Ik ben helemaal geen expert op leylijnengebied.Daarom heb ik jullie die websites aangereikt.Oordeel zelf ,en doe de proeven zelf, en oordeel dan .Zo werkt de wetenschap trouwens.Ik heb mij hoofzakelijk met graancirkels /ufo's beziggehouden, en daarover gaat ook deze topic .quote:De pH gaat dus omlaag bij verhoging van de temperatuur. Maar goed, hiervoor is mijn scheikunde te lang geleden.
Niet allemaal, helaas voor jouquote:Op zondag 24 december 2006 16:36 schreef Rasing het volgende:
Heb je zelf die proefjes gedaan?
Laten we inderdaad maar verder gaan met de graancirkels. Ze zijn dus door mensen gemaakt.
Ze zijn zo slim dat ze in het namaken vergaten van geen fouten te maken .quote:Op zondag 24 december 2006 17:06 schreef awesomedude het volgende:
Graancirkels worden inderdaad door mensen gemaakt, onderschat de mens niet ze zijn slimmer dan je denkt.
Wel eens een goede goocheltruc gezien, je weet dat het geen tovenarij is en toch snap je niet hoe ze het doen!!quote:Op zondag 24 december 2006 18:10 schreef totsy het volgende:
[..]
Ze zijn zo slim dat ze in het namaken vergaten van geen fouten te maken .![]()
'snachts buiten in de kou zie ikz ze nog niet zo vlug goochelen en met apparatuur sjouwen ....en dan nog zonder gezien te worden en sporen achter te laten .....quote:Op zondag 24 december 2006 18:44 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Wel eens een goede goocheltruc gezien, je weet dat het geen tovenarij is en toch snap je niet hoe ze het doen!!
toch is het helemaal niet ingewikkeld, met de goede apparatuur kan jij het ook.
Thats the magic.
je hebt helemaal gelijk tostyquote:Op zondag 24 december 2006 19:10 schreef totsy het volgende:
[..]
'snachts buiten in de kou zie ikz ze nog niet zo vlug goochelen en met apparatuur sjouwen ....en dan nog zonder gezien te worden en sporen achter te laten .....![]()
Je moet eens kijken bij hoeveel mensen er in Nederland elk jaar in drukke straten en steden wordt ingebroken, en waarbij er van alles wordt meegenomen, geen sporen en niemand heeft iets gezien.quote:Op zondag 24 december 2006 19:10 schreef totsy het volgende:
[..]
'snachts buiten in de kou zie ikz ze nog niet zo vlug goochelen en met apparatuur sjouwen ....en dan nog zonder gezien te worden en sporen achter te laten .....![]()
en de gevangenissen zitten overvol ,..... met niet -betrapten dan ???quote:Op zondag 24 december 2006 19:40 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Je moet eens kijken bij hoeveel mensen er in Nederland elk jaar in drukke straten en steden wordt ingebroken, en waarbij er van alles wordt meegenomen, geen sporen en niemand heeft iets gezien.![]()
Oh dus er wordt nergens meer ingebroken tegenwoordig, gelukkig!!.quote:Op zondag 24 december 2006 19:56 schreef totsy het volgende:
[..]
en de gevangenissen zitten overvol ,..... met niet -betrapten dan ???![]()
te graanvelden,...... ja door de aliens om mooie cirkeltjes neer te plaveien .quote:Op zondag 24 december 2006 19:59 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Oh dus er wordt neregns meer ingebroken tegenwoordig, gelukkig!!
Als je ze niet kunt zien, hoe weet je dan dat ze er zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef totsy het volgende:
Gelukkig zijn er nog deze LICHT- wezens ,die wij niet kunnen zien , om al dit moois te maken ,en onze planeet te healen .
Het zindert als het ware in het Universum van al deze onzichtbare wezens .
Dus we kunnen ze wel zien?quote:Verhuld als witte "ufootjes" komen zij ons telkens bezoeken
Hmm kan me natuurlijk vergissen maar volgens mij kunnen de meeste mensen prima licht zien.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef totsy het volgende:
Gelukkig zijn er nog deze LICHT- wezens ,die wij niet kunnen zien , om al dit moois te maken ,en onze planeet te healen .
Het zindert als het ware in het Universum van al deze onzichtbare wezens .
Verhuld als witte "ufootjes" komen zij ons telkens bezoeken , en maken héééééle mooie tekeningetjes om deze afschuwelijke mishandelde planeet door de mens " machtswellusteling" en "onderdrukker " genaamd te genezen .
Dank je wel ....lieve wezentjes !![]()
Weet jij dan niet dat licht nie kan gezien worden .? ..jeetjequote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hmm kan me natuurlijk vergissen maar volgens mij kunnen de meeste mensen prima licht zien.
Nou als je dat zo zeker weet heb je daar vast wat leuke voorbeelden van...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:29 schreef totsy het volgende:
[..]
Weet jij dan niet dat licht nie kan gezien worden .? ..jeetje![]()
![]()
Ik bedoelde dus een voorbeeld van licht dat je niet kan zien...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef totsy het volgende:
Google eens op lichtwezens en je hebt snel beet :bijv:
http://www.denieuweroep.nl/oi_lichtwezens.htm
Licht word nooit gezien, wat je ziet is een object wat licht weerkaast , maar nooit licht zelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus een voorbeeld van licht dat je niet kan zien...
Helaas die redenatie gaat niet op. Als hij wel zou kloppen dan zou je alles kunnen zien dat licht reflecteerd. Ook als een dikke betonnen muur in de weg staat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:55 schreef totsy het volgende:
[..]
Licht word nooit gezien, wat je ziet is een object wat licht weerkaast , maar nooit licht zelf.
Slim gevonden ,gé ?
Google ook maar eens op Invisible Pink Unicorn (blessed be her holy hooves).quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef totsy het volgende:
Google eens op lichtwezens en je hebt snel beet :bijv:
http://www.denieuweroep.nl/oi_lichtwezens.htm
wat 'n sukkels zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:33 schreef Rasing het volgende:
[..]
Google ook maar eens op Invisible Pink Unicorn (blessed be her holy hooves).
Waarom? Een niet-aantoonbaar wezen dat bovennatuurlijke dingen doet. Dat ligt wel lekker in jouw straatje dacht ik zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |