abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44550289
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke overtreding was roodwaardig van Elleboog?
Wat een selectieve, hypocriete user ben jij ook. bah

Ik kan me minimaal 2 Ajax - psv edities herinneren waarbij jantje nogal doorzwaaide met zijn handjes.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44550298
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

In de bekerfinale schopt hij Ball, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen AZ duwt hij opzichtig zijn tegenstander weg, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen Feyenoord dit seizoen moet hij zes keer scoren, dat laat hij na, hij komt tot twee. Wereldgoals!
Tegen Inter vind hij uit dat ook een Italiaanse tegenstander slap kan beginnen, slim bekeken. Daarna in de zak.
Hij schopt Ball? Welke televisie beelden heb jij gezien? Dat die Ball laks het duel inging kan Huntelaar niks aan doen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44550395
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik kan me minimaal 2 Ajax - psv edities herinneren waarbij jantje nogal doorzwaaide met zijn handjes.
Psv - AJAX 2003-2004 vooral. Kan Lobont nog over meepraten.

Maar ja, bepaalde lampen hebben nou eenmaal een gigantische plaat voor hun kop. Met DAM als grootste voorbeeld
Porcupine Tee - Normal
  Forum Admin maandag 18 december 2006 @ 21:02:29 #204
35723 crew  GGMM
pi_44551283
Ja, kom! We gaan discuseren over eventuele rode kaarten van meer dan 3 weken geleden!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_44551473
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hij schopt Ball? Welke televisie beelden heb jij gezien? Dat die Ball laks het duel inging kan Huntelaar niks aan doen
Wat doet Ball dan daar op die foto ... doe je best, zoek het even op, en bekijk de beelden van die zeldzame Ajax-dag nog eens. Huntelaar deed dat echt meesterlijk.
pi_44551608
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:06 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat doet Ball dan daar op die foto ... doe je best, zoek het even op, en bekijk de beelden van die zeldzame Ajax-dag nog eens. Huntelaar deed dat echt meesterlijk.
Ball faalt, klaar. Zelfs al kreeg hij een duwtje dan nog gaat hij veels te slap dat duel in. En "zeldzame" Ajax dag ?
Porcupine Tee - Normal
pi_44551773
Waarom wordt dat ene moment tegen Ball zo uitgelicht? Huntelaar verkeerde toen in topvorm en PSV had gewoon moeite met hem die dag. Het was gelijk ook de enige keer ooit dat hij potten kon breken tegen PSV, maar als hij weer in diezelfde topvorm komt, kan hij het PSV weer moeilijk maken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44551947
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
...kan hij het PSV weer moeilijk maken.
Vooral als Alex weer niet speelt....dat maakt ook nogal uit.

Vind overigens dat dat meer zegt over de kwaliteit van Alex dan over Huntelaar.
AFC Ajax
  maandag 18 december 2006 @ 21:23:39 #209
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44552012
quote:
Waarom wordt dat ene moment tegen Ball zo uitgelicht? Huntelaar verkeerde toen in topvorm en PSV had gewoon moeite met hem die dag. Het was gelijk ook de enige keer ooit dat hij potten kon breken tegen PSV, maar als hij weer in diezelfde topvorm komt, kan hij het PSV weer moeilijk maken.
Kijk zo kan het ook
En ga nou niks meer tegen die Diego zeggen, tis maar een rukkend sukkeltje.Hij weet meer van Ajax dan van psv
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44552053
quote:
Porcupine Tee - Normal
pi_44552110
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ball faalt, klaar. Zelfs al kreeg hij een duwtje dan nog gaat hij veels te slap dat duel in. En "zeldzame" Ajax dag ?
Het is al vaker besproken; Huntelaar schopte Ball zodat hij niet even snel zou kunnen wegstarten. Een spits heeft daar nu eenmaal gelegenheid voor als scheids en grens kijken naar de speler die voor zal geven. Timing en uitvoering waren volmaakt. Je ziet Ball grijpen en de pijn op zijn gelaat.

pi_44552135
quote:
Het zou je sieren als je dat op grond van de beelden zou zeggen. Huntelaar profiteerde van de entree van Ball.
  maandag 18 december 2006 @ 21:29:30 #213
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44552201
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het is al vaker besproken; Huntelaar schopte Ball zodat hij niet even snel zou kunnen wegstarten. Een spits heeft daar nu eenmaal gelegenheid voor als scheids en grens kijken naar de speler die voor zal geven. Timing en uitvoering waren volmaakt. Je ziet Ball grijpen en de pijn op zijn gelaat.

[afbeelding]

Hilarisch
Jawel, je keek.
pi_44552543
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ball is een "prutser". Hij is niet voor niets nu niet meer actief en toen vanaf de bank. Huntelaar zorgde er zo voor dat Ajax in dat duistere seizoen toch nog wat won.
pi_44552675
Ik kan alleen deze vinden. Je ziet het tikje alleen in de herhaling, rond 5:13. De foto is van 5:17.
pi_44553802
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Doorzwaaiende handjes is geen rood en om Lobont met schijt in zijn broek te zien was cool, daarna speelde hij altijd kut tegen PSV

Ik kan alleen van de laartste 3 maanden al 5 voorbeelden geven van duidelijke rode kaarten van KJH. Daar is nog geen eens discussie over

Waar blijven de andere 3 voorbeelden in 5 seizoenen Elleboog?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44554387
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef okee6 het volgende:
Ik kan alleen deze vinden. Je ziet het tikje alleen in de herhaling, rond 5:13. De foto is van 5:17.
Dat is rode kaart nummer 6. Hij zou weinig wedstrijden spelen als hem niet het hand boven het hoofd gehouden werd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 december 2006 @ 22:28:36 #218
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44554658
Houd maar eens op met afkraken DAM, het is genoeg geweest.
pi_44554706
Huntelaar

3 goals tegen Excelsior

Zoiets?
pi_44554756
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar

3 goals tegen Excelsior

Zoiets?
Je kan ook gewoon ophoeren?
Porcupine Tee - Normal
  maandag 18 december 2006 @ 22:31:25 #221
108558 Messenga
pi_44554775
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar

3 goals tegen Excelsior

Zoiets?
Of gewoon weg gaan uit dit topic, of SERIEUS!! positief zijn.
pi_44554807
Die Diego is echt te triest voor woorden... maar zo irritant, dat je er wel op moet reageren elke keer.

Hoe kan je Huntelaar verwijten overtredingen te maken, terwijl Vennegoor de meest verschrikkelijke ellebooguitdeler van de afgelopen twintig jaar is geweest in de Eredivise? En NOOIT geschorst werd. Toen zeggen dat het er bij hoort, nu is het opeens een schorsing waard.

Er is trouwens een verschil tussen Huntelaar en Vennegoor. Behalve dat eerstgenoemde een wereldtalent is en tot de wereldtop behoort of gaat behoren en de ander daar bij lange na niet is of zal komen, maakt Huntelaar zich meestal BREED en VERWEERT hij zich tegen al die smerige, sneaky Matarazzi-overtredingen. Dat is bij Elleboog of Hesseling (niet voor niets zijn bijnaam) bij verre niet het geval.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  maandag 18 december 2006 @ 22:34:05 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44554862
Het is toch best triest te noemen hoe sommige PSV'ers maar krampachtig vol blijven houden dat Huntelaar prut is. Sta je eerste, zit je nog steeds vol met afgunst richting Ajax en Ajacieden. Om van te genieten
pi_44554866
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Die Diego is echt te triest voor woorden... maar zo irritant, dat je er wel op moet reageren elke keer.

Hoe kan je Huntelaar verwijten overtredingen te maken, terwijl Vennegoor de 3x ergere vorm was? En NOOIT geschorst werd. Toen zeggen dat het er bij hoort, nu is het opeens een schorsing waard.

Er is trouwens een verschil tussen Huntelaar en Vennegoor. Behalve dat eerstgenoemde een wereldtalent is en tot de wereldtop behoort of gaat behoren en de ander daar bij lange na niet is of zal komen, maakt Huntelaar zich meestal BREED en VERWEERT hij zich tegen al die smerige, sneaky Matarazzi-overtredingen. Dat is bij Elleboog of Hesseling (niet voor niets zijn bijnaam) bij verre niet het geval.
Bord voor z'n lampenkop.
Porcupine Tee - Normal
pi_44555090
Huntelaar wordt wel geschorst?
  maandag 18 december 2006 @ 22:40:49 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44555118
Nee, want hij is een Ajacied
pi_44555191
Sladan werd wel geschorst en een keer niet bij PSV- Ajax maar dat was terecht
pi_44555214
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Messenga het volgende:

[..]

Is dit gewoon feedback of een userreactie met klemtoon?
  maandag 18 december 2006 @ 22:43:50 #229
108558 Messenga
pi_44555247
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef okee6 het volgende:

[..]

Is dit gewoon feedback of een userreactie met klemtoon?
Guess what.

KJH weer vanaf nu.
pi_44555256
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Huntelaar wordt wel geschorst?

Weet je toch wel?
AFC Ajax
pi_44555262
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dus je mening geven mag alleen als ie positief is?
  maandag 18 december 2006 @ 22:46:35 #232
108558 Messenga
pi_44555329
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus je mening geven mag alleen als ie positief is?
Nee hoor. Maar jou manier van discussiëren slaat werkelijk nergens op. Dan zorg ik er wel voor dat je een beperking krijgt, om het te leren.
pi_44555423
Wat mag ik dan wel zeggen?
pi_44555424
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

[afbeelding]

Weet je toch wel?
Dat spandoek ook echt
Porcupine Tee - Normal
  maandag 18 december 2006 @ 22:49:30 #235
108558 Messenga
pi_44555441
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op dit moment? helemaal niets. Anyway, als je blijft doorzeiken, zoek je FB maar op.
pi_44555449
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Houdoe!
Houd van een lijntje.
pi_44555468
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is rode kaart nummer 6. Hij zou weinig wedstrijden spelen als hem niet het hand boven het hoofd gehouden werd
Of dat zo is, weet je niet. Maar het is wel opmerkelijk dat ie altijd in een situatie zit dat ie er mee wegkomt. Praag was heel duidelijk, daar koos de arbiter een andere Ajacied als zondebok. En tegen AZ zat Braamhaar er alleen tijdens de wedstrijd even naast met zijn waarneming, zo vond ie zelf.

Waar ik wel waardering voor heb, is dat aan de bekerfinale goal research aan vooraf ging. Huntelaar is één van de weinige voetballers die beter wil worden en dus zelf op zoek gaat. Zo heeft hij sprinttechniek gehad van Troy Douglas. Zo kwam hij aan de weet waar of hij Ball op de pees moest raken om hem te immobiliseren. Het heeft zich dubbel en dwars terug betaald
pi_44556056
KJH moet ook vaak genoeg incasseren, het siert hem dat hij dan niet loopt te klagen als een wijf, zoals afgelopen zondag met die elleboog van Gyan.

Als spits moet je gewoon van je afbijten, Bergkamp en van Basten deden dit ook.
If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
pi_44556117
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Chrismo het volgende:
KJH moet ook vaak genoeg incasseren, het siert hem dat hij dan niet loopt te klagen als een wijf, zoals afgelopen zondag met die elleboog van Gyan.

Als spits moet je gewoon van je afbijten, Bergkamp en van Basten deden dit ook.
Elleboog Gyan?
pi_44556185
Niet gezien?
pi_44556271
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef Chrismo het volgende:
Niet gezien?
Ja zeker wel, ik vond het alleen geen elleboog... eerder onkunde van Gyan.
Hij had volgens mij niet eens in de gaten dat er iemand achter hem stond. Ik vond het meer alsof hij dreigde achterover te vallen.
M.i. geen elleboog. Sansoni, dat was een elleboog.

Huntelaar -> inderdaad geen zeikerd. Eens.
Maar had wel op zijn vingers getikt mogen worden voor zijn actie tegen AZ
pi_44556344
Dat zal ten Cate ook heus wel gedaan hebben, alleen dan wel netjes binnen kamers, zoals het hoort.

Ik vond het wel een een elleboog je zag hem duidelijk een slaande beweging maken.
pi_44556533
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:14 schreef Chrismo het volgende:
Dat zal ten Cate ook heus wel gedaan hebben, alleen dan wel netjes binnen kamers, zoals het hoort.

Ik vond het wel een een elleboog je zag hem duidelijk een slaande beweging maken.
Nee dat zag ik niet.... Ik zag iemand die zich staande probeer te houden.
Dat hij daar zijn armen bij gebruikt, vind ik zeer begrijpelijk

Maar goed het lijkt tegenwoordig mode om bij elke arm die omhoog gaat moord en brand te roepen.
De media (verslaggevers) dragen daar een hunebed aan bij trouwens

Dwangbuizen zijn dé optie
pi_44556614
Ja, dat is wel zo en misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik vond het wel mooi dat KJ niet huilde hierna. Hij bleef even zitten en stond weer op en ging verder.
pi_44556647
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:22 schreef Chrismo het volgende:
Ja, dat is wel zo en misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik vond het wel mooi dat KJ niet huilde hierna. Hij bleef even zitten en stond weer op en ging verder.
Precies....

Karakter m.i.
pi_44556743
Dat heeft hij zeker.
pi_44568904
Bedankt Messenga.. ik kon t m niet duidelijk maken!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_44570023
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

[afbeelding]

Weet je toch wel?
Wat moet dat voorstellen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:37:01 #249
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44570822