ghehe!, zo dom ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:14 schreef most_wanted het volgende:
Heb je zelf een CD brander of een DVD brander?
Want met een CD brander kun je geen DVD's branden maar andersom wel.
Nouja ik zou gewoon proberen het met Nero te doen, problem solved.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:16 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ghehe!, zo dom ben ik ook niet hoorheb wel gewoon een DVD brander
![]()
. Als ik Itunes opgestart heb en er een lege DVD in doe , herkent hij het ook en krijg ik een melding van 'als je DVD wilt branden doe je dit en dat'... (maar dan krijg ik dus die 'foutmelding')
lees aub.. aangezien ik 100 'losse' nummers uit wel een paar 100 mappen/albums (op pc) heb geselecteerd is dat dus bijna onmogelijk.... ik kan en wil het alleen met Itunes doen....quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nouja ik zou gewoon proberen het met Nero te doen, problem solved.
dat kan wél, maar dan staan ze niet meer in de volgorde zoals ik ze wilde hebben.... (ze hebben dan de 'orginele bestandstaam)quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef ikJur het volgende:
je kan het vanuit die map wel op nero slepen, doe gewoon ctrl+a om alle nummers te selecteren en sleep deze op nero
ik heb niets ingesteld...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:33 schreef ikJur het volgende:
hoe heb je het allemaal in je opties staan dan? misschien heb je ingesteld dat het een muziekcd moet worden oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |