5:2quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef Thrilled het volgende:
tss mijn stem niet mee tellen? ik stemde ook nog voor, en toen bleef het 8:0 .. twas 9-0..
nu stem ik voor menu 1...
omg jij hebt oog voor detailquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
het grappige aan die foto is dat er op de achtergrond een vent met een tuinbroek staat. Met een fles cola in zijn hand terwijl hij fleischkase uit de hand eet
zit nog een kaiser broodje omheenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
het grappige aan die foto is dat er op de achtergrond een vent met een tuinbroek staat. Met een fles cola in zijn hand terwijl hij fleischkase uit de hand eet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=usb+geluidskaart&meta=quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja hallo, me == computern00b, dus geen 'gewoon' gebruiken okay?
Hoe duur is dat?
da's best goedkope shitquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:21 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=usb+geluidskaart&meta=
Die is meestal wel lekker juist, geloof ik..quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen die Chinese koolsalade mag je houden![]()
.
Euhh.. denk dat je dan 2 bedoeld..quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik stem menu 1!!
Ik hou niet van vlees...
Dan moet je juist nr 2 kiezen, dat is vegatarischquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik stem menu 1!!
Ik hou niet van vlees...
zitten erg coole functies tussen iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:23 schreef T1andonly het volgende:
Wat wel 'n leuke functie van dat nieuwe telefonie-platform is is dat je je voicemail in je e-mail inbox krijgt. Kun je het vrolijk naluisteren.
Meer functies die we willen testen zijn:Spraakherkenning samen met Interactive Voice Response Menu's De Menu's allemaal eens doorlopen Complete gesprekken automatisch opnemen en opslaan tot tekst en die in je mailbox krijgen
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
Ik heb weer 35 aardbeitjes 3 sinaasappels en 1 banaan + 50ml yoghurt in een fleske
Ik vind American Coleslaw zo lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Die is meestal wel lekker juist, geloof ik..
Maar ze zijn erg goed in het maken van 1 beschrijving voor 10 dingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |