abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:21:58 #251
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_44572012
Nah inderdaad, ten cate gedraagt zich de laatste tijd als een echte ouderwetse Calimero! Word een beetje moe zou Romario gezegd hebben van z'n huilebalkerij....toen ie nog bij Barca zat gunde ik em een mooie club en dacht dat het een aanwinst voor de eredivisie zou zijn, maar hij begint me nu echt de keel uit te hangen...beetje type van Gaal. Als ie wint dan is ie aardig en aimabel...verliest ie is het gewoon een asociale kwal en jaagt ie iedereen tegen zich in het harnas!!! Weg met die man!
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:26:07 #252
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44572145
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Backdoorman het volgende:
Nah inderdaad, ten cate gedraagt zich de laatste tijd als een echte ouderwetse Calimero! Word een beetje moe zou Romario gezegd hebben van z'n huilebalkerij....toen ie nog bij Barca zat gunde ik em een mooie club en dacht dat het een aanwinst voor de eredivisie zou zijn, maar hij begint me nu echt de keel uit te hangen...beetje type van Gaal. Als ie wint dan is ie aardig en aimabel...verliest ie is het gewoon een asociale kwal en jaagt ie iedereen tegen zich in het harnas!!! Weg met die man!
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44572465
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Backdoorman het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:35:06 #254
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44661384
Huntelaar is meest trefzekere speler ter wereld

Gepubliceerd op vrijdag 22 december 2006

Klaas-Jan Huntelaar mag op 8 januari vrijwel zeker de prijs voor de meest trefzekere speler in ontvangst nemen. De aanvaller voert de ranglijst aan van de Top Division Goal Scorer 2006.
De lijst van productiefste voetballers is samengesteld door de International Federation of Football History and Statistics (IFFHS). Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd. De IFFHS heeft inmiddels 48 van de 50 nationale competities verwerkt in de statistieken.

Huntelaar scoorde dit kalenderjaar 35 keer (17 keer in dienst van Heerenveen en 18 keer voor Ajax). De 23-jarige Ajax-spits kan in theorie alleen nog worden ingehaald door collega's uit de Chileense en Peruviaanse competitie. Maar echt serieus is die bedreiging niet, de topscorers in die landen waren beduidend minder productief dan Huntelaar.

Het zou voor het eerst zijn dat een Nederlander met de titel aan de haal gaat. De prijs voor de productiefste voetballer wordt sinds 1997 uitgereikt, de titel ging toen naar Hakan Sükür. Hij was de eerste en tevens laatste Europeaan die de prijs won.

Bron:Planet Internet
LUHG
pi_44661504
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Huntelaar is meest trefzekere speler ter wereld

Gepubliceerd op vrijdag 22 december 2006

Klaas-Jan Huntelaar mag op 8 januari vrijwel zeker de prijs voor de meest trefzekere speler in ontvangst nemen. De aanvaller voert de ranglijst aan van de Top Division Goal Scorer 2006.
De lijst van productiefste voetballers is samengesteld door de International Federation of Football History and Statistics (IFFHS). Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd. De IFFHS heeft inmiddels 48 van de 50 nationale competities verwerkt in de statistieken.

Huntelaar scoorde dit kalenderjaar 35 keer (17 keer in dienst van Heerenveen en 18 keer voor Ajax). De 23-jarige Ajax-spits kan in theorie alleen nog worden ingehaald door collega's uit de Chileense en Peruviaanse competitie. Maar echt serieus is die bedreiging niet, de topscorers in die landen waren beduidend minder productief dan Huntelaar.

Het zou voor het eerst zijn dat een Nederlander met de titel aan de haal gaat. De prijs voor de productiefste voetballer wordt sinds 1997 uitgereikt, de titel ging toen naar Hakan Sükür. Hij was de eerste en tevens laatste Europeaan die de prijs won.

Bron:Planet Internet
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_44662022
Dit kalenderjaar heeft Huntelaar toch helemaal niet voor Heerenveen gespeeld?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44662048
Nee.

Dit kalenderjaar heeft hij er volgens mij 44 voor Ajax inliggen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44662236
Klaas
Houd van een lijntje.
pi_44662243
http://www.iffhs.de/?d85f(...)c0aec70aeedb8a38821b

Hier die lijst. Maar ik snap het niet erg. Zo staat bij Kuijt bjvoorbeeld alleen Feyenoord vermeld, en bij van Nistelrooij alleen Man.U.

Dat zou dus betekenen dat het om 2005/2006 gaat. Maar dan snap ik niet wat de nieuwswaarde ervan is.
pi_44662307
Beter lezen.
Houd van een lijntje.
pi_44662318
quote:
Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd.
Dus het gaat inderdaad om 2005-2006. Maar het blijft een goede prestatie
pi_44662366
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Beter lezen.
Ik zie het al.
pi_44662451
De nieuwswaarde ervan is dat nu aan het eind van het jaar alle competities in de bananenrepublieken aan het aflopen zijn en niemand Broer overtreft
pi_44715131
Vandaag moest hij tegen een grote(re) tegenstander.

Hoe deed hij het?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44715141
Hij wist niet tot scoren te komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44715151
Suazo van Colo-Colo had overigens 52 goals dit jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44715152
Goed.
Houd van een lijntje.
pi_44715163
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed.
Ook gescoord?
pi_44715197
Bijna.
Houd van een lijntje.
pi_44715198
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef RayMania het volgende:
Hij wist niet tot scoren te komen.
Ja en sneijder deet weer mee, hoe zou et toch komen?
Toen sneijder geschorst was scoorde KJH wel, en dat werd toen ook opgemerkt, nu is Sneijder er weer (gaat veel meer voor eigen suc6) en dan krijgt KJH minder bruikbare ballen.
Ik weet et niet cker, maar et zo zomaar kunnen zijn
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_44715233
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna.
Doe maar, gek. Dadelijk begint ie nog tegen echte tegenstanders te scoren
pi_44717406
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef leroytje het volgende:

[..]

Ja en sneijder deet weer mee, hoe zou et toch komen?
Toen sneijder geschorst was scoorde KJH wel, en dat werd toen ook opgemerkt, nu is Sneijder er weer (gaat veel meer voor eigen suc6) en dan krijgt KJH minder bruikbare ballen.
Ik weet et niet cker, maar et zo zomaar kunnen zijn
Ik denk dat het daar wel aan lag, Sneijder kan heel goed schieten .. maar de verrassing is de laatste tijd bij um weg. Dan is het voor een verdediger makelijker verdedigen als KJh geen bal krijgt, en als ie al een bal krijgt dan komt ie niet zovaak waardoor hij niet in de wedstrijd kan groeien. Ze kunnen beter spelers als Rosales (ook al ben ik daar niet egt fan van) er in zetten zodat Sneijder steekballetjes kan gaan doen en Rosales voorgeven en dan kan KJH en Babel gevaarlijk worden.. Sneijder kan dan zelf aan sluiten en bij rand zestien wachten op de afvallende bal.
pi_44761438
En wie kreeg er weer geen geel voor zijn schwalbe(s)? Ben benieuwd hoe dat tegen Roda zal zijn, zal hij nog eens durven?
  woensdag 27 december 2006 @ 03:11:31 #274
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44761511
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef okee6 het volgende:
En wie kreeg er weer geen geel voor zijn schwalbe(s)? Ben benieuwd hoe dat tegen Roda zal zijn, zal hij nog eens durven?
- Doe niet -

[ Bericht 15% gewijzigd door RayMania op 27-12-2006 07:21:50 ]
LUHG
pi_44769456
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

- Doe niet -
Waarom zou ik? Ik vermaak me gewoon kostelijk met zo'n wegkruipende spits. De kansen die Huntelaar krijgt, worden zelfs in Italië zonder twijfel in het net gerost, daar gaan ze echt niet staan wachten of er misschien een strafschop inzit. En als de trainer dan elke wedstrijd weer van de bank stuift, vind ik dat alleen maar leuker. Daar zullen heus meer mensen van zitten na te genieten. Zo'n jonge speler, die vanuit de straffe Heerenveen- en PSV-school nu in het warme "doe maar waar je zin in heb"- Ajax bad gedoken is, heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')