Net als Kezman en VOH (vooral door Ajacieden vaak als EOH omschreven).quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Mooi om te zien dat KJH zoveel gefrustreerde 'haters' heeft.
Dat is altijd een mooi compliment voor een spits.
Zegt de grootste calimero van het forum.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan die calimero titel niet aangepast worden?
Hij heeft in ieder geval een aardige 'trap'quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Elleboog of Elleboog toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als Kezman en VOH (vooral door Ajacieden vaak als EOH omschreven).
Open een nieuw topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kan die darkshine geen anti-KJH topic openen als ie graag zo calimero wil zijn?Dit is toch een topic voor KJH fans?
Hoezo dit is toch een KJH topic, geen anti KJH topic?quote:
Ik hoorde vaak Elleboog of Handicap.quote:
En een goal toegevoegd, ik had alleen overtredingen daar staan...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef RayMania het volgende:
Heb er #15 van gemaakt.
Zo kun je het ook draaien. KJH komt net als Hooydonk vrijwel altijd weg met zijn/hun smerige overtredingen...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:35 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het echt steeds grappiger worden, al die mannetjes die even laten blijken hoe anti-Ajax of hoe ze tegen een bepaalde Ajax speler zijn. Het beperkt zich niet alleen meer tot het Ajax topic tegenwoordig
Komaar, geef ons nog wat meer aandacht. We weten dat we de beste zijn hoor, maar het blijft leuk het steeds bevestigd te krijgen door al dat antigedoe
geen haters maar meer mensen die het niet in hem zien zitten en gewoon een slechte spits vinden....en dat lijkt me toch niet echt complimenteus.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ach vergeet niet dat de Ajacieden ook altijd negatief over Kezman deden of Lange Jan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:35 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het echt steeds grappiger worden, al die mannetjes die even laten blijken hoe anti-Ajax of hoe ze tegen een bepaalde Ajax speler zijn. Het beperkt zich niet alleen meer tot het Ajax topic tegenwoordig
Komaar, geef ons nog wat meer aandacht. We weten dat we de beste zijn hoor, maar het blijft leuk het steeds bevestigd te krijgen door al dat antigedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |