Dat is dus vervelendquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh sjips, die bestaat wel... Cholera, ik weet 'm echt nietIk kan je wel wat andere bizarre fobieen noemen
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:
Ga je gang hoor, Nem(ik vind toch dat ik het punt verdien, maar ach
)
Mijn favoriet, waar ik toch zeker aan lijd: Lupuslapisslipophobia - de vrees dat je uit zal glijden als je achternagezeten wordt door een roedel wolven
betweterquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:33 schreef Asmodian het volgende:
Hee! Ik zeur normaal niet, maar Arachibutyrofobie is toch echt niet angst voor pindakaas! Arachibutyrofoben zijn niet bang van pindakaas zelf maar van het plakken aan het gemelte. Vrees van pindakaas heeft vast een andere naam
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoortquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
betweter![]()
Maar jij hebt het eigenlijk ook niet goed, want het is doodsangst voor plakkerig eten. Hoeft niet eens per se pindakaas te zijn (is wel vaak pindakaas).
Maargoed, ehm..ik heb Nem al een punt gegeven...moet ik dit nu echt terugdraaien?![]()
Hij zat ook in de buurtEn met 'angst voor pindakaas' had ik ook eigenlijk de plakkerigheid in m'n hoofd...
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort. Ik wilde alleen van je horen dat ik gelijk had, daar ging het me om
Moet ik je de ranglijst mailen dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef Asmodian het volgende:
Hoi weer iedereen
Ik wil trouwens wel het lastige werk doen om alle scores bij elkaar op te tellen (1-250 en 251-500)
En if you're wondering: ik heb 2 jaar lang een quiz gerund waarbij ik bij elke editie naar een -fobie vroeg, vandaar
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dank u grote Alwetendheid. Dank u voor uwen kruimels!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je het niet terug te draaien, lieverd, ik ben al lang blij dat Nem ook puntjes scoort. Ik wilde alleen van je horen dat ik gelijk had, daar ging het me om
Is niet nodig tenzij je het in XLS formaat hebt. 1-250 staat op Schaap's site of ik kan terug naar topic 250/251 gaan. 251-500 staat gewoon in het vorige topic. Maar bedanktquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ik je de ranglijst mailen dan?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dank u grote Alwetendheid. Dank u voor uwen kruimels!
![]()
![]()
![]()
En anatidaephobia? (Niet spieken!)quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Asmodian het volgende:
Ga je gang hoor, Nem(ik vind toch dat ik het punt verdien, maar ach
)
Mijn favoriet, waar ik toch zeker aan lijd: Lupuslapisslipophobia - de vrees dat je uit zal glijden als je achternagezeten wordt door een roedel wolven
Het is in Rotterdam he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent geboren in Rijksdag, en een paar straten verderop was de straat Paleis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |