Ja die heb ik ook uitgespeeld vandaagquote:Op zondag 21 januari 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
Geen idee. Wel vette kleren imo.
Gister heeel veel SR gespeeld..Vice Kings uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
schiet je ook niet veel mee opquote:Op maandag 22 januari 2007 09:25 schreef jpg97 het volgende:
Ik zit ook bij een amerikaanse "gang" maar die zijn nooit online
dan moeten wij iets oprichten wat wel online isquote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef jpg97 het volgende:
Er bestaat al een FOK! gang, maar ook die zijn nooit online
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:12 schreef jpg97 het volgende:
Ehm.. wat dacht je van de Dutch FOK GANGBANG GANG
Ik ben nu op mijn werk, ik zal vanavond wel ff kijken. Kom je vanavond ook online, dan kunnen we samen ff iets leuks verzinnen?quote:
ja doe me bestquote:Op maandag 22 januari 2007 11:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk, ik zal vanavond wel ff kijken. Kom je vanavond ook online, dan kunnen we samen ff iets leuks verzinnen?
Volgens mij zit ik daar ook nog bij jaquote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef jpg97 het volgende:
Er bestaat al een FOK! gang, maar ook die zijn nooit online
leek mij geen drol aan maar vind echt leuk wordenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar ook nog bij jaMaar ik speel geen SR online dusja..
respect kan je verdienen door kleine klusjes te doen oftewel activity'squote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
*schupf* Gisteren voor het eerst gespeeld.
Waarmee verdien ik gauw wat meer respect?
En hoe werkt het overspuiten van de logo's precies?
gewoon zien kwijt te raken ik spring altijd water in en ga stuk zwemmenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Het enige wat ik nu volgens mij kan doen is hoertjes ophalen juist. Maar daar verdien ik geen respect mee, alleen geld?
Ik heb wel wat andere gangmembers overhoop geknald en daar kreeg ik ook wel respect door.
Oh ja, op een gegeven moment had ik dus 4 politiewagens achter me aan en 2 ME-wagens. Hoe kom je daar vanaf? Gewoon niet? Uiteindelijk ging ik dan wel dood omdat ik van een brug afvielMaar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |