abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44363976
Sinds ik zo'n 4 maanden een vriendin (18jaar) heb bestaan er problemen tussen mij en haar ouders.
Ze mag om te beginnen niet bij mij slapen, dat vind ik op zich al belachelijk aangezien ik haar al dik 6 jaar ken. Maar ik mag met haar ook niet op haar kamer zijn. Wel heel even, maar niet de hele avond daar doorbrengen. Vooral de vader is erg streng. Hij maakt ook zeer weinig contact met mij als ik daar ben.
Overigens heeft ze wel al een aantal keer bij mij geslapen, door een smoesje te gebruiken.
Ik vind het heel moeilijk om hier mee om te gaan, ik voel me ook vaak niet op m'n gemak als ik bij haar ben. Moet ik er maar mee leren leven? Ik vind eigenlijk dat het in een relatie net zo belangrijk is om het goed te kunnen vinden met familie/ouders dan met de partner.

Zelf ben ik 19 en ik heb geen beperkingen mbt ouders. Ik ben altijd heel vrij opgevoed. Zou het daardoor komen, dat verschil in opvoeding? Haar ouders zijn Indonesisch.
Heeft iemand tips of ervaring hiermee?
Trouwens, dit is een kloon maar wel serieus bedoeld.
Maar ik zag haar eerst, op de kermis in Boekel!
pi_44364014
Achttien. Zo zou ik mijn kind niet eens behandelen als ze veertien is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44364047
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef heiden6 het volgende:
Achttien. Zo zou ik mijn kind niet eens behandelen als ze veertien is.
Ja zo denk ik er ook over
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:12:19 #4
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44364108
Mmmm ik ben precies zo opgevoed, bij elkaar slapen werd pas geaccepteerd na het huwelijk.
Gelukkig was mijn (nu) schoonmoeder niet zo.

Tja, ik denk dat je er niets aan kunt varanderen, maar wat vind je vriendin hier precies van?
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_44364239
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:07 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Sinds ik zo'n 4 maanden een vriendin (18jaar) heb bestaan er problemen tussen mij en haar ouders.
Ze mag om te beginnen niet bij mij slapen, dat vind ik op zich al belachelijk aangezien ik haar al dik 6 jaar ken. Maar ik mag met haar ook niet op haar kamer zijn. Wel heel even, maar niet de hele avond daar doorbrengen. Vooral de vader is erg streng. Hij maakt ook zeer weinig contact met mij als ik daar ben.
Overigens heeft ze wel al een aantal keer bij mij geslapen, door een smoesje te gebruiken.
Ik vind het heel moeilijk om hier mee om te gaan, ik voel me ook vaak niet op m'n gemak als ik bij haar ben. Moet ik er maar mee leren leven? Ik vind eigenlijk dat het in een relatie net zo belangrijk is om het goed te kunnen vinden met familie/ouders dan met de partner.

Zelf ben ik 19 en ik heb geen beperkingen mbt ouders. Ik ben altijd heel vrij opgevoed. Zou het daardoor komen, dat verschil in opvoeding? Haar ouders zijn Indonesisch.
Heeft iemand tips of ervaring hiermee?
Trouwens, dit is een kloon maar wel serieus bedoeld.
Je moet je schoonouders altijd meteen bevrienden, altijd supervriendelijk doen (maar niet slijmen), gewoon lekker charmant bezig zijn. Je moet proberen de huissleutel te krijgen man.
Maar als dit niet lukt kan het best jouw vriendin met haar ouders praten.
pi_44364269
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:12 schreef Fjolle het volgende:
Mmmm ik ben precies zo opgevoed, bij elkaar slapen werd pas geaccepteerd na het huwelijk.
Gelukkig was mijn (nu) schoonmoeder niet zo.

Tja, ik denk dat je er niets aan kunt varanderen, maar wat vind je vriendin hier precies van?
Ze vindt het ook vervelend, maar zij heeft er mee leven. Ik ben dit niet gewend dus ik zit hier erg mee.
Want ik snap echt niet waarom ze zoiets doen, als we seks willen hebben kan dat ook in de avond, ze is vaak tot een uur of 23.00 bij mij. Ik zie het als een gemis in vertrouwen. Niks zo kut om na een avond lekker samen op bed liggen nog eens twee keer 20 minuten fietsen om haar weg te brengen
pi_44364302
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef honderd het volgende:

[..]

Je moet je schoonouders altijd meteen bevrienden, altijd supervriendelijk doen (maar niet slijmen), gewoon lekker charmant bezig zijn. Je moet proberen de huissleutel te krijgen man.
Maar als dit niet lukt kan het best jouw vriendin met haar ouders praten.
Daar ben ik dus ook niet zo goed in.. maar ik kan er iig wel beter mee opschieten dan 4 maanden geleden, het is alleen zeer langzaam gegaan omdat ik niet vaak daar was en zij geen contact maakten met mij.
En ze heeft al met d'r oudres gepraat, daarop zeiden ze dat ze nooit bij een jongen zal mogen slapen
Ongelooflijk dat er nog zulke mensen bestaan
pi_44364340
Die ouders zijn waarschijnlijk veteranen-kinderen en die zijn vaak niet al te vrij opgevoed (understatement) nee...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44364465
God damnz m8.
Probeer vertrouwen van ouders op een subtiele manier te winnen,..
anders geef k je weinig kans.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:27:34 #10
14827 Kogando
Modelprutser
pi_44364492
Als ze op zichzelf gaat wonen ben je er vanaf.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_44364551
ik zou tegen de'r ouders zeggen: "ik naai er toch wel, desnoods buiten in de sneeuw."
pi_44364598
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:27 schreef Kogando het volgende:
Als ze op zichzelf gaat wonen ben je er vanaf.
Mja maar dat zit er helaas (nog) niet in.
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:30 schreef nightfall het volgende:
ik zou tegen de'r ouders zeggen: "ik naai er toch wel, desnoods buiten in de sneeuw."
Zoiets bewaar ik wel als ik niks meer te verliezen heb.
pi_44364606
quote:

Dan zit ze binnen er wordt ze uitgehuwelijkt.
heb je der ook geen reet meer aan.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Maar even serieus .. Waarom laat je haar niet met haar ouders praten? Tis niet alleen jou probleem tog?!

Laat haar maar tegen haar ouders ingaan! Kan ze stukken beter als jou waarschijnlijk, en jij hebt er geen gezeik mee.
pi_44364721
of je verdraaid het: "vorige keer schreeuwde ze de hele buurt bij elkaar toen ik er hiet achter het schooltje een beurt gaf, de buren kwamen zelfs kijken wat er aan de hand was.... als we binnen hadden gelegen had dit een stuk minder lawaai gegeven.."
pi_44364762
Je moet de ouders paaien om de dochter te mogen naaien

Tip van me pa van een tijdje terug
pi_44364797
quote:
Of in de nonnentuin, hé Henk!!!

OT: suc6 ermee, ik heb geen idee wat je hiermee moet...
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_44364817
Gewoon een keer 'bij haar boven' op het kamertje zitten en dan ineens vrij luidruchtig de douche aanzetten en bij het trapgat lachen als die vader naar boven komt stormen!
pi_44364918
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:32 schreef Koentje3 het volgende:
gewoon eventjes duidelijk zeggen tegen die pa dat je geen nacht nodig hebt om zijn dochter flink te palen.

Maar even serieus .. Waarom laat je haar niet met haar ouders praten? Tis niet alleen jou probleem tog?!

Laat haar maar tegen haar ouders ingaan! Kan ze stukken beter als jou waarschijnlijk, en jij hebt er geen gezeik mee.
Tja dan krijgt ze weer ruzie.. en ik vrees dat d'r ouders de poot behoorlijk stijf houden. Maar ze heeft het er al over gehad een tijd geleden. Zal het verstandig zijn om dat nog een keer te proberen? Misschien als ze de goede vragen stelt..

Man het lijkt me verschrikkelijk om in zo'n regime te leven.. Dit heeft toch ook helemaal geen zin..
Als je een kind een zak winegums geeft, maar zegt dat hij absoluut GEEN rode mag eten kan ik je garanderen dat die als eerste op zijn.
Bij wijze van spreken
reactie op de overige posts:
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:46:52 #20
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_44365035
ik heb het ook gehad, zei het iets minder (ze was 16-17, ik ook zo iets) maar dat gebrek aan vertrouwen van haar ouders werkt wel degelijk door in je relatie. haar ouders waren wat minder rigoreus, als er een goede reden was (kerst, verjaardag) mocht ze blijven slapen, maar je merkt dat de angst van haar moeder om haar dochter uit huis te zien gaan doorwerkt in je relatie. En eerlijk gezecht heb ik daar als vriendje niets mee te maken... ik heb me daar goed aan geërgerd toen, vooral omdat het erger leek te worden naarmate de relatie vorderde, en dan stop je op een gegeven moment gewoon.
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
pi_44365348
Hoe bedoel je, dat de angst van de moeder/ouders doorwerkt in de relatie?
pi_44365541
Ik denk dat alles heeft te maken met respect. Respect voor de regels in hun huis, maar ook het resect voor hun dochter. Dat zij dat al heeft beschaamd door met een leugentje bij jou te komen slapen is al een minpuntje. Ik denk dat je het voorlopig gewoon moet afwachten en niet te veel pushen. Je vriendin wordt tussen twee kampen heen en weer getrokken en het is maar de vraag voor wie ze zal kiezen als je het op de spits drijft. Ga gewoon regelmatig op bezoek bij haar ouders en zorg dat je je daar van je allerbest kant laat zien. Vertrouwen moet verdiend worden en groeit met de tijd.
Het is en blijft hun kleine dochtertje (en niet een volwassen jonge vrouw) en jij bent de vent die aan haar kan zitten en haar integeriteit bezoedelen en misschien haar pijn doen. Mocht je later zelf kinderen krijgen (lees dochters) dan moet je waarschijnlijk ook drie keer slikken als ze met haar eerste vriendje thuiskomt.
pi_44365554
Vermoedelijk ligt het totaal niet aan jou, maar zijn haar ouders nog niet toe aan seks.

En ja dat klinkt als onzin maar dat is het niet
Wie dit leest is gek
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:07:05 #24
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_44365717
Gewoon zeggen dat je dr al geneukt hebt
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_44365734
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vermoedelijk ligt het totaal niet aan jou, maar zijn haar ouders nog niet toe aan seks.

En ja dat klinkt als onzin maar dat is het niet
Jij bedoelt te zeggen dat haar ouders het nog niet zo zien zitten dat hun lieve kleine meisje keihard gepaald gaat worden door een of andere kaaskop.
Klinkt niet onbekend. Dit geluid hoor ik wel meer van ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')