Missie is idd makkelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik idem. Ook vandaag weer begonnen en ook met deze missie. Hij is ook eigenlijk best makkelijk als je 'm door hebt.
Trouwens, v-sync aan of uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:15 schreef Heintje het volgende:
Heb ik.
Er zijn er maar een paar die je krijgt door het verhaal te spelen.
Een paar door activeties te halen.
En een paar door een nummer te bellen.Oooh, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. ik dacht dat ze bedoelden dat je 7 homie's kon nemen (maximum is dus toch 3).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch bedankt
ihihihihihiihihihihihiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Theamerican het volgende:
hij is bang voor je en heb hele baricade voor de deur gezet en is ontsnapt uit raam![]()
en dan weet ik dat je gewoon niet beter weetquote:Geregistreerd op: zaterdag 30 september 2006 @ 21:23
kan zien dat vrijdag is en dat je nergens tegen kanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ihihihihihiihihihihihi
Ik wilde al bijna inhoudelijk gaan reageren, maar toen las ik dit:
[..]
en dan weet ik dat je gewoon niet beter weet
Op vrijdag kan ik juist MEER hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:13 schreef Theamerican het volgende:
[..]
kan zien dat vrijdag is en dat je nergens tegen kan![]()
Joepie! ik heb een kutn00b als vriendje! Eindelijk!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |