Net als Kezman en VOH (vooral door Ajacieden vaak als EOH omschreven).quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Mooi om te zien dat KJH zoveel gefrustreerde 'haters' heeft.
Dat is altijd een mooi compliment voor een spits.
Zegt de grootste calimero van het forum.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan die calimero titel niet aangepast worden?
Hij heeft in ieder geval een aardige 'trap'quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Elleboog of Elleboog toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als Kezman en VOH (vooral door Ajacieden vaak als EOH omschreven).
Open een nieuw topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kan die darkshine geen anti-KJH topic openen als ie graag zo calimero wil zijn?Dit is toch een topic voor KJH fans?
Hoezo dit is toch een KJH topic, geen anti KJH topic?quote:
Ik hoorde vaak Elleboog of Handicap.quote:
En een goal toegevoegd, ik had alleen overtredingen daar staan...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef RayMania het volgende:
Heb er #15 van gemaakt.
Zo kun je het ook draaien. KJH komt net als Hooydonk vrijwel altijd weg met zijn/hun smerige overtredingen...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:35 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het echt steeds grappiger worden, al die mannetjes die even laten blijken hoe anti-Ajax of hoe ze tegen een bepaalde Ajax speler zijn. Het beperkt zich niet alleen meer tot het Ajax topic tegenwoordig
Komaar, geef ons nog wat meer aandacht. We weten dat we de beste zijn hoor, maar het blijft leuk het steeds bevestigd te krijgen door al dat antigedoe
geen haters maar meer mensen die het niet in hem zien zitten en gewoon een slechte spits vinden....en dat lijkt me toch niet echt complimenteus.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ach vergeet niet dat de Ajacieden ook altijd negatief over Kezman deden of Lange Jan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:35 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het echt steeds grappiger worden, al die mannetjes die even laten blijken hoe anti-Ajax of hoe ze tegen een bepaalde Ajax speler zijn. Het beperkt zich niet alleen meer tot het Ajax topic tegenwoordig
Komaar, geef ons nog wat meer aandacht. We weten dat we de beste zijn hoor, maar het blijft leuk het steeds bevestigd te krijgen door al dat antigedoe
Hoor hem weer piepenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En een goal toegevoegd, ik had alleen overtredingen daar staan...
Ach gossie. Ach, voor die goal maakte hij ook een overteding toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En een goal toegevoegd, ik had alleen overtredingen daar staan...
Als je Huntelaar een slechte spits vindt heb je geen verstand van voetbal en hoor je niet eens in dit forum te komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:14 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
geen haters maar meer mensen die het niet in hem zien zitten en gewoon een slechte spits vinden....en dat lijkt me toch niet echt complimenteus.....
De trappende overtreding op Ball werd niet voor gefloten, Huntelaar scoorde, Ajax won de bekerfinale.quote:Op woensdag 13 december 2006 05:28 schreef twi het volgende:
Dit geldt natuurlijk niet alleen tegen Huntelaar, maar tegen alle spitsen in de eredivisie. Scheidsrechters hebben gewoon de ballen niet om de verdedigers aan te pakken en spelen het safe door tegen de aanvallers te fluiten.
Absoluut!Zonder die 2 goals die jij beschrijft, was Huntelaar een nobodyquote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
De trappende overtreding op Ball werd niet voor gefloten, Huntelaar scoorde, Ajax won de bekerfinale.
De duwende overtreding op De Cler werd niet voor gefloten, Huntelaar scoorde, Ajax speelde gelijk tegen AZ.
Twee vrij significante goals die volgens het boekje niet zouden tellen. En dan is de arbitrage nog tegen hem! Ze maken zijn carriere zo ongeveer!
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
De trappende overtreding op Ball werd niet voor gefloten, Huntelaar scoorde, Ajax won de bekerfinale.
De duwende overtreding op De Cler werd niet voor gefloten, Huntelaar scoorde, Ajax speelde gelijk tegen AZ.
Twee vrij significante goals die volgens het boekje niet zouden tellen. En dan is de arbitrage nog tegen hem! Ze maken zijn carriere zo ongeveer!
Ik kijk natuurlijk ook niet alles, maar dit waren de hoogtepunten in de "topduels" wel zo ongeveer voor Klaas-Jan. Je zou haast verwachten dat er ook een luchtje zat aan zijn goal tegen Inter. Misschien was dat onschuldige naïviteit, zonder overtreding vooraf scoren.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Absoluut!Zonder die 2 goals die jij beschrijft, was Huntelaar een nobody![]()
Maar hé, hij is Ajacied, hij heeft toch geen overtredingen nodig?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Hij werd een kwartier daarvoor bijna de grachten in geduwd bij een poging de bal te koppen.
ik vind het niet, het is zo..ga maar na wat voor goals die maakt tegen welke tegenstanders...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je Huntelaar een slechte spits vindt heb je geen verstand van voetbal en hoor je niet eens in dit forum te komen.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ik vind het niet, het is zo..ga maar na wat voor goals die maakt tegen welke tegenstanders...
hij schiet er een aantal in tegen clubjes als willem 2, utrecht en nec maar in de grote wedstrijden (laat staan europees) zie je em verder helemaal niet. Meevoetballen kan ie niet, snelheid is gemiddeld en een passeerbeweging heeft ie niet waardoor ie alleen in een 4-3-3 systeem kan functioneren en dat spelen helaas voor hem slechts heel weinig clubs.
Verder gedraagt ie zich regelmatig uiterst onprofessioneel en asociaal...dat alles bij elkaar opgeteld maakt hem een matige tot slechte spits en alleen inzetbaar in de Nederlandse eredivisie en andere zwakke competities.
http://www.youtube.com/watch?v=6M1lJniyfysquote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Volgens mij blinkt Van Nistelrooy ook niet uit in meevoetballende kwaliteiten, snelheid en passeerbewegingen. Is hij nu ook een slechte spits?
Vind ik deze actie (vanaf 16 sec) toch nog een stuk indrukwekkender.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6M1lJniyfys![]()
OK, nog 1 filmpje dan van Ruud, dan ziet KJH dat ie nog even moet groeien om de status van van Nistelrooij te krijgen:quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik deze actie (vanaf 16 sec) toch nog een stuk indrukwekkender.![]()
Je begrijpt me verkeerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
OK, nog 1 filmpje dan van Ruud, dan ziet KJH dat ie nog even moet groeien om de status van van Nistelrooij te krijgen:
http://www.youtube.com/watch?v=oTBGWUrg6PY
Zeg niet meer dat hij geen snelheid heeft, of geen passeerbeweging.
Zijn tegenstander is het zicht op de bal kwijt, Huntelaar loopt door. Komt dan een tweede verdediger tegen en besluit dus maar om te schieten. De bal slaat fraai binnen omdat de keeper niets doet. Van Nistelrooij speelde daarnet vier man voorbij. De actie van vN is mooier, de goal van Klaas-Jan. Maar passeren is dus niet iets voor Huntelaar, hij duwt of schopt liever mensen weg.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik deze actie (vanaf 16 sec) toch nog een stuk indrukwekkender.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |