Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Backdoorman het volgende:
Nah inderdaad, ten cate gedraagt zich de laatste tijd als een echte ouderwetse Calimero! Word een beetje moe zou Romario gezegd hebben van z'n huilebalkerij....toen ie nog bij Barca zat gunde ik em een mooie club en dacht dat het een aanwinst voor de eredivisie zou zijn, maar hij begint me nu echt de keel uit te hangen...beetje type van Gaal. Als ie wint dan is ie aardig en aimabel...verliest ie is het gewoon een asociale kwal en jaagt ie iedereen tegen zich in het harnas!!! Weg met die man!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Backdoorman het volgende:
Nah inderdaad, ten cate gedraagt zich de laatste tijd als een echte ouderwetse Calimero! Word een beetje moe zou Romario gezegd hebben van z'n huilebalkerij....toen ie nog bij Barca zat gunde ik em een mooie club en dacht dat het een aanwinst voor de eredivisie zou zijn, maar hij begint me nu echt de keel uit te hangen...beetje type van Gaal. Als ie wint dan is ie aardig en aimabel...verliest ie is het gewoon een asociale kwal en jaagt ie iedereen tegen zich in het harnas!!! Weg met die man!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Huntelaar is meest trefzekere speler ter wereld
Gepubliceerd op vrijdag 22 december 2006
Klaas-Jan Huntelaar mag op 8 januari vrijwel zeker de prijs voor de meest trefzekere speler in ontvangst nemen. De aanvaller voert de ranglijst aan van de Top Division Goal Scorer 2006.
De lijst van productiefste voetballers is samengesteld door de International Federation of Football History and Statistics (IFFHS). Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd. De IFFHS heeft inmiddels 48 van de 50 nationale competities verwerkt in de statistieken.
Huntelaar scoorde dit kalenderjaar 35 keer (17 keer in dienst van Heerenveen en 18 keer voor Ajax). De 23-jarige Ajax-spits kan in theorie alleen nog worden ingehaald door collega's uit de Chileense en Peruviaanse competitie. Maar echt serieus is die bedreiging niet, de topscorers in die landen waren beduidend minder productief dan Huntelaar.
Het zou voor het eerst zijn dat een Nederlander met de titel aan de haal gaat. De prijs voor de productiefste voetballer wordt sinds 1997 uitgereikt, de titel ging toen naar Hakan Sükür. Hij was de eerste en tevens laatste Europeaan die de prijs won.
Bron:Planet Internet
Dus het gaat inderdaad om 2005-2006. Maar het blijft een goede prestatiequote:Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd.
Ik zie het al.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Beter lezen.
Ook gescoord?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed.
Ja en sneijder deet weer mee, hoe zou et toch komen?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef RayMania het volgende:
Hij wist niet tot scoren te komen.
Doe maar, gek. Dadelijk begint ie nog tegen echte tegenstanders te scorenquote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna.
Ik denk dat het daar wel aan lag, Sneijder kan heel goed schieten .. maar de verrassing is de laatste tijd bij um weg. Dan is het voor een verdediger makelijker verdedigen als KJh geen bal krijgt, en als ie al een bal krijgt dan komt ie niet zovaak waardoor hij niet in de wedstrijd kan groeien. Ze kunnen beter spelers als Rosales (ook al ben ik daar niet egt fan van) er in zetten zodat Sneijder steekballetjes kan gaan doen en Rosales voorgeven en dan kan KJH en Babel gevaarlijk worden.. Sneijder kan dan zelf aan sluiten en bij rand zestien wachten op de afvallende bal.quote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ja en sneijder deet weer mee, hoe zou et toch komen?![]()
Toen sneijder geschorst was scoorde KJH wel, en dat werd toen ook opgemerkt, nu is Sneijder er weer (gaat veel meer voor eigen suc6) en dan krijgt KJH minder bruikbare ballen.
Ik weet et niet cker, maar et zo zomaar kunnen zijn
- Doe niet -quote:Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef okee6 het volgende:
En wie kreeg er weer geen geel voor zijn schwalbe(s)? Ben benieuwd hoe dat tegen Roda zal zijn, zal hij nog eens durven?
Waarom zou ik? Ik vermaak me gewoon kostelijk met zo'n wegkruipende spits. De kansen die Huntelaar krijgt, worden zelfs in Italië zonder twijfel in het net gerost, daar gaan ze echt niet staan wachten of er misschien een strafschop inzit. En als de trainer dan elke wedstrijd weer van de bank stuift, vind ik dat alleen maar leuker. Daar zullen heus meer mensen van zitten na te genieten. Zo'n jonge speler, die vanuit de straffe Heerenveen- en PSV-school nu in het warme "doe maar waar je zin in heb"- Ajax bad gedoken is, heerlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |