Bekend probleem. Ik zit hier ook op het werk.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:47 schreef MeZZiN het volgende:
Moet zo weer werken kan ik weer geen zelda spelenwat is werken toch af een toe een waardeloze tijds besteding het is omdat het de rekeningen betaald maar anders .....
lol... Online besteld?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:24 schreef Mortale het volgende:
Volgens de BS krijg ik 'm vandaag *o*
Maarja, dat kan natuurlijk net zo goed BS zijn.
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Belt er gisteravond iemand naar mijn werk (computerzaak), of wij ook de "playstation Wii" verkochten
netjes en beleeft blijven tegen klanten...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je hebt hem uit zn lijden verlost toch?
op beide jaquote:Op woensdag 13 december 2006 09:56 schreef DerBolle het volgende:
emails kunnen van wii naar pc en terug?
en nog wat als ik iemands friend code toevoeg, moet die gene mij dan ook nog toevoegen?
Ik vind dat eigenlijk wel netjes, de Wii is zo populair dat men denkt dat het wel van Sony MOET zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Belt er gisteravond iemand naar mijn werk (computerzaak), of wij ook de "playstation Wii" verkochten
JA, EN OOK DIE ZIJN ALWEER VERKOCHT!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Knucklezz het volgende:
WEET IEMAND AL OF ER VANDAAG ERGENS NIEUWE LEVERING IS GEWEEST?
zo misschien valt et zo op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |