Ja zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef heiden6 het volgende:
Achttien.Zo zou ik mijn kind niet eens behandelen als ze veertien is.
Je moet je schoonouders altijd meteen bevrienden, altijd supervriendelijk doen (maar niet slijmen), gewoon lekker charmant bezig zijn. Je moet proberen de huissleutel te krijgen man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:07 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Sinds ik zo'n 4 maanden een vriendin (18jaar) heb bestaan er problemen tussen mij en haar ouders.
Ze mag om te beginnen niet bij mij slapen, dat vind ik op zich al belachelijk aangezien ik haar al dik 6 jaar ken. Maar ik mag met haar ook niet op haar kamer zijn. Wel heel even, maar niet de hele avond daar doorbrengen. Vooral de vader is erg streng. Hij maakt ook zeer weinig contact met mij als ik daar ben.
Overigens heeft ze wel al een aantal keer bij mij geslapen, door een smoesje te gebruiken.
Ik vind het heel moeilijk om hier mee om te gaan, ik voel me ook vaak niet op m'n gemak als ik bij haar ben. Moet ik er maar mee leren leven? Ik vind eigenlijk dat het in een relatie net zo belangrijk is om het goed te kunnen vinden met familie/ouders dan met de partner.
Zelf ben ik 19 en ik heb geen beperkingen mbt ouders. Ik ben altijd heel vrij opgevoed. Zou het daardoor komen, dat verschil in opvoeding? Haar ouders zijn Indonesisch.
Heeft iemand tips of ervaring hiermee?
Trouwens, dit is een kloon maar wel serieus bedoeld.
Ze vindt het ook vervelend, maar zij heeft er mee leven. Ik ben dit niet gewend dus ik zit hier erg mee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:12 schreef Fjolle het volgende:
Mmmm ik ben precies zo opgevoed, bij elkaar slapen werd pas geaccepteerd na het huwelijk.![]()
Gelukkig was mijn (nu) schoonmoeder niet zo.
Tja, ik denk dat je er niets aan kunt varanderen, maar wat vind je vriendin hier precies van?
Daar ben ik dus ook niet zo goed in.. maar ik kan er iig wel beter mee opschieten dan 4 maanden geleden, het is alleen zeer langzaam gegaan omdat ik niet vaak daar was en zij geen contact maakten met mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef honderd het volgende:
[..]
Je moet je schoonouders altijd meteen bevrienden, altijd supervriendelijk doen (maar niet slijmen), gewoon lekker charmant bezig zijn. Je moet proberen de huissleutel te krijgen man.
Maar als dit niet lukt kan het best jouw vriendin met haar ouders praten.
Mja maar dat zit er helaas (nog) niet in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:27 schreef Kogando het volgende:
Als ze op zichzelf gaat wonen ben je er vanaf.
Zoiets bewaar ik wel als ik niks meer te verliezen heb.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:30 schreef nightfall het volgende:
ik zou tegen de'r ouders zeggen: "ik naai er toch wel, desnoods buiten in de sneeuw."
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:30 schreef nightfall het volgende:
ik zou tegen de'r ouders zeggen: "ik naai er toch wel, desnoods buiten in de sneeuw."
Of in de nonnentuin, hé Henk!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:30 schreef nightfall het volgende:
Tja dan krijgt ze weer ruzie.. en ik vrees dat d'r ouders de poot behoorlijk stijf houden. Maar ze heeft het er al over gehad een tijd geleden. Zal het verstandig zijn om dat nog een keer te proberen? Misschien als ze de goede vragen stelt..quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:32 schreef Koentje3 het volgende:
gewoon eventjes duidelijk zeggen tegen die pa dat je geen nacht nodig hebt om zijn dochter flink te palen.
Maar even serieus .. Waarom laat je haar niet met haar ouders praten? Tis niet alleen jou probleem tog?!
Laat haar maar tegen haar ouders ingaan! Kan ze stukken beter als jou waarschijnlijk, en jij hebt er geen gezeik mee.
Jij bedoelt te zeggen dat haar ouders het nog niet zo zien zitten dat hun lieve kleine meisje keihard gepaald gaat worden door een of andere kaaskop.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vermoedelijk ligt het totaal niet aan jou, maar zijn haar ouders nog niet toe aan seks.
En ja dat klinkt als onzin maar dat is het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |