Wat een selectieve, hypocriete user ben jij ook. bahquote:Op maandag 18 december 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke overtreding was roodwaardig van Elleboog?
Hij schopt Ball? Welke televisie beelden heb jij gezien? Dat die Ball laks het duel inging kan Huntelaar niks aan doenquote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
In de bekerfinale schopt hij Ball, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen AZ duwt hij opzichtig zijn tegenstander weg, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen Feyenoord dit seizoen moet hij zes keer scoren, dat laat hij na, hij komt tot twee. Wereldgoals!
Tegen Inter vind hij uit dat ook een Italiaanse tegenstander slap kan beginnen, slim bekeken. Daarna in de zak.
Psv - AJAX 2003-2004 vooral. Kan Lobont nog over meepraten.quote:Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat een selectieve, hypocriete user ben jij ook. bah![]()
Ik kan me minimaal 2 Ajax - psv edities herinneren waarbij jantje nogal doorzwaaide met zijn handjes.
Wat doet Ball dan daar op die foto ... doe je best, zoek het even op, en bekijk de beelden van die zeldzame Ajax-dag nog eens. Huntelaar deed dat echt meesterlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij schopt Ball? Welke televisie beelden heb jij gezien? Dat die Ball laks het duel inging kan Huntelaar niks aan doen
Ball faalt, klaar. Zelfs al kreeg hij een duwtje dan nog gaat hij veels te slap dat duel in. En "zeldzame" Ajax dag ?quote:Op maandag 18 december 2006 21:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat doet Ball dan daar op die foto ... doe je best, zoek het even op, en bekijk de beelden van die zeldzame Ajax-dag nog eens. Huntelaar deed dat echt meesterlijk.
Vooral als Alex weer niet speelt....dat maakt ook nogal uit.quote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
...kan hij het PSV weer moeilijk maken.
Kijk zo kan het ookquote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom wordt dat ene moment tegen Ball zo uitgelicht? Huntelaar verkeerde toen in topvorm en PSV had gewoon moeite met hem die dag. Het was gelijk ook de enige keer ooit dat hij potten kon breken tegen PSV, maar als hij weer in diezelfde topvorm komt, kan hij het PSV weer moeilijk maken.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom wordt dat ene moment tegen Ball zo uitgelicht? Huntelaar verkeerde toen in topvorm en PSV had gewoon moeite met hem die dag. Het was gelijk ook de enige keer ooit dat hij potten kon breken tegen PSV, maar als hij weer in diezelfde topvorm komt, kan hij het PSV weer moeilijk maken.
Het is al vaker besproken; Huntelaar schopte Ball zodat hij niet even snel zou kunnen wegstarten. Een spits heeft daar nu eenmaal gelegenheid voor als scheids en grens kijken naar de speler die voor zal geven. Timing en uitvoering waren volmaakt. Je ziet Ball grijpen en de pijn op zijn gelaat.quote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ball faalt, klaar. Zelfs al kreeg hij een duwtje dan nog gaat hij veels te slap dat duel in. En "zeldzame" Ajax dag ?![]()
Het zou je sieren als je dat op grond van de beelden zou zeggen. Huntelaar profiteerde van de entree van Ball.quote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is al vaker besproken; Huntelaar schopte Ball zodat hij niet even snel zou kunnen wegstarten. Een spits heeft daar nu eenmaal gelegenheid voor als scheids en grens kijken naar de speler die voor zal geven. Timing en uitvoering waren volmaakt. Je ziet Ball grijpen en de pijn op zijn gelaat.
[afbeelding]
Ball is een "prutser". Hij is niet voor niets nu niet meer actief en toen vanaf de bank. Huntelaar zorgde er zo voor dat Ajax in dat duistere seizoen toch nog wat won.quote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ball faalt, klaar. Zelfs al kreeg hij een duwtje dan nog gaat hij veels te slap dat duel in. En "zeldzame" Ajax dag ?![]()
Doorzwaaiende handjes is geen rood en om Lobont met schijt in zijn broek te zien was cool, daarna speelde hij altijd kut tegen PSVquote:Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat een selectieve, hypocriete user ben jij ook. bah![]()
Ik kan me minimaal 2 Ajax - psv edities herinneren waarbij jantje nogal doorzwaaide met zijn handjes.
Dat is rode kaart nummer 6. Hij zou weinig wedstrijden spelen als hem niet het hand boven het hoofd gehouden werdquote:Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef okee6 het volgende:
Ik kan alleen deze vinden. Je ziet het tikje alleen in de herhaling, rond 5:13. De foto is van 5:17.
Je kan ook gewoon ophoeren?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar![]()
3 goals tegen Excelsior![]()
Zoiets?
Of gewoon weg gaan uit dit topic, of SERIEUS!! positief zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar![]()
3 goals tegen Excelsior![]()
Zoiets?
Bord voor z'n lampenkop.quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Die Diego is echt te triest voor woorden... maar zo irritant, dat je er wel op moet reageren elke keer.
Hoe kan je Huntelaar verwijten overtredingen te maken, terwijl Vennegoor de 3x ergere vorm was? En NOOIT geschorst werd. Toen zeggen dat het er bij hoort, nu is het opeens een schorsing waard.
Er is trouwens een verschil tussen Huntelaar en Vennegoor. Behalve dat eerstgenoemde een wereldtalent is en tot de wereldtop behoort of gaat behoren en de ander daar bij lange na niet is of zal komen, maakt Huntelaar zich meestal BREED en VERWEERT hij zich tegen al die smerige, sneaky Matarazzi-overtredingen. Dat is bij Elleboog of Hesseling (niet voor niets zijn bijnaam) bij verre niet het geval.
Is dit gewoon feedback of een userreactie met klemtoon?quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of gewoon weg gaan uit dit topic, of SERIEUS!! positief zijn.
Guess what.quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Is dit gewoon feedback of een userreactie met klemtoon?
quote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar wordt wel geschorst?
Dus je mening geven mag alleen als ie positief is?quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of gewoon weg gaan uit dit topic, of SERIEUS!! positief zijn.
Nee hoor. Maar jou manier van discussiëren slaat werkelijk nergens op. Dan zorg ik er wel voor dat je een beperking krijgt, om het te leren.quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus je mening geven mag alleen als ie positief is?
Op dit moment? helemaal niets. Anyway, als je blijft doorzeiken, zoek je FB maar op.quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat mag ik dan wel zeggen?
Houdoe!quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat mag ik dan wel zeggen?
Of dat zo is, weet je niet. Maar het is wel opmerkelijk dat ie altijd in een situatie zit dat ie er mee wegkomt. Praag was heel duidelijk, daar koos de arbiter een andere Ajacied als zondebok. En tegen AZ zat Braamhaar er alleen tijdens de wedstrijd even naast met zijn waarneming, zo vond ie zelf.quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is rode kaart nummer 6. Hij zou weinig wedstrijden spelen als hem niet het hand boven het hoofd gehouden werd
Elleboog Gyan?quote:Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Chrismo het volgende:
KJH moet ook vaak genoeg incasseren, het siert hem dat hij dan niet loopt te klagen als een wijf, zoals afgelopen zondag met die elleboog van Gyan.
Als spits moet je gewoon van je afbijten, Bergkamp en van Basten deden dit ook.
Ja zeker wel, ik vond het alleen geen elleboog... eerder onkunde van Gyan.quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef Chrismo het volgende:
Niet gezien?
Nee dat zag ik niet.... Ik zag iemand die zich staande probeer te houden.quote:Op maandag 18 december 2006 23:14 schreef Chrismo het volgende:
Dat zal ten Cate ook heus wel gedaan hebben, alleen dan wel netjes binnen kamers, zoals het hoort.
Ik vond het wel een een elleboog je zag hem duidelijk een slaande beweging maken.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:22 schreef Chrismo het volgende:
Ja, dat is wel zo en misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik vond het wel mooi dat KJ niet huilde hierna. Hij bleef even zitten en stond weer op en ging verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |