abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44354223
ik heb een mooie afspeellijst gemaakt in itunes met allemaal leuke nummertjes. Deze wil ik (voor eigen gebruik) op een DVDtje branden.........

Maar... als ik op de knop 'DVD branden ' klik (rechtsboven), krijg ik een foutmelding met: 'Brander of brandsoftware niet gevonden'

Hoe kan ik dit oplossen Normaal brand ik ook alles met nero o.i.d maar omdat ik nu dus wat losse nummers (uit verschillende albums) heb geselecteerd moet/wil ik wel in Itunes branden..... want die mogelijkheid is er ook, maar hoe kan ik die foutmelding oplossen (mijn brander + brandsoftware doen het wel gewoon, want heb net nog wat met nero gebrand)...

THX alvast
Haleloeja
pi_44354327
Heb je zelf een CD brander of een DVD brander?
Want met een CD brander kun je geen DVD's branden maar andersom wel.
pi_44354392
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:14 schreef most_wanted het volgende:
Heb je zelf een CD brander of een DVD brander?
Want met een CD brander kun je geen DVD's branden maar andersom wel.
ghehe!, zo dom ben ik ook niet hoor heb wel gewoon een DVD brander . Als ik Itunes opgestart heb en er een lege DVD in doe , herkent hij het ook en krijg ik een melding van 'als je DVD wilt branden doe je dit en dat'... (maar dan krijg ik dus die 'foutmelding')
Haleloeja
pi_44354454
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:16 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ghehe!, zo dom ben ik ook niet hoor heb wel gewoon een DVD brander . Als ik Itunes opgestart heb en er een lege DVD in doe , herkent hij het ook en krijg ik een melding van 'als je DVD wilt branden doe je dit en dat'... (maar dan krijg ik dus die 'foutmelding')
Nouja ik zou gewoon proberen het met Nero te doen, problem solved.
pi_44354755
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:18 schreef most_wanted het volgende:

[..]

Nouja ik zou gewoon proberen het met Nero te doen, problem solved.
lees aub.. aangezien ik 100 'losse' nummers uit wel een paar 100 mappen/albums (op pc) heb geselecteerd is dat dus bijna onmogelijk.... ik kan en wil het alleen met Itunes doen....
Haleloeja
pi_44354866
je kan het vanuit die map wel op nero slepen, doe gewoon ctrl+a om alle nummers te selecteren en sleep deze op nero
0023
pi_44355325
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef ikJur het volgende:
je kan het vanuit die map wel op nero slepen, doe gewoon ctrl+a om alle nummers te selecteren en sleep deze op nero
dat kan wél, maar dan staan ze niet meer in de volgorde zoals ik ze wilde hebben.... (ze hebben dan de 'orginele bestandstaam)

dus dit is opzich wel een optie (thx daarvoor ) MAar als iemand weet hoe het in Itunes kan, zou dat nóg beter zijn
Haleloeja
pi_44356999
hoe heb je het allemaal in je opties staan dan? misschien heb je ingesteld dat het een muziekcd moet worden oid.
0023
pi_44357101
--edit--

[ Bericht 61% gewijzigd door Gelderland op 12-12-2006 15:46:46 ]
Haleloeja
pi_44359213
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:33 schreef ikJur het volgende:
hoe heb je het allemaal in je opties staan dan? misschien heb je ingesteld dat het een muziekcd moet worden oid.
ik heb niets ingesteld...

edit: als ik bij voorkeuren kijk staat er ook een mededeling: 'CD-brander; niet gevonden'... maargoed ik heb een DVD-brander (De ook cd's kan branden)

edit2: heb ingesteld dat het om een Gegevens CD gaat.. (die zou ook dvd-bestanden moeten ondersteunen)
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')