producerenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Jawel, toen jij nog niet geboren was..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde insteek van een diehardquote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik zal inderdaad mijn mede leeftijd genoten tegen die tijd moeten vragen of ze alsjeblieft nog wat Viagra voor je willen produceren![]()
, tegen die tijd zijn wel allemaal Islam..
.. die dan ook voorschrijft.. geen tv, internet, en sex zonder toestemming van de imam.
Die het dan ook voorschrijft in de gedoseerde hoeveelheid die bij de schepping de bedoeling was..Welke? Die TLloss is van TLR Boy.. tijdje terug alweer.quote:Zou die TL voorvelg niet wat voor mij zijn?![]()
![]()
Verder behoort het niet tot de lichtste voorvelgen, en krijg je gelijk met de remschijven, etc, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk gedeelte van dat filmpje was trouwens voor mij bestemd?![]()
![]()
![]()
Zo ook nog een computervoeding halen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef Worldbeater het volgende:
Verkeerde insteek van een diehard, tegen die tijd zijn wel allemaal Islam..
.. die dan ook voorschrijft.. geen tv, internet, en sex zonder toestemming van de imam.
Die het dan ook voorschrijft in de gedoseerde hoeveelheid die bij de schepping de bedoeling was..
Bekend fenomeenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fijn van de leesbevestiging.. kan ik met een gerust hart mijn compie uit doen.![]()
Gemiste post. [/Rib-i]quote:Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef -XX- het volgende:
Dat is toch een goede eigenschap?
Wat een zeur!![]()
Maar geen Lekker excuus!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gemiste post. [/Rib-i]
Teveel van wat dan ook is nooit goed.![]()
quote:
Of all places.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:37 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... veel geld om te motorrijden.
Ik kan mijn schade-onderdelen morgenaaf naar de spuitert brengen!
Tis wel helemaal naar Scherpenisse![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef -XX- het volgende:Overal waar TE voor staat is niet goed...
Ga je mij corrigeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TEveel van iets weet je vaak niet van tevoren. ... en vaak is het ook alleen bij anderen.![]()
Net zoiets als iedere dag patat.. of zoals nu.. een hele zak M&M's..![]()
Dus je weet niet van te voren dat je vaak patat eetquote:Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ga je mij corrigeren?![]()
TEveel van iets weet je vaak niet van tevoren. ... en vaak is het ook alleen bij anderen.![]()
Net zoiets als iedere dag patat.. of zoals nu.. een hele zak M&M's..![]()
Fout.. dan wordt het je vanzelf TEveel.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef -XX- het volgende:
Dus je weet niet van te voren dat je vaak patat eet?
ehhh!
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet gelijk aandacht had, moest even hier reageren.![]()
Goed dat je trots bent op je stad. De echte eisen voor een goed en gerieflijk leven komen pas later.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Eerst ff reactie afwachten van de TS, maar kvinnet behoorijk kansleaus eik
Owww zoquote:Op woensdag 13 december 2006 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fout.. dan wordt het je vanzelf TEveel.Dan komt het je neus uit..
![]()
Sorry dat ik niet gelijk aandacht had, moest even hier reageren.![]()
En bij teveel geld wordt je sloom en vervelend. En dan ga je WoW spelen, etc. This is where Bazziek comes in.quote:
Bazziek doet het slim.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En bij teveel geld wordt je sloom en vervelend. En dan ga je WoW spelen, etc. This is where Bazziek comes in.![]()
Gaat niet om m'n stad, gaat meer om het feit dat je zo een teringeind van je werk gaat wonen, wetende dat je daar dan 5 dagen per week op en neer moet hobbelen à >160 km per dag. Als je zo graag rekening wilt houden met je kinderen, bedenk dan wat die 160 km aan uitlaatgassen met de toekomstige natuur zou doen (het heden van je kinderen) als half Nederland hetzelfde idee heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed dat je trots bent op je stad. De echte eisen voor een goed en gerieflijk leven komen pas later.![]()
En niet zelden zijn daar kinderen de basis van.. op laten groeien in een meer vertrouwde omgeving..
..1.100 euroquote:BrikardoR schreef op 16 juni 2006 @ 01:01
Te koop:
Bmw K100 Basic uit 1983
De volgende dingen zijn door mij vervangen sinds de aanschaf in november 2004:
Bij 106935km vervangen cardan olie, versnellingsbakolie, bougies, koelvloeistof, tellerunit.
Bij 106953 vervangen motorolie en olifilter.
Bij 109451 voorband
Bij 111403 is de klepspeling gecontroleerd door solomoto Tiel, daarbij zijn 2 kleppen gesteld.
Bij 111411 is de versnellingbak gewisseld, met een exemplaar dat 25000 km minder had gelopen. Dit ivm met het feit dat de 3e en 4e versnelling het nog wel eens lieten afweten.
Bij 111411 zijn motorolie en versnellingsbakolie nogmaals ververst ivm met de reparatie aan de versnellingsbak.
Bij 111470 is de remolie voor en achter gewisseld.
Bij 112799 is de achterband gewisseld.
Bij 114963 motorolie ververst.
Bij 115638 is het startrelais vervangen en zijn er nieuwe benzinslangen op gegaan.
De velgen zijn vlak voor ik 'm kocht overgespoten en zien er perfect uit.
Km stand is nu 117500.
eventueel tegen meerprijs ook een complete originele kofferset te koop.
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef -XX- het volgende:
En dan ga ik met hem trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar inderdaad kunnen mensen met de gekste talenten ineens rijk worden. Of juist.![]()
Dat heb je er vooraf graag voor over.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:20 schreef hicham het volgende:
Gaat niet om m'n stad, gaat meer om het feit dat je zo een teringeind van je werk gaat wonen, wetende dat je daar dan 5 dagen per week op en neer moet hobbelen à >160 km per dag.
Nee, dat doe je niet..quote:Als je zo graag rekening wilt houden met je kinderen, bedenk dan wat die 160 km aan uitlaatgassen met de toekomstige natuur zou doen (het heden van je kinderen) als half Nederland hetzelfde idee heeft![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bazziek doet het slim.
Hij speelt WoW.
Heel lang.
Tot hij iedereen owned.
Dan gaat hij zich inschrijven bij een wereld compentitie.
Hij wint.
Word miljonair.
En dan ga ik met hem trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan is Amsterdam een mooi duikgebiedquote:Op woensdag 13 december 2006 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat niet om m'n stad, gaat meer om het feit dat je zo een teringeind van je werk gaat wonen, wetende dat je daar dan 5 dagen per week op en neer moet hobbelen à >160 km per dag. Als je zo graag rekening wilt houden met je kinderen, bedenk dan wat die 160 km aan uitlaatgassen met de toekomstige natuur zou doen (het heden van je kinderen) als half Nederland hetzelfde idee heeft![]()
Dat was het zonder de inpoldering van het Haarlemmermeer .. eg Schiphol ook al lang geweest.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan is Amsterdam een mooi duikgebied
Welke amd 64 processorquote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
Weet iemand hoeveel watt mijn voeding moet zijn met een AMD 64 processor.
Verder alles onboard.. dus geen rare stroomvreters..
Volgens de plaatselijke computerboer is 300 watt veel te weinig.![]()
Ik hoopte het hier te vinden..Maar dat was ijdele hoop.
![]()
Tering, je zou maar niks gewend zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 18:56 schreef Snelwagen het volgende:
Tering, je zal maar tot kwart voor 6 op school hebben gezeten![]()
Spuiter via fzr club. 300 euro voor bijna alle delen inclusief repareren.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Of all places.Zo'n beetje elk dorp heeft wel een spuiterij.. Rotterdam heeft er zeker 15..
Jah nou tot kwart voor 6 op school zitten is nog tot daar aan toe, maar als je de laatste 4 uur met gespreksvaardigheden bezig bent word het wel heel gek hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tering, je zou maar niks gewend zijn
Dat had ik verwacht. Niet de snelste, en niet de langzaamste.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Welke amd 64 processorvia google zie ik ze vanaf 350W
![]()
Dat benne vette dingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef koffiekoekje het volgende:[TK] Gillard Rotax max 125cc kart
![]()
Moeten ze gemasseerd worden?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef -XX- het volgende:
Het waait zo hard dat me oren er van gaan bloeden!..
Bijna dan!
Ik voel er gewoon druk op komen![]()
![]()
Wasted!
Brikken meetquote:Op woensdag 13 december 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat benne vette dingen.![]()
Ik heb nog een carburateur voor dat ding. .alvast kope?![]()
[..]
Moeten ze gemasseerd worden?![]()
Heb je " vroeger" nog iets van die brikkenmeet gezien trouwens?![]()
Als het werkt dan werkt het i guessquote:Op woensdag 13 december 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat had ik verwacht. Niet de snelste, en niet de langzaamste.![]()
![]()
3800+![]()
Ik heb nu een 300 watt voeding. Nog van de buurman.Die was te zwak, en binnen enkele weken kon ik dan nieuwe spullen kopen zei de computerhandelaaar. Ondertussen zijn veel te dure voeding aanprijzende.
In ieder geval ga ik morgen ergens anders een nieuwe kopen.Werkt nu allemaal prima.
quote:Door het, zeker in verhouding met twee losse cpu's, extreem lage energieverbruik kun je volstaan met een standaard 300W ATX voeding. En een grote EATX kast zal ook nooit meer op het lijstje van musthave's hoeven te staan.
Bij tweakers hebben ze daar een 350w voeding opquote:Op woensdag 13 december 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat had ik verwacht. Niet de snelste, en niet de langzaamste.![]()
![]()
3800+![]()
Ik heb nu een 300 watt voeding. Nog van de buurman.Die was te zwak, en binnen enkele weken kon ik dan nieuwe spullen kopen zei de computerhandelaaar. Ondertussen zijn veel te dure voeding aanprijzende.
In ieder geval ga ik morgen ergens anders een nieuwe kopen.Werkt nu allemaal prima.
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar inderdaad kunnen mensen met de gekste talenten ineens rijk worden. Of juist.![]()
Sluit je aan bij de kermis.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
Dus daar is nog volop hoop voor mij!!!
Naja.. ik moet in ieder geval een nieuwe halen. En de CoolerMaster 700 Watt is in de aanbieding.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef bvvt het volgende:
Bij een computer is het helemaal niet slecht om een voeding te gebruiken die meer power kan leveren dan dat ie werklelijk moet leveren. En voeding die nog "over" heeft zal wat stabieler z'n werk doen (disclaimer - over het algemeen natuurlijk)
quote:Hallo,
De vraagprijs is 1000 euro, maar is wel onderhandelbaar. Ik heb drie
weken geleden nog gereden en de motor is in goede staat. Er zit een
gloednieuwe accu in en ik heb een liter olie staan die je er bij krijgt.
Groeten, Michael
plus ze hebben niet zo'n last van de warmtequote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sluit je aan bij de kermis.![]()
![]()
@Koffiekoekje.. ik heb een AM2 socket met 2 Mhz bus.Alleen single core.
![]()
Maar goed, zal niet meer dan 90 Mhz voor de processor verbruiken dus..dus.. 300 Watt totaal moet veilig zijn.![]()
[..]
Naja.. ik moet in ieder geval een nieuwe halen. En de CoolerMaster 700 Watt is in de aanbieding.![]()
[afbeelding]
8 euro 70 meer dan bij de boer hier, en dan 350 watt meer.En mooier uiteraard.
![]()
Iig loop ik geen gevaar nu zoals hij aanstipte.![]()
En het oude heethoofd van een AMD Athlon 1 Ghz stond alijd direct naast de verwarming..quote:Op woensdag 13 december 2006 20:07 schreef bvvt het volgende:
plus ze hebben niet zo'n last van de warmte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |