juist een hele lage contrast 1000:1 is in zo situatie beter voor de 360quote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef Myers het volgende:
Onze LCD van JVC heeft 1000:1 contrast ofzo, en de 360 ziet er gewoon heel erg mooi uit op dat ding. Je merkt wel in het spel Oblivion erg goed het verschil in het contrast, mijn plasma heeft een contrast van 10000:1, en als je dan in zo'n donkere grot in Oblivion rondloopt dan zie je echt geen zak omdat zwart echt zwart is. Maar op een LCD met een laag contrast is diezelfde donkere grot gewoon grijs en kan je alles zien.
Lekker bij de handquote:Op maandag 26 maart 2007 07:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat kunnen wij ervan vinden als het product kennelijk nog niet op de markt is?
OMG, 12 maanden?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke dan, nog 1 vraag
Garantieperiode
12 maanden
via alternate
maar bij wet heb je 2 of 3 jaar fabrieksgarantie ?
als die na 15 maanden kapot gaat gewoon samsung bellen ?
mijn LG 32" 32lc2r (geloof ik) HD ready ding kost nog maar ¤599 bij de wehkamp vorig jaar gekocht voor ¤1099 in een gewone winkel dan. (nu is het geloof ik de lE2r )quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef LENUS het volgende:
Ok, wat is op dit moment de beste koop op het gebied van 32'' LCD tv's? Ik moet er analoge TV mee kunnen volgen en gamen (xbox360).
Maar ook voor de beste prijs? Ik ben opzoek naar een goede 32'' voor een aantrekkelijke prijs.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:13 schreef jd1982 het volgende:
De nieuwste Philips Ambilight met PixulPlus HD 3 ofzo... heb je alles erop en eraan.
hoe ga je dat oplossen dan als die na 14 maanden kapot gaat?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMG, 12 maanden?Bij Progress krijg je op de meeste lcd's een garantie van twee jaar aan deur
Bij Samsung is het zo dat wanneer je vóór 10.00 uur belt er diezelfde dag een monteur voor je deur staat. Mocht de LCD naar het reperatiecentrum moeten, dan krijg je van hun een leentoestel. Nette service dusquote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe ga je dat oplossen dan als die na 14 maanden kapot gaat?
gaat samsung dan moeilijk doen ?
edit
Beeld & geluid Plasma TV 2 jaar
dat is wel beter.
Wat is het verschil tussen beide? De 32lc2r is namelijk 100 euro duurder, maar is wel goed beoordeeld op kieskeurig.nl. De IE2r heeft nog geen beoordeling...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef nexhil het volgende:
[..]
mijn LG 32" 32lc2r (geloof ik) HD ready ding kost nog maar ¤599 bij de wehkamp vorig jaar gekocht voor ¤1099 in een gewone winkel dan. (nu is het geloof ik de lE2r )
Ehm, maak daar maar 1600:1 van o.i.d.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Het is niet echt 8000:1 maar dynamisch 8000:1 het zal werkelijk iets van 4000:1 zijn.
Ja, na wat googlen, blijkt dat de LE het betere broertje is van de LC.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef nexhil het volgende:
weet ik niet, ik dacht eigenlijk dat de LE de opvolger was van de LC... maar dit weet ik niet zeker
Hou er wel ff rekening mee dat dit soort home-services vaak alleen geld op nederlandse modellen, dus niet op (duitse) import modellen. Daar geven ze wel garantie op, maar niet aan huis.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Samsung is het zo dat wanneer je vóór 10.00 uur belt er diezelfde dag een monteur voor je deur staat. Mocht de LCD naar het reperatiecentrum moeten, dan krijg je van hun een leentoestel. Nette service dus
achja ik ruil em dan wel in?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
achja
De R81?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ga je het heel erg lullig vinden als ik je vertel dat er over 1,5 a 2 weken voor dat model een nieuw type komt, met een hoger contrast en een (waarschijnlijk) lagere prijs?
quote:Er is nog niet veel bekend over de nieuwe modellen die Samsung dit jaar zal uitbrengen.
Wanneer de LE32R81B uitgebracht wordt, is nog niet bekend gemaakt.
Een kontrast van 8000:1 lijkt juist te zijn.
Het aantal HDMI-aansluitingen van 3 is niet waarschijnlijk: ook bij modellen waarvan meer bekend is, blijft het aantal beperkt tot 2.
Nee, dat komt omdat het in dat spel ook de bedoeling is, dat je niets ziet in zo'n grot. Op een SDTV zie je ook alles zwart. Maar omdat LCD's de echte kleur zwart niet weer kunnen geven, krijg je een grijze variant daarvan waardoor je wel ineens kunt zien.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef BMH het volgende:
Dat bij jullie plasma tv alles donker is komt echt door het slecht afstellen.
Als het spel enkel zwart door zou gene valt er niets te zien. Ook niet als zwart grijs afgebeeld wordquote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef Myers het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het in dat spel ook de bedoeling is, dat je niets ziet in zo'n grot. Op een SDTV zie je ook alles zwart. Maar omdat LCD's de echte kleur zwart niet weer kunnen geven, krijg je een grijze variant daarvan waardoor je wel ineens kunt zien.
thx 3000:1 vind ik genoeg hoor. hoef toch geen hogere...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De R81?
Nou juich maar niet te vroeg, aldus Samsung. Stuurde ze vandaag een mailtje om te vragen of er al iets concreets bekend is over de R81, maar men weet zogenaamd van niets
[..]
@Jorien
Mooie tv hoor![]()
3000:1 dynamisch contrast is het. Werkelijke contrast ligt dus lager. En sowieso moet je niet enkel om de cijfers geven. Je moet de tv's in actie zien voor je ze koopt.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
thx 3000:1 vind ik genoeg hoor. hoef toch geen hogere...
perfecte tv, zometeen neerzetten en instellen![]()
Heb hem in de winkel gezien, samen met die ik eigenlijk wou. maar deze zag er veel beter uit met de zelfde uitzending, vooral van de zijkant. en deze kan ik draaien, zodat ik in me bed goed kan kijken, was bij die andere niet namelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
3000:1 dynamisch contrast is het. Werkelijke contrast ligt dus lager. En sowieso moet je niet enkel om de cijfers geven. Je moet de tv's in actie zien voor je ze koopt.
Maar ik wil de pret niet drukken
Je moet de tv zien met het signaal waarvoor je hem kooptquote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb hem in de winkel gezien, samen met die ik eigenlijk wou. maar deze zag er veel beter uit met de zelfde uitzending, vooral van de zijkant. en deze kan ik draaien, zodat ik in me bed goed kan kijken, was bij die andere niet namelijk
1) Je hebt een +- 720p tv. Ik zou dus gaan voor de 720p mode. Of je component of VGA wil gebruiken ligt aan je persoonlijke voorkeur en hoe de tv met beide signalen omgaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog een vraag voor de xbox 360
1) Voor de Xbox 360 is er een VGA-kabel beschikbaar zijn. Er zijn hiermee naast 720p, 1080i en 1080p ook nog andere VGA-resoluties in te stellen., welke kan ik het best kiezen met mijn tv ? 720p of 1080i
en de laatste![]()
2) Welke kabel heb ik nodig om mijn computer op mijn tv te zien ? Een vga kabel toch. maar hoe ziet deze er uit, en hoe duur zou zo kabel zijn
Ja, de klantenservice van Samsung zal idd niet veel afweten van de nieuwe modellen, verbaast me idd niets. Maar de nieuwe series komen echt wel in april. Vooral de wandbeugel die voor de luxere 40"(+) modellen leverbaar is lijkt me erg tof, je tv kunnen kantelen e.d met je tv-afstandsbediening.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De R81?
Nou juich maar niet te vroeg, aldus Samsung. Stuurde ze vandaag een mailtje om te vragen of er al iets concreets bekend is over de R81, maar men weet zogenaamd van niets
Volgens mij zit er op die samsung die je gekocht hebt een zgn "game-mode", en die werkt (voor zover ik me kan herinneren) alleen op de component (en hdmi) ingang, niet op de vga ingang.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog een vraag voor de xbox 360
Voor de Xbox 360 is er een VGA-kabel beschikbaar zijn. Er zijn hiermee naast 720p, 1080i en 1080p ook nog andere VGA-resoluties in te stellen., welke kan ik het best kiezen met mijn tv ? 720p of 1080i
Euuhhh.. Als er een VGA ingang opzit zal de tv dat signaal ook wel weergevenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Volgens mij zit er op die samsung die je gekocht hebt een zgn "game-mode", en die werkt (voor zover ik me kan herinneren) alleen op de component (en hdmi) ingang, niet op de vga ingang.
no shit sherlock, dat bedoel ik ook niet, maar die game mode is speciaal voor consoles bedoeld en zou dus betere resultaten moeten opleveren.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuhhh.. Als er een VGA ingang opzit zal de tv dat signaal ook wel weergevenin "game-mode" of niet
Aka.. Meer effecten/veranderingen aan het beeld.... Dat is juist nooit de bedoeling. Je moet het binnenkomende signaal zonder aanpassingen op het beeld zien te krijgen. Dus geen mpeg filtering, achterlijke Philips film judder remover dingetjes, dynamisch contrast etc.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
no shit sherlock, dat bedoel ik ook niet, maar die game mode is speciaal voor consoles bedoeld en zou dus betere resultaten moeten opleveren.
Heb ik inmiddels gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 21:07 schreef twi het volgende:
Waarom sluit je 'm niet gewoon met de componentkabel aan eigenlijk? Zodra je de Xbox 360 aanzet springt je TV dan op het juiste kanaal als ik 't goed heb. Met de VGA poort lijkt dit niet zo.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang kan een hd-tv ongeveer achter elkaar aan blijven zonder dat die te warm word van achter. mijne staat de hele middag al aan, en is best warm achter.. kan dat problemen opleveren ?
hehe, ik kan me kachel wel van de muur halen, die tv is als een kachelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:17 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Een tv is gemaakt om constant aan te kunnen blijven staan.. Hij ontploft heus niet. Je wilt mijn Plasma niet voelen als die pas 10 minuten aanstaat
![]()
Waarom gebruik je niet gewoon de component kabel? Het is allebei zo analoog als het maar kan en het verschil zien veel mensen niet eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe, ik kan me kachel wel van de muur halen, die tv is als een kachel![]()
Maar toch dat vga dat werkt nog niet als ik me vga kabel van de xbox 360 in de tv stop. is daar nog een oplossing voor te vinden.
Hij zou het toch gewoon moeten doen met deze kabel
http://www.gadgetfabriek.(...)a-kabel-xbox-360_pc/
[afbeelding]
Ik gebruik de component nu. maar heb deze kabel ook. het moet toch werken. wil verschil wel even zienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet gewoon de component kabel? Het is allebei zo analoog als het maar kan en het verschil zien veel mensen niet eens.
Zit je wel op het goede "kanaal" dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik gebruik de component nu. maar heb deze kabel ook. het moet toch werken. wil verschil wel even zien![]()
Zet je 360 eerst op de laagste resolutie en plug em daarna in met de VGA kabel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja op PC kanaal...
want verder zie ik dan alleen ext 1 en ext 2
Werkte ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Zet je 360 eerst op de laagste resolutie en plug em daarna in met de VGA kabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |