Dus het gaat inderdaad om 2005-2006. Maar het blijft een goede prestatiequote:Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd.
Ik zie het al.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Beter lezen.
Ook gescoord?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed.
Ja en sneijder deet weer mee, hoe zou et toch komen?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef RayMania het volgende:
Hij wist niet tot scoren te komen.
Doe maar, gek. Dadelijk begint ie nog tegen echte tegenstanders te scorenquote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna.
Ik denk dat het daar wel aan lag, Sneijder kan heel goed schieten .. maar de verrassing is de laatste tijd bij um weg. Dan is het voor een verdediger makelijker verdedigen als KJh geen bal krijgt, en als ie al een bal krijgt dan komt ie niet zovaak waardoor hij niet in de wedstrijd kan groeien. Ze kunnen beter spelers als Rosales (ook al ben ik daar niet egt fan van) er in zetten zodat Sneijder steekballetjes kan gaan doen en Rosales voorgeven en dan kan KJH en Babel gevaarlijk worden.. Sneijder kan dan zelf aan sluiten en bij rand zestien wachten op de afvallende bal.quote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ja en sneijder deet weer mee, hoe zou et toch komen?![]()
Toen sneijder geschorst was scoorde KJH wel, en dat werd toen ook opgemerkt, nu is Sneijder er weer (gaat veel meer voor eigen suc6) en dan krijgt KJH minder bruikbare ballen.
Ik weet et niet cker, maar et zo zomaar kunnen zijn
- Doe niet -quote:Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef okee6 het volgende:
En wie kreeg er weer geen geel voor zijn schwalbe(s)? Ben benieuwd hoe dat tegen Roda zal zijn, zal hij nog eens durven?
Waarom zou ik? Ik vermaak me gewoon kostelijk met zo'n wegkruipende spits. De kansen die Huntelaar krijgt, worden zelfs in Italië zonder twijfel in het net gerost, daar gaan ze echt niet staan wachten of er misschien een strafschop inzit. En als de trainer dan elke wedstrijd weer van de bank stuift, vind ik dat alleen maar leuker. Daar zullen heus meer mensen van zitten na te genieten. Zo'n jonge speler, die vanuit de straffe Heerenveen- en PSV-school nu in het warme "doe maar waar je zin in heb"- Ajax bad gedoken is, heerlijk!quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suazo van Colo-Colo had overigens 52 goals dit jaar
Suazo dus 34 keer in plaats van 52 goalsquote:AMSTERDAM - Ajax-speler Klaas-Jan Huntelaar heeft in het kalenderjaar 2006 de meeste competitiedoelpunten ter wereld gemaakt. De spits scoorde voor Heerenveen en Ajax maarliefst 35 keer.
Dat is een doelpunt meer dan Humberto Andrès Suazo van Colo Colo en Alfredo Cristiano Jara van Bamin Real Potosi.
dat is inderdaad precies wat ik zeg: de verwachtingen rondom dat kind zijn gewoon te hoog...het is geen superspits. Leuk voor in de eredivisie (al presteert ie op dat niveau dit seizoen al zwakjes en matig) maar daar houdt het ook wel gelijk op voor die jongen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef RayMania het volgende:
Gewisseld worden betekent niet per se dat je een kutspits bent. Huntelaar is inderdaad op dit moment wat minder in vorm, maar heeft desondanks toch nog tien keer gescoord, een aantal keer in de UEFA Cup en tegen Ierland. De verwachtingen waren gewoon te hoog na zo'n superseizoen vorig jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
dat is inderdaad precies wat ik zeg: de verwachtingen rondom dat kind zijn gewoon te hoog...het is geen superspits. Leuk voor in de eredivisie (al presteert ie op dat niveau dit seizoen al zwakjes en matig) maar daar houdt het ook wel gelijk op voor die jongen...
Dat is een beetje kort door de bocht. Er worden ook wel eens topspitsen gewisseld in het buitenland tegen teams als Ascoli, Reading of Gimnastic. Die stellen Europees gezien ook weinig voor als club.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:30 schreef Backdoorman het volgende:
blijft erg stil in dit onderwerp...liggen alle huntelaar fans te slapen of zullen het er steeds minder worden na zijn genante wissel van vanmiddag hahaha. Als je zelfs tegen een provincieclubje (Europees gezien staat NEC helemaal onder aan de ladder) niks presteerten door je coach vroegtijdig naar de kant wordt gehaald
dan heb je echt niet het niveau wat sommigen hier maar blijven beweren
....ik neem aan dat de spoeling klaas-jan fans nu wel erg dun gaat worden
![]()
O.a. De Mul en Ogararu bedienen hem anders behoorlijk. Dit vind ik een beetje een standaardopmerking die wel weer heel makkelijk uit de kast wordt gehaald. Eerst even nadenken voor je zoiets zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:36 schreef RayMania het volgende:
Een spits is natuurlijk ook afhankelijk van zijn medespelers, iets waar Huntelaar op dit moment niet echt steun aan heeft bij Ajax.
Inderdaad, ze hebben Huntelaar behoorlijk bediend, waardoor hij nu op 10 goals staat. Voor de rest was het maar matig qua bediening hoor. Dus even nadenken voor je zoiets zegt. Ik vraag me af of je de wedstrijden wel hebt gezien wanneer je zo'n opmerking als bovenstaande plaatst? En dan bedoel ik niet de samenvattingen...quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
O.a. De Mul en Ogararu bedienen hem anders behoorlijk. Dit vind ik een beetje een standaardopmerking die wel weer heel makkelijk uit de kast wordt gehaald. Eerst even nadenken voor je zoiets zegt.
Goh, ze bestaan dus tóch nog....de Huntelaar-loversquote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben Huntelaar behoorlijk bediend, waardoor hij nu op 10 goals staat. Voor de rest was het maar matig qua bediening hoor. Dus even nadenken voor je zoiets zegt. Ik vraag me af of je de wedstrijden wel hebt gezien wanneer je zo'n opmerking als bovenstaande plaatst? En dan bedoel ik niet de samenvattingen...
Huntelaar is een topspits.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Goh, ze bestaan dus tóch nog....de Huntelaar-lovers......zeldzaam
![]()
Helemaal niet, hij speelt matig dit jaar. Maar je moet geen dingen zeggen die onzin zijn. En wanneer je matig speelt en dan alsnog zoveel scoort, dan mag hij wat mij betreft de rest van z'n carriere zo spelen. 20 goals per seizoen gedurende 10 jaar lang vind ik primaquote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Goh, ze bestaan dus tóch nog....de Huntelaar-lovers......zeldzaam
![]()
Huntelaar kan in Nederland makkelijk de 30 halen als ie goed speelt en gebruikt wordt. Maar als ie in het buitenland matig speelt, maakt ie er echt geen 20.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij speelt matig dit jaar. Maar je moet geen dingen zeggen die onzin zijn. En wanneer je matig speelt en dan alsnog zoveel scoort, dan mag hij wat mij betreft de rest van z'n carriere zo spelen. 20 goals per seizoen gedurende 10 jaar lang vind ik prima
Ik heb het ook niet over het buitenland. Laat Huntelaar volgens sommigen maar te klein voor tafellaken zijn, en te groot voor 't servet. Zou eens een keer leuk zijn om een speler niet na anderhalf seizoen te moeten dumpen danwel kwijt te raken zodra ze eindelijk goed beginnen te spelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Huntelaar kan in Nederland makkelijk de 30 halen als ie goed speelt en gebruikt wordt. Maar als ie in het buitenland matig speelt, maakt ie er echt geen 20.
Denk dat het daar al te laat voor is. Aan de interesse zal het waarschijnlijk niet liggen als Huntelaar volgend seizoen nog bij Ajax zit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het buitenland. Laat Huntelaar volgens sommigen maar te klein voor tafellaken zijn, en te groot voor 't servet. Zou eens een keer leuk zijn om een speler niet na anderhalf seizoen te moeten dumpen danwel kwijt te raken zodra ze eindelijk goed beginnen te spelen.
Huntelaar in de vorm van vorig seizoen, had waarschijnlijk nu wel in de basis gestaan bij Chelsea. En bij Manchester zijn ze ook niet voor niets op zoek gegaan naar een nieuwe spits.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:26 schreef twi het volgende:
Ach, die interesse is ook overdreven. Ik zie 'm bij Manchester of Chelsea niemand uit de basis spelen en hij lijkt me slim genoeg om niet op de bank te blijven zitten. Dat liet 'ie destijds wel zien door naar AGOVV te gaan.
Vind het maar weinigquote:Klaas-Jan Huntelaar is bij Werder Bremen de beoogde opvolger van Miroslav Klose. Mocht Klose in januari vertrekken bij de Duitsers dan mag Ajax een bod van tien miljoen euro verwachten op de Hunter, meldt Die Welt.
Huntelaar staat bij Bremen hoog op het verlanglijstje. Eerst wilden de Grn-Weissen Aachen-spits Jan Schlaudraff aantrekken bij een verkoop van Klose, maar die maakt in juli de overstap naar concurrent Bayern Munchen.
Of Ajax een bod van tien miljoen euro op zijn beste spits serieus neemt valt te bezien. De Amsterdammers namen Huntelaar namelijk een jaar geleden voor precies1 miljoen minder over van sc Heerenveen.
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=42837
Waar gaat Kloze heen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |