Ja, okay. Ben ook niet echt op de hoogte wat zich verder binnen de Excellentlijn te vinden is, maar daar is misschien een ander topic voor. Hoor er in ieder geval positieve dingen overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:23 schreef K-mail het volgende:
[..]
Je moet nu redelijk geluk hebben, om nog feesttoppers te vinden! kerst is immers al lang en breed voorbij...
Kies&Kook: Een complete maaltijd voor 2 volwassenen en 2 kinderen voor maar 8 euro.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Binnenkort maar eens iets van proberen.
Iemand een aanrader voor een complete maaltijd voor 3/4 personen?
Ik wil niet vervelend doen, maar die dingen van de orientaalse selectie zijn zeer goed te doen! Lekker te wokken enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kies&Kook: Een complete maaltijd voor 2 volwassenen en 2 kinderen voor maar 8 euro.
Ik heb dr net 2 weggekaandquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:41 schreef Blik het volgende:
sj. jacobsschelpen van 7,99 voor 2,99
chocolade cakejes van 3,99 voor 1,49
aardappelkerstboompjes voor 0,49
verder ook nog de toetjes gezien voor 1,79, niet gekocht omdat ze toch niet opkomen met z'n 2-en
helaas waren de grote garnalen al opBij de AH XL hadden ze echt helemaal niks meer in de aanbieding que feesttoppers
Bij ons waren ze nu 0.99 euro. Houdbaar tot 13 januari, dus ik moet wel een beetje dooretenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef Bluezz het volgende:
De 6 kleine toetjes gekocht net, voor 1,99
Vond ik ook niet echt lekker inderdaad. Voordeel is wel dat het van die kleine glaasjes zijn, 3 happen en het is opquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik heb gisteren die pistache gegeten, eerste hapje ok, maar ik vind het echt te zoet.
(ik ben dan ook geen echte toetjesfreak)
Bovendien heb je in een oogwenk 6 borrelglaasjes of waxinelichtjes erbijquote:Op zondag 7 januari 2007 15:34 schreef computergirl het volgende:
Vond ik ook niet echt lekker inderdaad. Voordeel is wel dat het van die kleine glaasjes zijn, 3 happen en het is op
Juist. Die. Ik koop dan wel geen vlees, maar ze zijn erg gul met de stickers.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Leep het volgende:
hmm doel je toevallig op de Ah aan de jwl?? Daar doe ik altijd boodschappen en ze hebben nog steeds altijd veel vlees in de 35%![]()
Maar het assortiment is beduidend minder dan presikhaaf...
Alleen de Marocchino toetjes waren qua smaak echt een klassa apart vergeleken met de andere twee. Echt goed romig en vol. Heel decadent en uiteraard veel te klein. Die andere twee waren niet zo bijzonder.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik heb gisteren die pistache gegeten, eerste hapje ok, maar ik vind het echt te zoet.
(ik ben dan ook geen echte toetjesfreak)
Oe, die ligt hier nog in de koelkast!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef NoSigar het volgende:
De gegrilde, gemarineerde zalm had 35% korting. Hij was alleen niet zo lekker.
Eensch.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Vork het volgende:
Alleen de Marocchino toetjes waren qua smaak echt een klassa apart vergeleken met de andere twee. Echt goed romig en vol. Heel decadent en uiteraard veel te klein. Die andere twee waren niet zo bijzonder.
Echt vies was hij ook weer niet hoor, maar ik vind een naturel stukje zalm lekkerder, daarmee vergeleken.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, die ligt hier nog in de koelkast!
Zal hem maar eens proberen binnenkort, potverdorie 4 EUR
Ik heb net de helft opgegeten en ik vond het ook niet super. Er zat totaal geen smaak aan de zalm. Ik had hiervan 20% van een broodbakmachine kunnen kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 07:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Echt vies was hij ook weer niet hoor, maar ik vind een naturel stukje zalm lekkerder, daarmee vergeleken.
Kies&Kook hebben ze toch alleen bij de XL?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kies&Kook: Een complete maaltijd voor 2 volwassenen en 2 kinderen voor maar 8 euro.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net de helft opgegeten en ik vond het ook niet super. Er zat totaal geen smaak aan de zalm. Ik had hiervan 20% van een broodbakmachine kunnen kopen
Bij steeds meer filialen hebben ze K&K. Zo hebben (bijna) alle filialen in Den Haag nu K&K.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kies&Kook hebben ze toch alleen bij de XL?
Dan wil ik ook K&K...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook K&K en geen AH XL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |