breed toilet!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:21 schreef Tim_G het volgende:
[..]
32" nemen en je bent klaar. Wat al eerder gezegd is.......over 1 a 2 jaar schop je deze naar het toilet en haalt dan weer een andere!![]()
Standaard Contrast Ratio van 1000:1 om te beginnenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:18 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Ik heb zelf een 32" Mirai, alle mogelijke inputs zitten erop... heerlijk beeld op HD
Als je dat ding alleen koopt om TV te kijken maakt het allemaal bar weinig uit aangezien het TV-signaal toch waardeloos is.quote:
Ik heb er niet veel verstand van, maar: heb je bij een breedbeeld LCD nou nog steeds die zwarte balken in beeld?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:34 schreef nexhil het volgende:
ik heb zelf deze:
nee, dat komt door die duffe tmf zender op de upc decoderquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:38 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, maar: heb je bij een breedbeeld LCD nou nog steeds die zwarte balken in beeld?
tv is in een half jaar tijd zo'n ¤250/300 goedkoper geworden, je hebt hem nu de 32" voor zo'n 850 denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:35 schreef Nudie het volgende:
Mooie setupJe kon wel een maatje groter nemen met zo'n meubel though
Maargoed geld is ook geld
Pas geleden in de aanbieding bij Media Markt en Correct voor 700-ietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef nexhil het volgende:
[..]
tv is in een half jaar tijd zo'n ¤250/300 goedkoper geworden, je hebt hem nu de 32" voor zo'n 850 denk ik.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Pas geleden in de aanbieding bij Media Markt en Correct voor 700-iets
Ga je eens heel snel schamen... Beetje gaan zitten kutten met beeldratio's omdat het je beeld niet 100% vult...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef Nudie het volgende:
de reden erachter is mij ook een raadsel.
Meer dat ze die optie expres zo laten en niet zelf klakkeloos 2 stukken van het paneel eraf knippen... Aspectratio's behoren gewoon zo te blijven zoals ze van orgine zijn, alleen wil de breedbeeldgeneratie daar graag het beeldvullend van bakken.. Net als 4:3 bijschaven naar 16:9, waarbij je bijna je halve beeld kwijt bent...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef Svensson het volgende:
^ Mag hij toch lekker zelf weten als hij zich er zelf niet aan stoort?
Waarom heeft die vriend hierboven wel 1080i dan? Met precies de zelfde afmetingen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:34 schreef nexhil het volgende:
ik heb zelf deze:
[afbeelding]
LG LC2R 32"
Heb em nu 6 maanden en ben er nog erg blij mee!
[afbeelding]
breedbeeld
resolutie 1366x768
uitleghertz 60
uitleghelderheid 500 candela/m2
uitlegcontrast ratio 1200:1
component, scart, s-video, rgb/vga, hdmi
720p (HDTV) • 480p (EDTV) • 480i (SDTV)
1080i (HDTV) • 720p (HDTV) • 480p (EDTV) • 480i (SDTV) • 576p • 576i
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat dat weer gedownscaled wordt naar 720P, omdat de native resolutie nou eenmaal gewoon 1366*768 is...
Jouw TV kan dat ook aan, maar effectief maakt het dus gewoon geen zak uit...
precies, hij down-scaled het gewoon naar 720pquote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat dat weer gedownscaled wordt naar 720P, omdat de native resolutie nou eenmaal gewoon 1366*768 is...
Jouw TV kan dat ook aan, maar effectief maakt het dus gewoon geen zak uit...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:15 schreef nexhil het volgende:
[..]
precies, hij down-scaled het gewoon naar 720p
jij dus..quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
zie mijn post hierboven, het is een win-win situatie
En instorten?!? De penetratiegraad is nog niet eens de 10% voorbij en zit nog in de groeifase, dat gaat nog wel een minstens een decennium duren hoor
Joh?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:44 schreef P-Style het volgende:
Dat ding heeft wel een beetje een flauw ontwerp
Als je niet het beste van het beste hoeft en ook niet veel geeft om de kwaliteit van tv-uitzendingen, dan is dit een prima tv'tje hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef paradisiac het volgende:
Ik heb even jullie hulp nodig.
Bij de media markt staat de Samsung LE 26 R 32 te koop voor ¤577,-.
Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken i.c.m mn xbox360. Dat televisie kijken minder is maakt niet uit, als 360 spellen er maar goed uit zien.
Is het dan slim om deze te kopen? Of beter om verder te kijken naar een andere lcd?
Het hoeft niet het beste van het beste te zijn, maar wel een stuk beter dan mijn huidige 51cm beeldbuis TV.
Hangt volledig af van de betreffende tv. VGA is puur RGB, component is een signaal dat nog bewerkt moet worden naar RGB, beide signalen moeten omgezet worden naar digitaal. Afhankelijk van hoe de tv de signalen bewerkt kan het verschillende beelden opleveren... of zien ze er gewoon (nagenoeg) hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:02 schreef paradisiac het volgende:
Is het trouwens beter om de component kabel te gebruiken of kan ik beter een VGA kabel kopen? Ik las ergens dat component wat 'kleurrijker' is en VGA een beetje 'flets'.
ikzelf ben ook op zoek naar een lcd tv ter vervanging voor mn huidige tv (oud kreng van 15 jaar oud)quote:Op maandag 25 december 2006 01:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je niet het beste van het beste hoeft en ook niet veel geeft om de kwaliteit van tv-uitzendingen, dan is dit een prima tv'tje hoor.
Punt is dat een standaard definitie tv signaal gewoonweg een laag kwaliteits signaal is. Puur afgestemd op (analoge) crt beeldbuizen met overeenkomende resolutie. Op een HD-ready tv ziet het er nooit echt goed uit, simpelweg omdat het signaal eerst bewerkt moet worden voordat het weergegeven wordt en omdat het beeld van een HD-ready tv veel scherper is, waardoor een SD-signaal er sneller "lelijk" uit ziet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:32 schreef angel008 het volgende:
ikzelf ben ook op zoek naar een lcd tv ter vervanging voor mn huidige tv (oud kreng van 15 jaar oud)
maar zoals ik jou reactie lees ben je er niet zo blij mee.
ik wil er zelf ook mn 360 op gaan aansluiten (en later de wii) maar ik wil er ook lekker tv op kunnen kijken en uit jou tekst haal ik hieruit op dat dit niet zo goed zal gaan.
zitten momenteel nog niet op de digitale tv maar gaan dit zeer binnenkort wel.
en met digitale tv dan ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Punt is dat een standaard definitie tv signaal gewoonweg een laag kwaliteits signaal is. Puur afgestemd op (analoge) crt beeldbuizen met overeenkomende resolutie. Op een HD-ready tv ziet het er nooit echt goed uit, simpelweg omdat het signaal eerst bewerkt moet worden voordat het weergegeven wordt en omdat het beeld van een HD-ready tv veel scherper is, waardoor een SD-signaal er sneller "lelijk" uit ziet.
Ik ben nooit overtuigd geweest van de kwaliteit van een tv-signaal op wat voor HD-ready scherm dan ook. Maar daar zijn HD-ready schermen dan ook nooit voor bedoeld.
Digitale TV heeft geen analoge ruisquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:29 schreef angel008 het volgende:
en met digitale tv dan ?
Kun je vertellen wat ze allemaal veranderden? Gaan ze enkel in het service menu zitten knutselen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Hence
Ik heb mn CRT projector laten isf calibreren... Super!!
Nee joh, er wordt met een speciale kleurensensor en computer de greyscale afgeregeld, contrast brightness en gamma. De kleuren komen nu echt zoals ze bedoeld zijn van het scherm af..quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Kun je vertellen wat ze allemaal veranderden? Gaan ze enkel in het service menu zitten knutselen?
Mjah.. Probleem is dat ik de dynamische stand van een Panasonic Plasma gewend ben.. En zoals andere panasonic plasma eigenaren weten heeft deze mode een ongekende felheid (en veel te warme kleuren, maar dat ten zijde). De man die de kalibraties doet vergeleek de dynamische stand van een panasonic tv al met een las-apparaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee joh, er wordt met een speciale kleurensensor en computer de greyscale afgeregeld, contrast brightness en gamma. De kleuren komen nu echt zoals ze bedoeld zijn van het scherm af..
Met DVE kan je al een eind in de goede richting komen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Mjah.. Probleem is dat ik de dynamische stand van een Panasonic Plasma gewend ben.. En zoals andere panasonic plasma eigenaren weten heeft deze mode een ongekende felheid (en veel te warme kleuren, maar dat ten zijde). De man die de kalibraties doet vergeleek de dynamische stand van een panasonic tv al met een las-apparaat.
Morgen maar even een DVE dvd in me speler stoppen.. als hieruit blijkt dat de tv onder de maat presteert laat ik em waarschijnlijk wel kalibreren.
DVE kopen natuurlijk!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef BMH het volgende:
Ik heb de DVE dvd gedownload (spank me!).. Ik zie dus dat je er eigenlijk een blauw filtertje bij moet krijgen..
Weet iemand waar je zo'n filter kunt kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |